כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ההדברה.

 
 

המדריך להדברה

מי שיש לו בית עם גינה יודע שאחת הבעיות הקשות ביותר שהוא יכול להיתקל בהן היא בעיית המזיקים. אלה יכולים להרוס לו שבועות של עבודה בגינה, וחמור מכך, הם יכולים להיכנס אל תוך הבית ולסכן את בני המשפחה מבחינה בריאותית. לכן יש צורך בהכרת שירותי  הדברה שמעניקות חברות שונות, על מנת להיות מוכנים ברגע הנכון.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להדברה XX
הוסף הערות
הוסף הערות
 
הדברה איננה פעולה נעימה. לא בעת שאנו מגלים שיש לנו צורך להשתמש בשירותים אלה ולא בעת שאנו מבצעים אותה. אך הדברה מאפשרת למקום עסקי או לבית פרטי להיות נקיים מכל מזיק אשר יכול להיכנס פנימה, "להתנחל" בו ולמרר את חיינו בצורות שונות, אשר יפגעו בנו לעיתים בריאותית ולעיתים אף כלכלית.
 
סוגי מזיקים
 
ישנם מזיקים מצורות שונות,  מתיקנים ועד זבובים, מפרעושים ועד קרציות, ואפילו מכרסמים שונים. אלה יכולים להגיע אלינו מצמחים שונים, לכלוך, חומרים שונים בענפים אשר מושכים אותם, אדמה לא נקייה ואפילו כלבים וחתולים אשר מסתובבים בביתנו. יש לחשוב תמיד שאם מצאנו מזיק אחד- אין סיבה שהוא יהיה היחיד.
 
פעולת הדברה צריכה להיעשות באופן מהיר ויסודי. שכן לא רק שמזיקים נוטים "להתנחל" במקום מושבם, אלא גם להתרבות, מה שעלול להקשות עלינו להדביר אותם בשלב מאוחר יותר. ההדברה נעשית באמצעים שונים: באמצעות מלכודות, חורים ברצפה ובקירות (במקרים של טרמיטים), ריסוס וניקיון תמידי.
 
כיצד מזמינים חברת הדברה
 
חשוב מאוד שחברת ההדברה אותה נזמין תבחן את המקום בטרם היא מתחילה להדביר. חשוב שתיידע לנו על הפעולה שהיא מתכננת לבצע, וכמובן שתסביר לנו את אמצעי הבטיחות שהיא נוקטת ומבקשת מאיתנו לנקוט. במקרים רבים של הדברה ניאלץ לצאת מן הבית לזמן מה או לסגור את העסק לימים ספורים, על מנת שהרעל בו משתמשים בעת ההדברה ייספג. לאחר מכן כל המזיקים ייאספו או ייעלמו כלא היו.
 
חשוב מאוד, כאמצעי בטיחות, שהחברה תסגור את המקום ותשאיר שלט שהמקום נסגר עקב ריסוס. עובדי חברת ההדברה עצמם צריכים להדביר כשהם מכוסים במסכה ותלבושת מיוחדת המגנה עליהם. חשוב מאוד שהריסוס ייעשה באזורים אשר עלולים לספוג כמות מזיקים רבה, או מקומות בהם אנו שוהים או נצטרך לשהות זמן רב, דוגמת משרדים או מקלטים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.