כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום זיקוקים ולאירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי זיקוקים ופירוטכניקה לאירועים !

 
 

המדריך לזיקוקים

ההנאות הגדולות באירועים הם הדברים הלא צפויים. אלה שאינם מקובלים בכל אירוע ואירוע. אחד מהם, הוא זיקוקים. כאשר הם מופרחים ומתפוצצים בשמיים- תמיד נסובב את ראשנו ונתפעל. אחרי הכל, אין דבר מלהיב יותר מאשר לראות שמיים מוארים ברגעים של שמחה. השמחה הזאת מבטאת את התחושות הפנימיות שלנו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לזיקוקין ופירוטכניקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
הפרחת זיקוקים באירועים הפכה עם השנים לדבר מקובל. אנשים נוהגים להזמין חברה אשר מפריחה זיקוקים, על מנת לעורר עניין והשתאות אצל האורחים שלהם. השילוב בין הזיקוקים לרגעי השיא של האירוע יכול לגרום לאורחים ובעלי השמחה התרגשות עצומה, ולחוות את השמחה שלהם בצורה החדה ביותר.
 
הזמנת חברת זיקוקים
 
הזמנת חברה אשר מפריחה זיקוקים צריכה להיות יסודית ואחרי בחינות מדוקדקות שלה.
על החברה להחזיק ברישיון המתיר לה להפריח  זיקוקים . אישור זה ניתן על ידי משרד התעשייה, אחרי בחינה שהחברה עוברת בהפעלת הזיקוקים ובטיחותם. עלינו לבחון מי מפעיל את הזיקוקים, והאם הוא טכנאי מוסמך בתחום.
 
הפרחת הזיקוקים צריכה להיעשות במקום מרוחק מקהל, באופן שלא יפגע באיש, ובצורה מדויקת ומחושבת. על מנת להפריח אותם יש להשיג אישורים מן המקום המתירים לעשות זאת, וכמו כן מן הרשויות המוסמכות, כגון משטרה ומכבי אש. מאחר ומדובר בחומר הפועל על אבק שריפה ויכול להתלקח, הרי שחשוב שתהיה עזרה ראשונה במקום, וגם מטף מים.
 
הפרחת זיקוקים צריכה להיעשות בזמן הנכון, בין הערביים או בלילה, שכן אם יופרחו ביום- כל האפקט שלהם ייעלם, שכן אור היום יטשטש אותם. כמו כן, רצוי שהפרחת הזיקוקים תיעשה ברגעי השיא של הערב. למשל, שבירת הכוס, הליכה לחופה, או אחרי סיום קריאת נאום הבר מצווה.
 
סוגי זיקוקים
 
ישנם מספר סוגי  זיקוקים: הסוג הראשון והידוע הוא הזיקוק העולה אל השמיים ומתפוצץ באוויר. אלה הם הזיקוקים המוכרים ביותר. סוג אחר של זיקוקים הם אלה שבדרכם לשמיים מתפוצצים. הם דומים לנחשים ועד שמגיעים לגובה השיא שלהם הם נעלמים. סוג אחרון הם זיקוקים עומדים, אשר מקובלים מאוד בהופעות ובאירועים חברתיים. ברגע אחד נדלקים הזיקוקים ונשארים עומדים באותו המקום.
 
הזיקוקים יכולים להגיע לגובה של 4 מטר, אך במקום בו יש תקרה הם יהיו נמוכים יותר. חשוב מאוד לבדוק האם ניתן להפריח  זיקוקים בתוך האולם, והאם אפשרי להוסיף על אפקט הזיקוק גם אפקטים נוספים, כמו: לפידים, לייזרים וטבעות אש. כל אלו יעניקו באירוע חוויה מיוחדת, שרק תגביר את ההנאה והשמחה של האורחים ובעלי האירוע.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.