כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

קורס לשוק ההון – מה לומדים שם בעצם?

העולם הוא כפר גלובאלי, ויש לכך ביטוי בשטחים אין ספור. אחד החשובים שבהם הוא שטח שוק ההון. היום אתה ניגש אל המחשב הביתי שלך, וללא מאמץ מיוחד יכול לסחור בשווקי העולם: לקנות, למכור, להרוויח או להפסיד חלילה בסחורות, בחומרי גלם או במניות, בבורסה של ניו- יורק או של טוקיו. אבל כדי להצליח ולהרוויח עליך לדעת לקרוא את המפה ולנתח נכון את הנתונים והאירועים. הקורס לשוק ההון יעזור לך בכך.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
נושאים רבים נלמדים בקורס לשוק ההון: סקירת מבנה שוק ההון בישראל,טיפים וכללי השקעה בבורסה, שוק מטבע החוץ וכלים פיננסיים, הדרכה להשקעה בתעודות סל (נייר ערך הנסחר בבורסה וכולל למעשה סל של ניירות ערך. תשואתו זהה לתשואת הסל אותה הוא כולל, והוא נותן אפשרות לקניית סל ניירות ערך בנייר אחד) ובמוצרי יתרון מובנה, איגרות חוב, מניות, נדל"ן, טיפים לחיזוי מחירים של ניירות ערך, מדד המעוף (אופציות), קרנות נאמנות והשקעות פיננסיות, בורסות העולם וניירות ערך זרים, מיסוי שוק ההון, איסוף וניתוח מידע וקבלת החלטות. כן יילמדו נושאי קרנות ההשתלמות וקופות הגמל.
 
הקורס כללי לשוק ההון כולל בדרך כלל 5-7 מפגשים שבועיים בני כארבע שעות אקדמאיות, אם כי הדברים משתנים בין קורס לקורס. עלותו של הקורס נעה בסביבות ה-1000 ₪ בערך. קורסי העשרה של 30-80 שעות יעלו לנו בין 3000 ל-5000 ₪. עלות קורסי הכשרה הנמשכים כשנה היא 10,000-11,000 ₪. נוכל להשכיל בעוד נושאים הקשורים לשוק ההון:
 
סדנא להכרת שוק ההון: הסדנא מציגה בפני תלמידיה את התפתחות שוק ההון והיצע של אפיקי השקעה רבים. היא מלמדת את המשקיעים לנהל את כספם ברמת סיכון המתאימה להם בדיוק. מורכבות שוק ההון מחייבת הבנה מעמיקה שלו לניצול מקסימאלי של אפיקי השקעות אלה.
 
 קורס לניהול תיקים עצמאיים: אנו חיים בתקופה עתירת רפורמות בתחום השווקים, ההשקעות והחיסכון ארוך הטווח בישראל ובעולם. יחד עם זאת, בגלל מהפכת האינטרנט, אנו חשופים לאינפורמציה רבה מכל העולם, והיא זמינה לנו בביתנו ממש. תיק השקעות מתוכנן יכול להניב תשואות רבות לכל רמת סיכון שאנו קובעים לעצמנו.
 
קורס לנדל"ן: קורס זה נועד לרוכשי נדל"ן על מנת ליהנות מפירותיו, לצורכי השקעה. בקורס לומדים איך להשקיע בנדל"ן למגורים או למסחר בצורה יעילה ומשתלמת, ולמנף את ההשקעה לצורך צבירת נכסי נדל"ן נוספים.
 
אך לא רק לשם ידע אישי נלמדים הקורסים לשוק ההון: אנשים בעלי השכלה אקדמאית בתחומים הכלכליים יוכלו להפוך את העיסוק בשוק ההון למקצוע על ידי לימוד קורסים נוספים הקשורים אליו, קורסים כמו:
 
קורס יועצי השקעות ומנהלי תיקים: אוכלוסיית יעד הקורס הזה היא בדרך כלל בעלי תואר אקדמאי בתחום רלוונטי. הוא מקנה ידע, מיומנות וכלים יישומיים בייעוץ וניהול השקעות.
 
מספר בנקים בארץ מעבירים היום סדנאות למשפחה, המלמדות על ניהול כלכלי נכון של כספם במסגרת תקציב המשפחה, ללא חריגה ממסגרת האשראי שהבנק נותן. סדנא זאת ניתנת בחינם לכל אדם המרגיש כי הוא זקוק לה.
 
לא מעט מכללות ואוניברסיטאות בארץ מעבירות קורסים לשוק ההון. כדי לבחור את המקום המתאים לכם ביותר יש להגדיר קודם כל את מטרת הלימוד: האם הוא לידע אישי לצרכי השקעה או שמטרתכם היא לעבוד כיועץ השקעות ולנהל תיקי השקעות של אחרים? בהתאם לכך תבחרו את הקורס המתאים לכם.
 
יש לבדוק כמה שנים פועל המוסד שאתם מעוניינים ללמוד בו, מי המרצים שלו ומה הקשר שלהם עם מוסדות פיננסיים ואקדמאיים. יש לשוחח עם אנשים שלמדו בו ולקבל המלצות. כאמור, מחירם של הקורסים לשוק ההון לא נמוך, ובהחלט כדאי לעשות עבודת הכנה: בירור מקיף לגבי רמת מקומות הלימוד והמחירים בהם. השוואת מחירים תמיד משתלמת.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.