כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הדודי שמש
חסכון של 20-35% במחירי תיקונים והחלפות דודי שמש !

 
 

דוד שמש – תחזוקה נכונה

אור השמש הוא משאב זמין בארצנו, בניגוד למשאבים אחרים. לכן לא מפליא שהמערכת הסולארית הנקראת דוד שמש התפתחה מאד בארץ: היום מחויב על פי חוק כל בניין בגובה של עד 10 קומות (להוציא ברובע היהודי בירושלים- כדי למנוע פגיעה בנוף) במערכת סולארית כלשהי, משפחתית או משותפת, לחימום מים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לדודי שמש
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
טבעי ששוק דודי השמש פורח, ובנוסף ליצרנים המקצועיים, הרציניים, בעלי תו התקן והעומדים תחת פיקוח צצו גם "חאפרים" אשר מוזילים את המחיר על חשבון האיכות, הפיקוח ותו התקן. דוד שמש הוא מערכת רגישה המשלבת בתוכה מים וחשמל, לכן יש להקפיד מאד ברכישתו, ולבדוק שהוא עומד בכל התנאים והדרישות, לרבות תו תקן לא מזויף. (דודי שמש)
 
האחריות לדוד שמש צריכה להינתן ל-3 שנים לפחות, וחשוב שתכלול גם את הובלת והחלפת הדוד החדש, אם ייווצר צורך בכזה. יחד עם זאת דוד שמש אמור להחזיק מעמד 10 שנים לפחות, בתנאי שמתחזקים אותו נכון. (דודי שמש)
 
אחת הבעיות העיקריות הפוגעות בדוד השמש היא בעיית האבנית. המים בישראל מכילים אחוז גבוה של מלחים וסידן אשר מצטברים על הצינורות ועל גוף החימום. האבנית מונעת מן המים להגיע אל צינורות הקולטים ואל גוף החימום, מה שגורם לכך שהדוד אינו מחמם כיאות או אף מקצר.
 
יש אפשרות להתקין בדוד השמש מכשיר המונע אבנית. המים עוברים דרכו בדרכם אל הצינורות, ולוקחים איתם חלקיקי חומר הגורם לאבנית להתגבש סביבו ולא על הצנרת. מכשיר כזה יאריך את חיי הדוד.
בכל מקרה יש להזמין אחת לשנה נציג שירות אשר ישטוף את הצנרת בדוד ובקולטים ויחליף את החומר הפעיל במכשיר.
 
התקנת ווסת לחום המים, אשר יגביל את הטמפרטורה אליה יכולים המים להתחמם, כחלק ממערכת דוד השמש תמנע כוויות (זהו אמצעי בטחון טוב במקרה שיש ילדים או קשישים בבית) וגם תשמור על הצנרת הביתי ועל הברזים מפני קורוזיה. גם הצטברות האבנית תקטן בצנרת עקב כך. ככל שעולה חום המים בצנרת גדל גם איבוד החום. מכיוון שבין כה וכה אין אנו זקוקים למים חמים יותר מאשר 60-70 מעלות לצורך הרחצה, הגבלת הטמפרטורה לחום זה תגרום גם לחיסכון באנרגיה.
 
יש לנקות את הקולטים פעם בשנה מאבק ולכלוך שהצטבר עליהם. כך תהיה קליטה יעילה יותר של קרני השמש. לפעמים יש אפשרות לפתוח ברגים מצידי הקולטים , לפרק אותם ולהזרים מים בתוך הצנרת שלהם. פעולה זאת תנקה את צנרת הקולטים מאבנית וחלודה שהצטברה בהם. עדיף לבצע טיפול זה לפני החורף. כך יתאפשר לנו ליהנות אפילו בחורף ממים המחוממים באנרגיה סולארית.
 
גם במקרה של דליפה לא בטוח שיש להחליף את הדוד. לפעמים מספיק להחליף רק את גוף החימום או את הצלחת המשמשת בסיס לגוף החימום והטרמוסטט- הפלנג'. רק במקרה של דליפה מגוף הדוד עצמו יש להחליף דוד. לכן בדקו היטב, ואל תמהרו להחליף את דוד השמש בעקבות עצות "טובות" של בעלי מקצוע...אחרי הכל- בהרבה מקרים תועלתם האישית היא מעל לכל.
 
קנייה נכונה ותחזוקה נכונה יאריכו את חיי דוד השמש לאין ערוך. אם הנכם מודעים לכך תוכלו לחסוך בחשמל וליהנות ממים חמים בכל עונות השנה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.