כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום קניית הרכב.

 
 

קניית רכב - שאלות ותשובות

פעם בשנה, לעיתים פעם בשנתיים, אנו מחליטים להחליף רכב, אם מרצון להחליף לרכב טוב יותר, ואם בגלל שהרכב הישן שלנו אינו תקין. קניית רכב היא פעולה לא פשוטה, אשר דורשת חיפוש מעמיק ובדיקות רבות, וכרוכה בהרבה התלבטויות אשר דורשות מאיתנו לבחון שוב ושוב האם אנו עושים עסקה נכונה, או שמא עסקה שנצטער עליה מהר מאוד. לכן יש חשיבות לשאלות שנדע לשאול ולתשובות שנקבל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקניית רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
אילו אופציות יש לנו לרכישת רכב
 
ישנן שלוש אופציות לרכישת רכב: אופציה ראשונה היא רכישת רכב יד ראשונה, ישר מהיבואן. מדובר באופציה היקרה ביותר, אך עם זאת הבטוחה ביותר. אתם תהיו הבעלים הראשונים של הרכב. אופציה שנייה היא קניית רכב משומש. אומנם אופציה זו מוזילה את העסקה, שכן בכל שנה שהרכב נמצא על הכביש מחירו ירד. אך עם זאת, אין מדובר בעסקה בטוחה, מאחר והשימוש בו מוריד מאיכות הרכב. אופציה שלישית היא דרך חברת ליסינג. במידה ואתם נמצאים תחת עסקת ליסינג מימוני- יש לכם אפשרות לרכוש בתום העסקה את הרכב בו אתם משתמשים מחברת הליסינג. באם לא- שאתם יכולים לרכוש רכב שהיה בשימוש אצל אדם אחר, מחברת ליסינג. אומנם זה מוזיל את העסקה, אך שוב, איכות הרכב איננה כפי שהייתה כאשר הרכב עלה על הכביש לראשונה.
 
אילו בדיקות יש לעשות לרכב כאשר אנו עומדים לרכוש אותו
 
ראשית, יש לבחון האם הנתונים שנמסרו לכם לגבי הרכב נכונים, קריא- נפח מנוע, שנה, מספר ק"מ שעבר הרכב, תחת כמה ידיים הוא עבר והיכן טופל. שנית, יש לבצע בו מספר בדיקות מעשיות, כגון: בדיקת מנוע, לבחון האם הוא פולט עשן, בדיקת מעצור, דוושת גז, ברקסים, מזגן, פנסים, לוח מחוונים, פנסים ובדיקת צמיגים.
 
מה החשיבות של מספר הידיים שתחתיהן עבר הרכב
 
ככל שהרכב עבר תחת יותר ידיים כך השימוש בו גדל, כך השחיקה של הרכב גדלה, וחשוב מכך- כך צורת הטיפול ברכב לא הייתה עקבית. זכור שכל אחד מכר אותו מסיבה כלשהי, וייתכן שבגלל שהרכב היה פגום.
 
מעבר לבדיקת הרכב, האם יש בדיקות נוספות שעלינו לעשות
 
כן. חשוב מאוד לבדוק האם מי שמוכר את הרכב הוא אכן הבעלים שלו, שאין על הרכב עיקול או כל בעיה משפטית אחרת שעלולה לגרור אתכם לתוכה. חשוב לבדוק את רישומי הרכב במשרד התחבורה, על מנת לדעת שלא נעשו בו זיופים. בחנו מי היה הבעלים הקודמים של הרכב, על מנת לקבל אינדיקציה על מהות הטיפול שהוא עבר. למשל: אם מדובר ברכב ממשלתי, סביר להניח שהטיפול בו היה טוב.  
 
 
 
כיצד נדע מה שוויו האמיתי של הרכב
 
ישנו מחירון קבוע של כלי רכב משומשים, אך כמובן שמחירון זה לא בהכרח יתפוס לגבי רכב שעבר תאונות מסוימות, או, להבדיל, שנוספו לו אביזרים מסוימים. בכל מקרה, אל תתביישו להתמקח עם המוכר על מחיר הרכב.
 
כמה פעמים עלינו לראות את הרכב בטרם נחליט לרכוש אותו
 
מאחר ולפחות פעם אחת מומלץ לראות אותו ביחד עם מוסכניק אובייקטיבי  שיבחן את מצבו, הרי שטוב תעשו אם תראו אותו פעמיים, ותעשו בו נסיעת מבחן לפחות פעם אחת .
 
אלו שיקולים אמורים להכריע ברכישת רכב
 
שלושה שיקולים עיקריים: נוחות עבורכם ועבור משפחתכם, איכות הרכב- על מנת שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר במוסכים, וסוג הנסיעות שאתם עורכים. במידה ומדובר בנסיעות שטח, מן הסתם רכב משפחתי לא ממש יעזור לכם. ניתן גם לקחת בחשבון את מקום המגורים שלכם כשיקול לרכישת רכב: אם אתם גרים בעיר, רכב משפחתי יהיה יעיל יותר מאשר מכוניות גדולות באם אין לכם צורך מיוחד בהן.

 ביטוח רכב | ליסינג | גז לרכב | ביטוח מקיף | ליסינג מימוני | השכרת רכב | ביטוח חובה | ליסינג תפעולי | ביטוח מקיף | מערכת גז לרכב | ביטוח לרכב | ליסינג תיפעולי | חברות השכרה  | ביטוח צד ג

 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.