כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הדודי שמש
חסכון של 20-35% במחירי תיקונים והחלפות דודי שמש !

 
 

דוד שמש – הפתרון הזול לחימום מים

אם תתקע מקל באדמה קצת דרומה מכאן, בערב הסעודית, קיימת סבירות גבוהה לכך שתתקל במאגר נפט. כך גם בכמה מדינות נוספות באזורנו. מדינות האזור שלנו משמשות כספקות נפט מן הגדולות בעולם. ואולם בחלקנו לא נפלה הזכות הזאת, ועלינו לייבא את הנפט, הפחם וחומרי גלם אחרים לייצור חשמל לשימוש ביתי ותעשייתי, מה שמייקר מאד את החשמל שלנו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לדודי שמש
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הצורך לחסוך בחשמל יקר המופק מחמרי גלם מיובאים גרם לישראל להיות אחת המדינות בעולם מבחינת ניצול אנרגיית השמש – אנרגיה סולארית. ארצנו משופעת בשמש במשך רוב השנה, וחומה מוענק לנו בחינם. אמנם אנרגיית השמש לא תוכל להחליף לגמרי את אנרגיית הנפט או הפחם, אבל נוכל לחסוך בהם מעט.
 
האנרגיה הסולארית המופקת היום בארץ מנוצלת בעיקר לחימום מים. בעקבות משבר האנרגיה נקבעה חובה בחוק משנת 1976 להתקין מערכת סולארית לחימום מים לכל בית אב בישראל. יוצאים מן הכלל הם בניינים שבהם אין מקום על הגג לכל דודי השמש הנדרשים, וכן הרובע היהודי בירושלים העתיקה, שם נאסרת הצבת מתקנים, ובהם דודי שמש, על גגות הבתים, כדי שהנוף לא ייפגע. (עוד על דודי שמש)
 
דוד השמש, ההופך אנרגיה סולארית לחום, פותח לראשונה בשנת 1777 על ידי בוטניקאי שוויצרי. אולם גרסתו המודרנית מיוחסת לפרופ' צבי תבור, מחלוצי השימוש באנרגיה הסולארית בארץ.
 
דוד השמש מורכב ממיכל- בדרך כללגלילי- העשוי מתכת ומרופד בחומרים מבודדים, ומקולטים העשויים ברובם מתכת, אך בחלקם העליון- מזכוכית. בתוך הקולטים מותקנת מערכת צינורות, על רקע שחור, אשר קולטים את אנרגיית השמש.
 
איך זה עובד? המים יוצאים מן הדוד אל צינורות הקולטים, שם הם מתחממים כתוצאה מקרינת השמש, העוברת דרך הזכוכית השקופה ופוגעת בצבע השחור שמסביב לצנרת. הזכוכית שומרת על חום המים בצינור: היא יוצרת שם את אפקט החממה. המים החמים חוזרים אל הדוד. מכיוון שהמים החמים קלים יותר מהקרים, הם עולים לחלקו העליון של הדוד ואת מקומם תופסים מים קרים היורדים אל צינורות הקולטים ומתחממים, וחוזר חלילה.
 
אמנם אפשר למצוא פה ושם מערכות סולאריות המיישמות את האנרגיה הסולארית גם לשימושים אחרים, אך שימושים אלה דורשים טמפרטורות גבוהות יותר אליהן קשה להגיע. הטמפרטורה של 60-70 מעלות אליה מגיע דוד השמש מתאימה מאד לשימוש ביתי- מים לרחצה ולצרכים ביתיים אחרים.
 
מכיוון שהתחליף לדוד השמש- חימום המים בדוד באמצעות חשמל- הוא יקר לאין ערוך, מעטיםהגגותבארץשלא תמצא עליהם מערכת סולארית כלשהי- דודי שמש דירתיים או מערכת קולטים לכל הבניין.
 
כדי שדוד השמש יעבוד בצורה אופטימאלית צריכים הקולטים להיות מופנים אל השמש בזווית המתאימה לניצול מרבי של הקרינה שלה. הכיוון הכללי אליו מופנים הקולטים בארץ הוא דרום. כיוון שזווית קרני השמש אינה קבועה, ומשתנה במשך עונות השנה, אין מנוס מלהתקין בדוד השמש מערכת אשר תאפשר, במידת הצורך, לחמם מים גם באמצעות חשמל כאשר המים המחוממים באנרגיה סולארית אינם מספיקים. היום נהוג להתקין בדוד מאיץ חום- מין שרוול המתלבש על גוף החימום ומקטין את נפח המים המתחממים. המים שמחמם מאיץ החום מספיקים למקלחת אחת או שתיים. הם מתחממים מהר יותר מאשר כל כמות המים בדוד, דבר החוסך בחשמל.
 
דוד השמש המותקן על הגג שלנו יחסוך לנו מעט מצריכת החשמל היקר. גם אם לוקחים בחשבון את ההשקעה הראשונית של התקנתו ותחזוקו- זה עדיין משתלם. קרני השמש הן משאב זמין מאד בארץ, משאב המוענק לנו בחינם. אז למה שלא ננצל אותו?
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.