כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מחפש חוקרים פרטיים ? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 חוקרים פרטיים

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

בין בלש קלאסי לחוקר פרטי

האמפרי בוגראט, ברוס וויליס, וודי אלן, ג'ק ניקולוסון, ואפילו ג'רציו מרקס מהאחים מרקס שיחקו בעבר בתור בלשים בסרטים . חלקם אף שיחקו לא פעם חוקרים פרטיים בסרטים . מה ההבדל בין בלש פרטי לחוקר אשר עובד במשרד חקירות ? האם עבודתם כה שונה, או שרק התואר מבדיל ביניהם ?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לחוקרים פרטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
כיצד הופכים לבלש פרטי וכיצד לחוקר פרטי ?
 
חוקר פרטי שעובד במשרד חקירות יכול להגיע למעמד של חוקר אחרי השגת רישיון ממשרד המשפטים . לשם כך עליו להתמחות תחת חוקר ותיק במשך תקופה של שלוש שנים, בסופן יעבור מבחנים בדינים ואתיקה לפי תקנות המקצוע, כפי שקבע משרד המשפטים . במידה והוא עמד הן בתקופת ההתמחות והן במבחנים- יימצא כמתאים לקבלת רישיון חקירות ולעבודה בתור חוקר פרטי .
 
באותו אופן מקבל חוקר פרטי את רישיונו . מרגע קבלת הרישיון עליו לעמוד בתנאים ובכללים אשר מכתיב החוק כשמטרתו צריכה להיות אחת- להשיג עבור לקוחותיו את התוצאה המבוקשת בתנאים שהחוק מאפשר לו . אין לבלשים או לחוקרים זכויות יתרות במסגרת עבודתם, אך יש בידיהם יכולות, אשר רק מתעצמות עם הזמן, לפעול בתחום האפור אשר החוק איננו מתנגד לו, ובו זמנית מאפשר לו לקבל את התוצאות הרצויות של חקירות אותן הוא חוקר.
 
תפקידו של בלש הוא לבלוש אחר אנשים ואחרי מידע . במובן מסוים מדובר במונח הקלאסי יותר של המילה חוקר. שכן בעבר היו משתמשים יותר במושג זה : אדם אשר בולש אחר מושא חקירותיו. הכוונה במילה בולש היא "עוקב",  קריא, הולך בעקבותיו כל העת, בודק עם מי הוא נפגש, מבקש לצותת לשיחותיו בעזרת ישיבה בקרבתו . בסרטים הקלאסיים תוכלו לראות בלשים מחכים שעות במכונית וצופים אל עבר מקום משכנו של מושא חקירתם .
 
מהו חוקר פרטי ?
 
מדוע כיום קוראים לזה חוקר? מאחר וחוקר פועל באמצעים משוכללים יותר, שלא פעם אינם מצריכים נוכחות של החוקר עצמו בעת חקירה . ניצול האמצעים העומדים לרשותו בלבד מביא אותו לתוצאות הרצויות בחקירותיו . לכן בעוד הלבש "עוקב" אחר מושא חקירותיו, החוקר מבצע חקירה אודות אנשים ומקרים, הן בהתאם לצרכים והן בהתאם לאמצעים העומדים לרשותו .
 
את המעקב שביצע בעבר הבלש הקלאסי ניתן להחליף היום, במקרים רבים במצלמות מעקב. את האזנה שבעבר ביצע הבלש בעצמו הוא יכול לבצע כעת בעזרת אמצעי האזנה שונים . את החיפוש אחר חומר אישי במגירותיו של מושא החקירה או בעזרת מסמכים שהשאיר במקומות שונים ניתן לא פעם לעשות ישירות מן המחשב בלי צורך לצאת מן המשרד . את התחקור האישי שפעם נעשה בעזרת שאלות מתוחכמות שבאות להפליל את החשודים ניתן לעשות היום בעזרת מכונת אמת - פוליגרף.
 
במובן מסוים, חוקר פרטי  הוא  שכלול של המושג בלש כפי שהכרנו בסרטים וקראנו בספרים. ההבדל בין השניים איננו גדול : יהיו שיגידו שמדובר בהבדל בתואר  בלבד, אחרים יטענו שזה כל ההבדל בין חוקר של המאה ה-19 וה-20 לבין חוקר של המאה ה-21. חשוב לציין, שאין זה אומר דבר על תוצאות של חקירות . חוקר פרטי טוב יכול להשיג תוצאות טובות יותר, רק בגלל שעבודת הרגליים שלו הביאה אותו למקומות הנכונים . עם זאת, מול הקדמה הטכנולוגית, קשה יותר כיום לעמוד בתחרות .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.