כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הצילום אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחיר צילום אירועים !

 
 

צילום – אין סוף סגנונות, אין סוף עיצובים

אחד המרכיבים החשובים באירוע משפחתי הוא הצלם. בתום האירוע מתפזרים האורחים, חתני האירוע וקרובי משפחתם חוזרים הביתה, האורות כבים. נשארים הזיכרונות הנעימים, התצלומים והסרטים המנציחים את האירוע. כמובן שרצוי שאלה יהיו עשויים לטעמנו, בסגנון שאותו אנחנו אוהבים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לצילום
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
שני סגנונות צילום מאפיינים את צלמי האירועים: צילום מבוים וצילום מתעד. הצילום המבוים הוא העמדה של המצולמים במיקום מדויק, עם תפאורה מתוכננתומוקפדת.צלמים המצלמים בסגנון כזה,בעיקר כאלה הבאים מצילום אופנה, ידעו להוציא את המיטב מסוג זה של הצילום. האמנות האמיתית היא לעשות אותו כך שייראה טבעי, לא כהעמדה.
 
צלם המצלם בסגנון זה צריך לנקוט בגישה פסיכולוגית: המצולמים נתונים בלחץ ביום האירוע, וגישה תוקפנית של הצלם לא תעשה להם טוב. יש להתחיל בצילום ספונטאני ולהגיע להעמדה בהדרגה. להתחיל מרחוק ולהגיע לתצלומי תקריב בהדרגה. בדרך זאת יכול הצלם למנוע את המבוכה של הצילום המבוים מאנשים אשר לא רגילים ל"טכסים" שכאלה. 
 
הסגנון השני הוא הסגנון המתעד, הספונטאני. הצלם מצלם מצבים בלי לביים אותם. הוא מחפש קומפוזיציות מסוימות, מצבים מסוימים, אירועים חשובים, ומנציח אותם במצלמה. זהו למעשה צילום אומנותי.
 
צילום אירוע הוא בדרך כלל עירוב של שני הסגנונות: בצילום המקדים- צילום הסטודיו – שנעשה היום ברוב המקרים בחוץ, בא לידי ביטוי בעיקר הצילום המבוים. את האירוע עצמו אי אפשר לצלם בצילום מבוים: הצלם עוקב אחרי האירוע ומצלם את הדברים הנראים לו חשובים, יפים ומיוחדים.
 
לאירוע ממוצע מזמינים לפחות 200 תמונות, ומקבלים תמיד הרבה יותר. טכניקות הצילום היום מאפשרות לגוון את התמונות באמצעים ובאפקטים שונים כמו: שימוש בסרטים מסוגים שונים ובעלי רגישויות שונות, שימוש בעדשות שונות ועיבוד התמונות בדרכים שונות אחרי הצילום.
 
היום קיימים סרטים המאפשרים צילום אפילו בחושך ללא פלש, אפקטים כמו מריחת צבע, טשטוש התמונה כדי להדגיש תנועה, תמונות שחור לבן או חום לבן, הנראות כתמונות ישנות, סרטי שקופיות המאפשרים קבלת צבעים יוצאי דופן וכולי.
 
צלם אירועים חשוב שיהיו לו כמה מצלמות, שבכל אחת מהן סוג סרט שונה. הרי כל סוג סרט מתאים לסיטואציה שונה, ורצוי שלא להיקלע לסיטואציה מסוימת עם סוג סרט צילום לא מתאים לה במצלמה.
 
עיבוד התמונות נעשה באמצעים שונים, החל מפיתוח סרט שחור לבן, סרט ספיה (חום לבן), צביעת חלקים מסוימים של התמונות ועיבוד באמצעות תוכנות מחשב כגון פוטושופ, המאפשרות קבלת מגוון עצום של אפקטים ועיצוב.
 
יש לסכם עם צלם האירוע את כל הפרטים ולחתום אותם בחוזה: כמה תמונות ברצונכם לקבל? כמה תשלמו עבור תמונות נוספות? כמה סרטים? באיזו עריכה?האם ברצונכם באלבום מעוצב? האם תרצו את התמונות גם על דיסק למחשב? יש לסכם בפירוט את שעות העבודה: אם ברצונכם לעשות צילומים מקדימים של ההכנות לחתונה, למשל, יש לקבוע זאת עם הצלם מראש. דאגו שהצלם לא יעזוב את המקום לפני סיום האירוע.
 

אם תרצו להכין לכם אלבום מעוצב בחרו את התמונות שתרצו לשים בו וגם את סגנון העיצוב. האפשרויות הן רבות ומגוונות. אמנם אלבום כזה ייקר את הוצאות הצילום, אך ישאיר לכם ולילדיכם מזכרת יפה מן האירוע שלכם.

 

צילום אירועים 

 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.