כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

רוצה לקדם את האתר שלך ? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום קידום אתרים.

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

איך עובד גוגל Google

כולם רוצים להיות בעמוד הראשון, במקום אחד עד חמש, במקום הראשון. עם התיאבון בא רעב גדול יותר לכבוש פסגות גבוהות יותר במנוע החיפוש שמכתיב למיליוני עסקים את סדר היום. חברות רבות מציעות שירותי קידום ממומן או קידום אורגני על מנת לשפר את המיקומים ולהגיע לפסגות של גוגל
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקידום אתרים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
GOOGLE על רגל אחת
 
איך מגיעים לשם ? במילה אחת, רלוונטיות. ביותר ממילה אחת, הפסקאות הבאות יעזרו לכם להבין איך לכבוש פסגות תוך כדי הבנת הלוגיקה שמאחורי GOOGLE.
 
מה זה GOOGLE ?
 
השאיפות של גוגל הן להביא את האינפורמצייה הרלוונטית ביותר במהירות הגבוהה ביותר לכל גולש באשר הוא מתוך כל האינפורמצייה הקיימת ברשת האינטרנט ומחוצה לה.
 
איך  GOOGLEעושים את זה ?
 
GOOGLE  מאחסנת את כל האינפורמצייה הקיימת באינטרנט למחשב על שמורכב ממאות אלפי מחשבים אשר נמצאים בבעלות חברת גוגל, מאנדקסים (מסדרים) את האינפורמצייה בצורה לוגית ומכינים את התשובות מראש עוד לפני שנשאלות כל השאלות.
 
התשובות לכל השאלות האפשריות מתפזרות בין שרתי החברה המרכזיים שנמצאים בכל מדינה, וכאשר נשאלת שאלה (חיפוש בגוגל) השרתים המרכזיים מספקים את התשובות (תוצאות חיפוש) ובלחיצה על התשובה הנבחרת, מופנה הגולש אל האתר או אל אחד ממאות אלפי מחשבי גוגל שמאחסנים עותקים של אתרים.
 
מה זה עוזר לי ?
 
אם ברור שגוגל מחפש רלוונטיות, כל מה שצריך לעשות זה להיות יותר רלוונטי בשביל לטפס בתוצאות החיפוש. אז כל מה שצריך להבין זה את דרך מדידת הרלוונטיות ע"פ GOOGLE.
 
משולש הרלוונטיות
 
GOOGLE ממיין את כל האתרים ברשת במשולשים של פרמטרים, שבמרכז המשולש נמצאת המילת חיפוש וכל צלע של משולש נמדדת ע"פ אורכה (איכותה).
 
שטח המשולש שבמרכזו נמצאת מילת החיפוש, נמדד בכל רגע נתון מול שטחי משולשים של אתרים מתחרים על אותה מילת החיפוש.
 
האתר לו המשולש בעל השטח הגדול ביותר ימוקם במיקום הגבוה ביותר.
 
 
 
המשולש המרכזי:

 
 
 
פרמטרים עיקריים לצלע "מבנה ותוכן"
 
מיכלול הפרמטרים של צלע מבנה כולל בתוכו בעיקר אלמנטים אשר נקבעים ע"י מנהל האתר \ מנהל התוכן ובמקרה של אתרים מבוססי 2WEB גם ע"י התוכן שמוכנס ע"י הגולשים.
 
הפרמטרים העיקריים המשפיעים על אורכה של צלע מבנה ותוכן הינם:
 
  1. מבנה ארכיטקטוני נכון של האתר
 
מבנה נכון של אתר צריך לאפשר לגולש להתמצאות ברחבי האתר ולהגיע ממקום למקום באתר בצורה נוחה ולוגית תוך כדי השארת שובל בזרימת האתר אשר יאפשר לרובוט החיפוש של גוגל להגיע לכל עמוד באתר עם הבנה היכן הוא נמצא בכל רגע נתון, ולאן הוא יכול להגיע בכל צעד בין עמודי האתר.
 
יש לזכור שלא כמו הגולשים, הרובוט של גוגל עדיין אינו מזהה את התוכן של תמונות, קבצי פלאש וכפתורי ג"אווה, ולכן רצוי להשתמש בכמה שיותר טקסט ו HTML ובמקרים של תמונות יש לסמן אותן במאטה-טאגס.
 
מבנה העמודים באתר משתנה בין אתר לאתר ע"פ תחום העיסוק של האתר וכמות התוכן. ככלל אצבע לאתר צריכות להיות לפחות 3 רמות בהיררכיה. עמוד בית (שורשים) >> עמודי תחום (גזע) >> קטגורייה (ענפים)   ככל שהאתר יגדל בכמות התכנים ובכמות הנושאים, גובה ההיררכיה תיגדל איתו >> תתי קטגורייה (עלים)  >> ועוד..
 
רצוי לאזן את כמות התכנים בין ענפי העץ של האתר, ובחלק מהמקרים גם ליצור קישוריות בין ענפים או עלים במידה ויש רלוונטיות בין העלים.
 
ככל שהאתר יהיה בנוי בצורה נוחה יותר לגישה של הגולש ושל הרובוט של גוגל, כך לגוגל יהיה יותר קל למצוא את החומרים באתר ובהמשך לאנדקס אותם בצורה מהירה יותר.
 
לדוגמא:
 
אתר מכירות של מוצרי החשמל >> במדידה של גוגל על מילת חיפוש "טלוויזיות"
במידה והאתר יהיה בנוי ברמת היררכיה אחת הכוללת בעמוד הבית עשרות סוגים של טוסטרים, מפזרי חום, מערכות, כסאות ובין השאר טלוויזיות. גוגל יעריך ש "טלוויזיות" הוא חלק שולי באתר ומתערבב עם מאות סוגים של מוצרים (מילות מפתח) ולכן לא ייתן לאתר מיקום גבוה באף אחד מהתחומים.
 
לעומת זאת אם אותו אתר יכלול תחום שנקרא טלוויזיות >> טלוויזיות SONY >> 37 אינץ
גוגל יסרוק את האתר ויבין שיש לאתר ענף ראשי בתחום ותחתיו עשרות\מאות עמודי תוכן רלוונטיים לטלוייזיות, ולכן יעריך את האתר יותר בהקשר למילת החיפוש טלוויזיות.
 
 
  1. כמות ומיקום התוכן הקיים באתר הרלוונטי למילת החיפוש במרכז המשולש
 
ככל שכמות התוכן באתר תהיה יותר רלוונטית למילת החיפוש שבמרכז המשולש, ואזור התוכן הרלוונטי יהיה קרוב יותר לשורשי האתר (עמוד הבית) כך גוגל יעריך יותר את הרלוונטיות שבין תוכן העמוד למילת  החיפוש.
 
בדוגמא שראינו לעיל, תחום הטלוויזיות נמצא בעמוד הבית ותחתיו עשרות עמודי תוכן הכוללים את מילת החיפוש טלוויזיות. לעומת זאת, מילת החיפוש 37 אינץ נמצאת על עלה בגובה העץ וקרוב לוודאי אינה מכילה עשרות עמודים בנושא 37 אינץ. במקרה זה צלע הרלוונטיות תהיה משמעותית גדולה יותר במילה "טלוויזיה" לעומת המילה "37 אינץ)
 
  1. קישוריות בין מילת החיפוש לעמודים רלוונטים באתר
 
על מנת שגוגל והגולשים יוכלו להגיע לכל \ רוב התוכן הנמצא באתר שקשור למילת החיפוש הרלוונטית, יש צורך ליצור זרימה נוחה בין עמודים הקשורים בשרשרת מילת החיפוש.
 
דוגמא לזרימה טובה באתר אפשר למצוא בוויקיפדיה, שם בכל עמוד נבחרות 5-15 מילים מתוך התוכן אשר מקושרות לעמודים הרלוונטים אליהן. קישוריות בין מילים לעמודי תוכן הופכים את ארכיטקטורת האתר מדו-מימדית לרב מימדית ויוצרת אפשרויות אינסופיות למסלולי גלישה באתר.
 
כמו בכל דבר גם כאן רצוי לא להגזים, ולקשר מקסימום 2% מכמות המילים בכל עמוד לעמודי תוכן רלוונטים. במקרה ואין עמודי תוכן רלוונטים לא לקשר.
 
תגיות:  קידום ממומן קידום אורגני | קידום בגוגל
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.