כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים לשירותי הובלות.
חסכון של 30-50% במחירים בתקופת הקיץ !

 
 

הובלות - ביטוח הובלות

כמה פעמים שמעתם מחברים או מבני משפחה על מעבר דירה שנגמר ברע? על חפצים שבורים, חפצים שלא הגיעו ליעדם, או חפצים אשר יצאו מכלל שימוש אחרי שעברו הובלה בחברה כזו או אחרת? אף אחד לא היה רוצה שזה מה שיקרה לו, אך, מה לעשות, לא פעם המובילים לא שמים לב, המשאיות לא מתאימות או שהאריזה נעשית ברישול. לכן יש לבטח את חפצינו בזמן ההובלה בביטוח הובלות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - דירות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
כמובן שהמצב האידיאלי הוא מצב בו החפצים שלכם לא יישברו או לא ייהרסו בעת ההובלה. לשם כך יש צורך במובילים אחראים, בנהג אחראי שיוביל את המשאית, במשאית בטוחה ובאריזה נכונה של החפצים, הן מצידכם והן מצד המובילים. אך הביטוח יכול למנוע מכם את הצורך לממן את רכישת חפצים זו מחדש אחרי שיצאו מכלל שימוש או נשברו במקרה וכך קורה כתוצאה מן ההובלה.
 
ביטוח הובלה נעשה בטרם עלו החפצים אל משאית ההובלה, בעזרת פוליסה המוגשת אליכם מטעם חברת ההובלה. בפוליסה זו יהיו מצוינים כל החפצים אשר יוצאים להובלה באמצעות המשאית של חברת ההובלה. בה יהיו מפורטים תנאי התשלום ומה גובה ההשתתפות של החברה ברכישה מחדש של החפצים שניזוקו.
 
על מנת לבצע ביטוח הובלה כנדרש עליכם לבחון עם איזו חברת ביטוח עובדת חברת ההובלות. החברה צריכה להיות מוכרת, חברה חזקה ואמינה בשוק, ועליכם לדעת מי איש הקשר, מבחינתכם, בחברת הביטוח. זאת על מנת שתדעו למי לפנות במקרה שיש צורך להשתמש בפוליסת הביטוח. חשוב מאוד שהפוליסה תהיה מוכרת לכם בטרם חתמם עם חברת ההובלה על חוזה, על מנת שתוכלו לבחון אותה לעומק ולקבוע האם אתם מעוניינים בו או לא.
 
חשוב מאוד לדעת, שגובה הפוליסה עולה ככל שאתם מובילים יותר חפצים ומכשירים באמצעות חברת ההובלות. לכן, כאשר אתם מבצעים אריזה וסידור לקראת ההובלה, מומלץ שתבחנו מה אתם יכולים לקחת בעצמכם אל הדירה או המשרד החדש, על מנת שלא תצטרכו לצרף זאת לפוליסה שלכם. כך לחסוך הן בעלויות הביטוח והן בעלויות ההובלה.
 
ביטוח הובלות איננו שלם ואיננו מושלם. לעיתים הוא יתקשה לעמוד במחיר המוצר, ובכל זאת תצטרכו לשלם חלק ניכר ממנו. אך, עם זאת, חשוב מאוד שתבטחו את עצמכם בביטוח הובלות בטרם אתם מבצעים תהליך הובלה אל דירה או משרד חדש, שכן הפוליסה הזאת שומרת ומגינה עליכם במצב של נזק לחפצים במהלך ההובלה, לפחות חלקית.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.