כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מחפש חברת אבטחה ושמירה? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום אבטחה ושמירה

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

המדריך לאבטחה

בשנים האחרונות, עקב המצב הביטחוני, אנו רואים בכל כניסה לעסק  מאבטחים אשר דואגים לאבטח את המקום, ולשמור שלא ייכנסו גורמים מפגעים. עסקים אשר נפגעו מטרור או מפריצות, יידעו לספר שכאשר יש אבטחה טובה לעסק, הסיכוי שדברים אלו יקרו קטן במאות אחוזים, מה מאפשר שגשוג כלכלי והצלחה עסקית. לשם כך חשוב שנבין כיצד בוחרים חברת אבטחה טובה לעסק שלנו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאבטחה ושמירה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
התחום של אבטחה התפתח בשנים האחרונות, הן כתוצאה מהתפתחות טכנולוגית והן כתוצאה מצרכים של בעלי עסקים ומוסדות ציבוריים . מאבטחים אומנם מקנים שקט נפשי וביטחון לסובבים אותם במקום העבודה, אך הם לבדם אינם מספיקים כדי לשמור על העסק מפני אפשרויות חבלה וטרור.
 
כיצד בוחרים חברת אבטחה?
 
כאשר בוחרים חברת אבטחה, חשוב שהחברה תדע איזה עסק יש לכם, מה הצרכים שלכם, הן בהתחשב במבנה המקום בו אתם יושבים, והן מבחינת תחום העסקים שלכם . שכן, כידוע, יש מקומות אשר "מושכים" יותר פעילות חבלנית או פלילית, כגון :  פיצוציות, בתי קפה, מוסדות ציבוריים, או עסקים גדולים . לשם כך חשוב שחברת האבטחה תבקר במקום ותכיר אותו על בוריו, על מנת לדעת כמה מאבטחים יש לספק לכם ולאילו אמצעי שמירה אתם זקוקים .
 
חברת אבטחה צריכה לספק לכם, מאבטחים אשר מתאימים לעבודת האבטחה. מאבטחים אלו צריכים להיות בעלי עבר קרבי, במידה וניתן אף פיקודי, בעלי כושר גופני טוב, בריאות תקינה, שיקול דעת, עבר נקי מבחינה פלילית, ובעלי יכולת עבודה מול קהל . רוב חברות האבטחה המקצועיות מעבירות את המאבטחים אימונים ומבחני מיון קפדניים.
 
מאבטח טוב הוא זה שדואג להיראות תמיד ולהרתיע גורמים שליליים מסוגים שונים אשר רוצים לפגוע בעסק . על המאבטח להיות ערני, לקיים סריקות קפדניות במקום, ביקורות  ובדיקות עקביות של הנכנסים והיוצאים מן העסק . על המאבטח להפעיל שיקול דעת, להכיר בסיכונים האפשריים ולדעת לתת להם מענה . מערך אבטחה נכון הוא זה המשלב בין אבטחה גלויה לסמויה . כך  יש למאבטחים אפשרות לראות את הדברים מנקודות מבט שונות .
 
אמצעי אבטחה אחרים הם אמצעים טכנולוגיים. כיום בתי עסק רבים אינם מסתפקים במספר מאבטחים על מנת לשמור על העסק שלהם, והם בוחרים גם באמצעים כמו מצלמות מעקב (במיוחד בעסקים המתעסקים בכסף או בסחורה יקרה) ומערך של בידוק ביטחוני בכניסה ויציאה מן המקום . זהו מערך המופעל על ידי מאבטחים חמושים, גדרות גבוהות הסובבות את מיקום העסק ואזעקות אשר מופעלות בו זמנית הן במקום עצמו ברגע של פריצה, והן במוקד חברת האבטחה, וברגע הפעלת האזעקה דואג המוקד להזניק ניידות אבטחה מטעמו אל העסק .
 
מעגלי אבטחה
על מנת להחליט כיצד לבצע אבטחה בעסק יש לבחון שלושה מימדים: הראשון- עלות כלכלית. איזה מערך אבטחה העסק שלכם מסוגל להחזיק לאורך זמן. כאן חשוב לזכור שמערך אבטחה אשר בנוי נכון ועובד בצורה יעילה וטובה אומנם יכול להיות יקר, אך הוא יועיל מבחינה כלכלית, שכן הוא מבטיח את קיומו של העסק מבחינה ביטחונית.
 
מימד שני- איזה מערך אבטחה אתם צריכים. ישנם מקומות שאומנם הם קטנים מבחינה פיזית אך זקוקים למערך רחב, שכן הסחורה הנמצאת בהם יקרה, או שהם מהווים מקום פוטנציאלי לחבלה. כחלק מהשאלה של עלות מול תועלת, חשוב שתשאלו את עצמכם איזה סוג אבטחה מתאים לכם.
 
מימד שלישי- סוג הקהל ועד כמה אתם מעוניינים ליצור חיכוך בינו לבין מעגלי האבטחה השונים. כל עסק בנוי מקהל לקוחות . לכן עליכם לחשוב עד כמה זה יהיה יעיל לעסק שלכם שיהיו בו מעגלי אבטחה רבים, אשר עלולים להרתיע את קהל הלקוחות שלכם . מצד שני, במידה ומדובר בקהל לקוחות שעלול להיות בעייתי, לא תהיה לכם אפשרות לקיים את העסק ללא מאבטחים .
 
מערך אבטחה נכון ויעיל יכול להבטיח את קיומו של העסק לאורך זמן ולהקנות לכם שקט כלכלי עצום. מאבטח אשר שומר על העסק בצורה ערנית ונכונה שקול לעובד אשר עושה את עבודתו בצורה אחראית וטובה. שכן הוא יכול לדאוג שהעסק לא יפגע, וכך העסק לא יצטרך להתמודד עם "הפתעות" לא צפויות ושליליות. במידה וישנם מספר מאבטחים טובים, גם אתם, כבעלי עסק וגם קהל הלקוחות שלכם תיהנו מן העסק ותוכלו להמשיך לקיים אותו.
 
מילון מונחים:
 
אבטחה אנושית-מאבטחים אשר שומרים על העסק באופן גלוי או סמוי.
 
אבטחה טכנולוגית-מערכות של מצלמות, טלוויזיות במעגל סגור, גדרות ועוד.
 
מערך אבטחה-יכלול אבטחה מכל סוג שהוא, עם תוכניות ברורות.
 
תרחישים-מצב בו כל סיכון אפשרי מוגדר לו פיתרון.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.