כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מחפש לעשות סרט תדמית ? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מפיקים של סרט תדמית.

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

כיצד מוכרים מוצר?

החלטתם להתחיל למכור מוצר מסוים לקהל הרחב או להציג מוצר חדש ללקוחות אשר עובדים איתכם במשך שנים רבות, במטרה כדי שקהל הלקוחות שלכם לא יסתפק במוצרים הישנים שאתם מוכרים להם אלא  יגדיל את נפח הקנייה שלו אצלכם . מה אומרים להם בדיוק ? מה מספרים ומה מציגים בפניהם, כדי שישתכנעו לרכוש את המוצר ?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לסרט תדמית
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
האופן בו מציגים את המוצר והאופן בו אתם מספרים עליו יקבע רבות האם העסקה תצא אל הפועל . כולנו יודעים שיש דרכים רבות לספר סיפור, וכדי למכור מוצר צריך לדעת את הדרך הנכונה אשר תוביל את הלקוח אל מקום בו הוא ירגיש שהמוצר שאתם מציעים לו חסר לו, וזה אכן המוצר שהוא מחפש . אם הצלחתם בכך- רוב הסיכויים שבסוף הערב הלקוח יקנה מכם את המוצר . הרי איש לא רוצה למצוא את עצמו במצב שהוא צריך משהו ואין לו אותו .
 
הדרך לספר את הסיפור
 
הדרך הראשונה לספר היא להציג את המוצר בפעולה . אין טוב כמראה עיניים . הצגת המוצר צריכה להיות באופן בו הוא עובד בזמן אמת, ולמען האמינות חשוב שההצגה תיערך מספר פעמים, על מנת שהלקוח ידע שהמוצר עובד בצורה טובה באופן עקבי, ולא רק בגלל שהוא נמצא שם או מסיבות אחרות .
 
הדרך השנייה לספר את סיפור המוצר היא על ידי  הפקת סרטון אשר בו מציגים אותו . בדרך כלל זו הדרך בה מוכרים שם של חברה או מוצר שהחברה מפתחת . שכן סרטון כזה, או קליפים שונים, מסבירים על טיב החברה, משמעותה, אופי עבודתה, או להבדיל- על טיב המוצר שהחברה מפתחת, זאת במטרה למשוך משקיעים שיסכימו להשקיע את כספם בחברה או במוצר .
 
הדרך השלישית לספר היא באמצעות מילים . לשבת עם משקיעים עתידיים או לקוחות, ולהסביר להם בצורה ברורה על המוצר, טיבו ומשמעותו. סיפור זה יכול להיות מלווה בתמונות, בדוגמאות שונות, בהמחשות אשר באות מן הדמיון וכדומה . סיפור באמצעות מילים הוא הרבה יותר קשה, שכן אז עליכם להשקיע את כל יכולת המכירה שלכם ולגרום ללקוח לתת אמון בסיפור שלכם, לעיתים בלי לדעת בכלל איך המוצר עובד או איך השירות מתבצע .
 
מה עליכם לספר?
 
מאחר וסיפור באמצעות מילים הוא הדרך הקשה ביותר למכור מוצר, הרי שדרך זו חייבת להיות הכי אמינה והכי שלמה מבחינת הצגת הפרטים . אסור לכם להפריז במשמעות המוצר, אך כמובן לא להראות חוסר ביטחון מול הלקוחות שלכם, שמא זה ילווה גם אותם . הסיפור חייב להיות מפורט : אתם חייבים למצוא תשובה לכל שאלה ולהיות מוכנים לכל הסתייגות שהלקוחות מביעים בפניכם .
 
בכל דרך שבה אתם מבקשים למכור מוצר או עסק- דעו שמה שסיפרתם חייב להיות אמיתי, קיים ושריר, אך לא כל דבר חייב להיות מסופר . אם תדעו לפרט את העיקר, להסביר אותו בצורה מעמיקה ומשכנעת, תוכלו לרכוש את אמון הלקוח . אם תתחילו לספר לו כל פרט ופרט הוא יאבד במידע, אך חשוב מכך- הוא יגלה יותר ויותר סיבות להסתייג ולהתנגד למוצר .
 
אמינות היא הדבר שדרכה הכי קל והכי טוב למכור מוצר . לקוח יעדיף לקנות מוצר אמין גם אם הוא לא הכי טוב, מאשר לקנות מוצר לא אמין או לעשות עסק עם חברה לא אמינה שמספקת מוצר טוב יותר . מאחר וחוסר אמינות היא בסיס להמשך לא בריא של עסקים, בעוד שאמינות מראה על רצינות אשר תאפשר בנייה של העסק בהצלחה . כל משקיע או לקוח ירצה להיות שותף להצלחה שכזו . לכן, לא משנה מה אתם מוכרים, עשו זאת באמינות- ותצליחו .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.