כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 צבעים מובילים.
השווה מחירים של צבעים וחסוך 35%-20% במחיר !

 
 

המדריך לצביעה

צבעים משנים אווירה של מקום. קחו מקום וצבעו אותו בלבן ותרגישו דבר אחד, וכאשר תצבעו אותו בשחור- תרגישו דבר אחר לגמרי. שכן צבעם אינם רק רקע של מקום, הם, במידה מסוימת, נותנים למקום אופי ואווירה. לכן כאשר עושים עבודת צביעה בבית היא צריכה להיות יסודית, ובחירת הצבעים צריכה להיעשות באופן קפדני.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לצבעים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
צביעה היא מסוג המקצועות המעטים אשר ניתן לרכוש את הידע עליהם בלי ללמוד באופן מקצועי את העבודה. לא מעט אנשים בוחרים לצבוע בעצמם חדר אחד או שניים, ולעיתים אף את כל הבית. אך עם זאת, על מנת שהעבודה תהיה יסודית וטובה, מומלץ לקחת צבעי אשר יעשה זאת כפי שהוא יודע.
 
בחירת צבעי
 
בחירתצבעי יכולה להיעשות בשתי דרכים: הראשונה- בחירה יסודית, שתיעשה רק אחרי שתראו מספר עבודות שעשה הצבעי ותתרשמו מהן. הדרך השנייה היא להזמין צבעים הביתה ולקבל מהם הערכת מחיר והסבר על העבודה. במקרה כזה יש לקחת בחשבון שעלולים להידרש תיקונים שייווצרו תוך כדי עבודה, ואלה יעלו את המחיר.
 
אופן הצביעה
 
בטרם מתחילים בצביעה יש להוציא את כל המסמרים מן הקיר, לסתום אותם בגבס ולשייף בנייר שיוף במקומות שאינם ישרים. עכשיו הקיר יהיה מוכן לצביעה. בשלב הבא יש לכסות את כל המפסקים והשקעים בנייר דבק חזק, כדי שלא יתלכלכו ולא יכנס לתוכם צבע. כמו כן מומלץ ליצור הבדלה בין הקיר לבין הפאנלים שמתחתיו, ובינו לבין אדן החלון. זאת על מנת שלא יתלכלכו.
 
ישנן מספר דרכים לצבוע חדר: הדרך הראשונה היא על ידי רולר. מדובר בגלגלת אשר טובלים בתוך הצבע ומעבירים על הקיר מספר פעמים. זוהי שיטה מהירה, אך יש לזכור שגלגול באופן לא שווה יכול להשאיר סימנים של הרולר על הקיר. הדרך השנייה היא על ידי מברשת. שיטה זו היא איטית אך יסודית. כאן, להבדיל מהרולר, יש לשים לב שהצבאי עבר על כל הקיר בעת הצביעה ולא פספס שום נקודה. הדרך השלישית הפכה מקובלת בשנים האחרונות, בעיקר בבתים של צעירים. מדובר בצביעה בעזרת ספוגים, מה שמעניק לקיר מראה שיכול להסביר את אופי הצביעה.
 
צביעה טובה היא צביעה שבה מסיימים חדר אחד ואז עוברים לחדר אחר. במידה ואתם מזמינים צבעי, מומלץ לרוקן את החדר או לשים את כל החפצים במרכז החדר, על מנת שלא יפריעו לו בעבודתו. חשוב שהחלונות בחדר יהיו פתוחים בעת העבודה, הן לייבוש הצבע והן על מנת שלא יספוג זמן רב את ריח הצבע, דבר שעלול לגרום לו לכאבי ראש.
 
ישנם שני סוגי צבעים: צבעי מים, שהינם ידידותיים לסביבה ומתייבשים במהירות, וצבעים סינטטיים אשר עמידים בפני קורוזיה ומעניקים לקיר ברק. בכל צבע שתבחרו תוכלו לשלב גוונים שונים לפי טעמכם. הצבע צריך להיות כזה שתוכלו ליהנות ממנו, ושיעניק לחדר אופי מיוחד משלו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.