כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הליסינג לעסק.
השוו וחסכו בין 15-25% במחירי הליסינג - עד 100% מימון לרכב !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

ביצוע עסקת הליסינג

היום קיימת תחרות גדולה בתחום הליסינג. חברות רבות העוסקות בתחום רודפות אחרי כל עסקה. אתה יכול לנצל עובדה זאת לטובתך. בדוק היטב דרך חברים ומכרים את החברה שהינך רוצה להתקשר איתה. וודא שהיא אכן עומדת מאחורי ההתחייבויות שלה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לליסינג מימוני
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
בדוק מה נותנת לך חברת הליסינג בתמורה (מהי עלות האבזור, כולל מיגון הרכב, פחת, זמני אספקה, אפשרויות החלפה במשך תקופת הליסינג ). בדוק מה קורה באירועי ביטוח כגון תאונה או גנבה: מהו הפיצוי שמקבל הלקוח? האם יש פוליסות ביטוח נכונות, (מקיף)? מהו תוקפן של הפוליסות לעומת מוניטין החברה? מהו סכום ההשתתפות העצמית בכל אירוע? מתי לא מוטלת השתתפות עצמית על הלקוח? מה קורה עקב תאונת רכב היוצא מכלל שימוש (טוטל- לוס) לגבי החלפתו? האם יש בפוליסת הביטוח שאתה מקבל הסדר רכב חילופי? אם כן- כמה ימי רכב חלופי תקבל במקרה של גניבה או אובדן מוחלט של הרכב? באיזו רמה יהיה הרכב שיועמד לרשותך? האם סידור זה כרוך בתשלום נוסף? במידה ואין בחברת הליסינג ביטוח למקרה זה- איך תתנהג החברה כלפיך?
 
חשב את עלות האחזקה ואת תימחורו של הרכב לפי ק"מ מבוקש בעסקה. בדרך כלל מדובר בין 25000 ל- 35000 ק"מ לשנה. מה קורה כשלא ניצלת את הקילומטרז' שנרכש, ומה קורה בזמן שחרגת מהקילומטרז' המוסכם. כן יש לבדוק אם יש נקודות יציאה מן העסקה ומהן העלויות במקרה זה.
 
בתום עסקת הליסינג מתאפשרת בדרך כלל קניית הרכב. בדוק את תנאי הקנייה: האם הליך קניית הרכב המשומש בחברת הליסינג בתום התקופה פועל לטובתך, או שמה לטובת חברת הליסינג בלבד?
 
בקש מרואה החשבון שלך לבדוק את חישובי המס הנוגעים לעסקה: איזו עסקה אופטימלית עבורך מבחינת חישובי המס. עלי לדעת שברכב פרטי בכל סוגי הליסינג- ממוני ותפעולי- וכן ברכישת הרכב עצמו לא ניתן לקזז את המע"ם, למעט ברכב מסחרי, שעליו בכל צורת ליסינג וכן ברכישתו יקוזז המע"ם.
 
עליך להתקשר לחברה שבחרת, ולקבוע פגישה. אם אתה שכיר עליך להביא שלושה תלושי משכורת אחרונים, תדפיסי בנק אחרונים, את תעודת הזהות שלך והספח שלה. אם אתה עוסק מורשה עצמאי עליך להביא דוחות מע"מ הנוגעים לארבעת החודשים האחרונים, טופסי 102, טפסי ביטוח לאומי וכן ניכויים למיניהם , תדפיסי חשבון הבנק של החודשיים האחרונים, פרוטוקול של עוסק מורשה עם חתימה מאושרת ע"י עורך דין או רואה חשבון, תעודת רישום ברשם החברות, תעודת זהות והספח שלה.
 
מן הרגע בו העסקה מאושרת על ידי כל הגורמים הנוגעים בדבר זמן אספקת הרכב יהיה בדרך כלל תוך ארבעה עשר ימי עבודה. הרכב אותו תקבל נמצא אצל היבואן, ומאובזר על פי דרישתך והזמנתך. ישנן חברות ליסינג שבהן אתה יכול לקבל את הרכב תוך 48 שעות מרגע אישור העסקה. מרגע שבחרת חברה מסוימת- חברת הליסינג היא הקובעת את זמן האספקה. אל תתפתה בגין קיצורי זמן האספקה על חשבון איכות החברה.
 
קיימת אפשרות להשתמש בשירות נהגים דרך חברת הליסינג. אם נחוץ לך שירות כזה- יש לבדוק האם שעות העבודה של הנהגים מתאימות לך, והאם כדאי לך לנצל אותו.
 
עכשיו עומד לרשותך צי רכב, לשימושך ולנוחיותך, ולפינוק עובדיך המסורים, זאת- בעלות שבהחלט תוכל לעמוד בה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.