כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 חשמלאים מובילים.
חסוך 35%-20% במחירי עבודות ותיקוני חשמל !

 
 

חשמלאי – למה קפץ לי הפקק?

מי זוכר את הימים בהם היה "נשרף לנו הפקק" בכל מקרה של עומס יתר על המערכת? דירתנו משופעת במכשירי חשמל המשמשים לתאורה, לחימום וקירור, לניקיון, לבידור, לתקשורת ולמה לא. חלקם "זוללי חשמל" רציניים ביותר, ואחרים צורכים פחות חשמל. אמנם היום, עקב ריבוי מכשירי החשמל, סטנדרט החיבור של חברת החשמל גבוה יותר מאשר פעם, אך גם היום קורה ש"קופץ לנו הפקק" (כן, היום הוא קופץ ולא נשרף ברוב המקרים).
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לחשמלאים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
מפסק הפחת (הוא ה"פקק") שומר על חיינו ועל חיי ילדינו. כאשר הוא מזהה צריכת יתר של חשמל העלולה להביא להתחשמלות, לקצר או לשריפה- הוא מפסיק את החשמל מיד. באמצעות לחיצה על כפתור בצד מפסק הפחת אנו יכולים לבדוק את תקינותו. לחיצה כזאת אמורה להביא לניתוק החשמל בבית. יש לבצע בדיקה זאת מדי פעם כדי לוודא שמפסק הפחת תקין. במידה והוא לא פועל יש להזמין מיד חשמלאי כדי לתקנו.
 
תקלת החשמל הנפוצה ביותר היא עומס יתר. אם נפעיל בו זמנית כמה מכשירים "זוללי" חשמל- צניחת הפיוז בוא תבוא. כל שעלינו לעשות במקרה כזה הוא לדחות את פעולתם של כמה מן המכשירים לשעות מאוחרות יותר, לכבות אותם ולהרים את הפקק. לשם כך אין לנו צורך בחשמלאי.
 
אם עדיין ממשיך הפיוז לצנוח המסקנה היא שיש מכשיר מקצר. זהו את המכשיר, נתקו אותו מן השקע וקחו אותו לתיקון.
 
בכל מצב אחר יש לקרוא לחשמלאי, והכרחי שיהיה זה חשמלאי מקצועי. ישנם ענפים רבים שכדי לעסוק בהם אינה נדרשת תעודה. חשמלאי אינו אחד מהם. חשמלאים אינם רשאים לעסוק בתחום ללא תעודה ממשרד העבודה.
 
אם נרצה להיות מוגבלים פחות בהפעלת מכשירי החשמל נוכל להגדיל את הספק החשמל באמצעות לוח תלת פאזי. זהו פתרון לא פשוט הדורש התקנה של חברת החשמל וגם את עבודתו של חשמלאי מקצועי המוסמך לעבוד עם חשמל תלת פאזי (ישנן דרגות שונות של הסמכת חשמלאים, וחשוב לבדוק שהחשמלאי אשר תיקחו לביצוע העבודה יהיה אכן מוסמך לבצע אותה). אולם אם ניקח בחשבון שמספר מכשירי החשמל בדירתנו יכול רק לעלות- אולי זוהי השקעה משתלמת.
 
גם לצורך תיקונים פחות מורכבים הקפידו לקחת חשמלאי מקצועי ומוסמך. עם חשמל לא משחקים. בניית ארון חשמל, תיקון קצרים, התקנת נקודות חדשות, התקנת תאורה, מאיץ חום בדוד, החלפת חוטי חשמל ועוד- כל אלה עבודות הדורשות בעל מקצוע רציני. אל תתפשרו על "חאפרים", ובטח ובטח אל תנסו לעשות עבודות מסוג זה בעצמכם.
 
בכל מקרה, יש להשתמש במכשירי החשמל שבדירתנו בתבונה, על מנת למנוע תקלות הנובעות מעומס יתר או מתחזוקה לא נכונה של מכשירי החשמל בבית, וגם על מנת לחסוך בחשמל.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.