כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים לשירותי הובלות.
חסכון של 30-50% במחירים בתקופת הקיץ !

 
 

הובלות - שאלות ותשובות

בקיץ הקרוב, כמו בכל קיץ, יעבירו אנשים רבים דירות וישנו את מקום מגוריהם . חשוב שידעו כיצד לבצע את המעבר בצורה טובה ויעילה וכיצד עליהם להכין את המעבר . לשם כך חשוב שיהיו בידיהם כל התשובות לשאלות החשובות .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - דירות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
מעבר דירה הינו הליך לא פשוט . היכן כדי להתחיל כדי להתכונן אליו בהתאם
 
חשוב להתחיל בשינוי הכתובות ובסגירת תהליכים ישנים, על מנת שתוכלו להתפנות להליך המעבר במהירות ובלי ששום דבר ימנע או יגביל אתכם . לכן חשוב שתחילה תשנו את רישום כתובת המגורים שלכם ברשויות השונות, כמו : חשמל, טלפון, גז, תבטלו מנויים ישנים ותדאגו, במידת האפשר, להעביר אותם אל מקום מגוריכם החדש . יש לעדכן את חברות הכבלים והאינטרנט במעבר, על מנת שידאגו לשלוח אליכם טכנאי שיחבר אתכם מחדש לשירות שלהם .
מומלץ להשאיר את כתובתכם החדשה בידי אחד השכנים, על מנת שיוכל להעביר לכם את הדואר שיגיע אל דירתכם הישנה .
 
באיזה שלב עלינו להזמין את חברת ההובלה , וכיצד נדע שאכן מדובר בחברת הובלה טובה
 
חברת ההובלה נכנסת לתהליך מעבר הדירה שלכם בשבוע האחרון בטרם תעברו לדירתכם החדשה . לכן מומלץ להזמין אותה חודש מראש, אלא אם זו עונת מעבר עמוסה, ואז מומלץ לשריין חברת הובלה חודשיים קודם . חברת הובלה רצינית תשלח אליכם יועץ משלה, אשר יכין עבורכם תוכנית הובלה ברורה, יבחן את הציוד שברצונכם להעביר וישלח אליכם ארגזים לאריזה מספר ימים לפני בוא המובילים, על מנת שתוכלו לארוז בעצמכם חלק מן הציוד .
 
מה צריך לתכנן כי שההובלה תהיה טובה ויעילה
 
חשוב מאוד שיגיעו מספיק מובילים, על מנת שהאריזה בביתכם ביום ההובלה תהיה מהירה, ומעבר החפצים אל המשאית יהיה יעיל . חשוב לקבוע קודם לכן מסלול נסיעה מהיר שימנע מאזורי פקקים ועומסים . יש להכין מראש חנייה עבור משאית של חברת ההובלה ולדאוג שהמעלית לא תהיה תפוסה בשעות שבהם יעברו החפצים מן הדירה אל המשאית ומן המשאית אל דירתכם החדשה . רצוי לקחת עמכם ארגזים אישיים ויקרי ערך . כך גם תחסכו בעלויות ההובלה וגם תוכלו לשמור עליהם בעצמכם .
 
יש לנו פסנתר ושידות יקרות . כיצד נעביר אותם אל המשאית של חברת ההובלה
 
המובילים של חברת ההובלה ידאגו לעטוף אותם בעזרת ניילונים דביקים ושמיכות עבות, על מנת שלא יפגעו ושלא תהיה בהם חבלה . לאחר מכן הם יורידו אותם אל המשאית בעזרת מנוף של החברה או בעזרת מעלית חיצונית מיוחדת . במידה ויש מעלית גדולה מספיק אצלכם בבניין הם יוכלו להשתמש גם בה .
 
כיצד כדאי לארוז את החפצים כך שנדע היכן נמצא כל חפץ ושנהיה רגועים שאכן הם מוגנים היטב
 
יועצים מטעם חברות ההובלה יסבירו לכם כיצד לסמן את הארגזים כך שתדעו בדיוק מה נמצא בכל ארגז ותוכלו לפרוק את הארגזים החשובים מיד עם הגיעכם אל ביתכם החדש . הארגזים יהיו מוגנים בריפוד פנימי, אשר יגן עליהם מפני טלטלות, חבלות או נפילות.
 
רכשנו דירה, אך נאלצנו לעזוב את דירתנו בטרם נכנסנו אל דירתנו החדשה . האם יש לנו היכן לשים את החפצים עד אשר ניכנס לדירתנו החדשה
 
חברות הובלה רציניות מקיימות מערך של מחסנים אשר מאפשרים ללקוחותיהם לשמור שם את החפצים שלהם עד אשר יובילו אותם אל דירתם החדשה . מחסנים אלו מוגנים ושמורים 24 שעות, ואיש מלבדכם לא יכול להיכנס אליהם .
 
האם חברות ההובלה \ שילוח בינלאומי אחראיות גם לפירוק הארגזים בדירתנו החדשה
 
כן . המובילים של חברות ההובלה אחראים לפרוק את החפצים שלכם, לבדוק שהכל הגיע שלם וללא פגע . לאחר שיסיימו לפרוק את הארגזים, הם ייקחו אותם איתם וישאירו לכם דירה נקייה מארגזים .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.