כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הקריוקי. וחסוך 30%-20% מעלויות מפעילי קריוקי !

 
 

ערב קריוקי - ערב כייף

מי שעורך אירוע חברתי יודע שהדבר החשוב הוא לשלהב את הקהל. רק כאשר יש מי או מה שמפעיל את הקהל- הקהל נהנה, וכך האירוע מצליח. ומה יכול לגרום להפעלת הקהל יותר מקריוקי?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקריוקי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מכונת הקריוקי, אשר בשנים האחרונות תפסה חזק גם בישראל, מאפשרת לכל אחד מן האורחים באירוע להרגיש זמר לערב אחד, ולקהל כולו להרגיש שווים למי שעומד על הבמה ושר. אחרי הכול, הם יהיו הבאים בתור אחריו.
 
כיצד עובדת מכונת הקריוקי? המכונה, המחוברת למסך טלוויזיה, מציגה את מילות השיר בזמן שהיא מנגנת את מנגינת השיר. כאשר מזמינים אירוע של קריוקי מזמינים למעשה את המכונה, יחד עם מערכת הגברה אשר תצליח להשמיע את השירה והנגינה לכלל הקהל, ועל כל זה מופקד מנחה האירוע.
 
תפקידו של המנחה חשוב, שכן הוא זה שאמור לגרום לקהל להתנדב לשיר, להרקיד אותם, ולהפוך אותם לפעילים באותו ערב. לכן חשוב שהמנחה יהיה חברותי, משעשע, מצד אחד- שיידע להלהיב את הקהל ומצד שני שלא יגרום לקהל תחושה של אי נעימות. המנחה יכול לשלב בהנחיה גם שעשועונים ותחרויות עם פרסים, בדיחות, וסיפורים.
 
בתחילת הערב המנחה יחלק לאורחים דפים עם רשימת שירים, וכל אחד בקהל יצטרך לבחור אלו שירים הוא ישיר. לכן חשוב שהשירים יהיו מוכרים, אהובים, ובעיקר כאלה שיגרמו לקהל לשיר ולרקוד.
 
הפעלה נכונה של מכונת הקריוקי  יכולה לגרום לקהל לרקוד על שולחנות או לפתוח בשירה בציבור, לכן נהוג לא פעם שחלק מהשירים לקוחים מהרפרטואר של שירי ארץ ישראל. ביחד עם זאת רצוי לומר למנחה מראש איזה סגנון שירים אתם מעוניינים שיהיה באירוע, במידה ויש לכם בקשות מיוחדות.
 
תופתעו לא פעם לראות כיצד מכונת קריוקי גורמת לאנשים רציניים בדרך כלל לפרוץ בשירה, ולגרום לכם לא להאמין שאלה הם האנשים שבחיים אתם מכירים אותם כמנכ"לים קשוחים או הורים משעממים.
 
על מנת שהערב יעבור בהצלחה יש צורך שמכונת הקריוקי תפעל כראוי. לכן חשוב שיהיה לה גיבוי במקרה של נפילת חשמל, ושלצד המנחה יהיה גם טכנאי (לא פעם הוא יהיה תקליטן בעצמו), אשר יידע לתפעל את המכונה. יש לדרוש מהחברה להגיע שעה לפני האירוע, על מנת שיוכלו לסדר את מערכת ההגברה ולבדוק אותה בטרם האירוע החל. על מנת שתרגישו בטוחים שמדובר בחברה רצינית ומקצועית, יש לברר המלצות, לקבל מידע מחברים ששכרו אותה, ויש לוודא שיש לחברה רישיון על מנת שהמוזיקה לא תופסק באמצע האירוע על ידי המשטרה.
ישנן חברות המתמחות בערבי קריוקי ומצרפות לערבים אלו אטרקציות מיוחדות כגון: רקדניות, מסכי מולטימדיה, מתופפים חיים, זיקוקים וכדומה. חברות רבות משתמשות היום במיקרופונים אלחוטיים, כך שתוכלו להרגיש כמו במופעי ענק.
 
על מנת שהערב לא ייעצר חשוב שהמוזיקה לא תפסיק להתנגן, גם כאשר אין מתנדבים לשיר או בזמן הארוחות. רצוי שהמנחה ימשיך להשמיע מוזיקה, גם להנעים לקהל את הזמן וגם כדי שיחזרו אל השירה.
 
כולם יודעים שלעיתים שירה מול קהל יכולה להיות דבר לא קל, במיוחד כאשר ברור שכולם ידברו על זה במשרד או בארוחות משפחתיות. אך ערבי קריוקי גורמים הנאה גדולה למשתתפים בהם ועוזרים לגיבוש החברתי, למעט יציאה מן השגרה ולגילוי צדדים חדשים של עצמם ושל חבריהם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.