כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

 
 

איפור - לכל איפור השפעה משלו

לא צריך להיות אישה כדי לדעת שאיפור אינו רק צבע המשנה את מראה הפנים ומעניק להם חן חדש. גם גברים שאינם מבינים הרבה באיפור, ולא יודעים מה ההבדל בין גלוס לשפתון או אודם, יכולים להבין שאיפור מסמל הרבה מעבר לכמה תכשירים אשר דואגים לקשט את האישה. הרי אם הם היו רק כאלה- למה שיהיה מבחר שכזה, ולמה נשים יכולות להתאפר במשך שעות?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאיפור קבוע
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
איפור היה מאז ומתמיד תחום נשי. אומנם ישנם גברים המתאפרים, וגם בהצגות רואים לא פעם גברים מאופרים, אך בחיי היום יום לא נראה גברים מתאפרים. ראשית, כי אין הדבר מקובל, שנית- כי היסטורית, לא היה הדבר נהוג מעולם. גם כיום, כאשר גברים מקדישים יותר תשומת לב למראם ודואגים לטפח את עצמם יותר, עדיין איפור הוא מחוץ לתחום.
 
ישנם סוגים שונים של איפור, אך לא בסוגים השונים נעסוק, אלא באופנים של האיפור. מה משפיע על צורת האיפור, ולמה אישה יכולה להתפאר בצורות שונות בימים שונים או אפילו באותו יום. לשם כך, לא בהכרח חייבים להכיר את תכשירי האיפור, אלא את החשיבות השונות העומדות מאחורי האיפור.
 
ההשפעה הראשונה על האיפור היא האישיות. ישנן נשים אשר אוהבות איפור פשוט, כמעט בלתי נראה, מסוגר ומתכנס. מדובר בנשים שאינן מבקשות להחצין את עצמן, ואינן מבקשות למשוך תשומת לב בעזרת האיפור. לעומתן, ישנן נשים אשר בוחרות בצבעים בולטים, איפור כבד, שכן עבורן האיפור הוא חלק הכרחי בהתנהלות שלהן, בדיוק כמו בחירת בגדים או נעליים.
 
האיפור מושפע גם ממצב הרוח. כאשר יש מצב רוח טוב גם האיפור יהיה בהתאם: צבעים שמחים, לא בהכרח בעזרת איפור כבד, אך כזה שיהיה קל להבחין בו. עבור נשים רבות מצב רוח כזה דורש התגנדרות, שמשמעותה גם התאפרות. מצב רוח עצוב, לעומת זאת, יבקש איפור פשוט, כהה יותר, שלא מבקש למשוך תשומת לב.
 
גם הלבוש משפיע על האיפור. נשים ידאגו להתאים את האיפור לבגדים שהן לובשות. גם אם לא פעם נראה אישה בלבוש פשוט מאופרת באופן מיוחד, הרי שהדבר נדיר. כאשר הלבוש פשוט- גם האיפור יהיה כך. לעומת זאת, כאשר הלבוש מיוחד גם האיפור יהיה מיוחד. כמובן שהדבר יהיה תואם את הנסיבות: איפור לאירוע מיוחד יהיה שונה מזה של יציאה סתמית לרחוב, בדיוק כמו שאיפור לפגישה ראשונה יהיה מרשים יותר מאיפור למקום עבודה, למשל.
 
גורם חיצוני המשפיע על האיפור הוא מזג האוויר. בקיץ האוויר לח, מה שמחייב איפור שונה מזה של החורף, כשהגשם יכול לפגוע באיפור. השפעות אלה אולי נראות קטנות וקטנוניות, אך עבור אישה המשקיעה זמן מה באיפור ואז מגלה שהאיפור כולו נמרח ונהרס הדבר חשוב, ולא משנה אם היא התאפרה לכבוד יציאה לעבודה או לכבוד פגישה עם חברים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.