כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

 
 

השוואת מחירים - לקבל את ההצעה הטובה ביותר

אחד הפיתוחים המעניינים ביותר אשר צצו בשנים האחרונות באינטרנט הוא אתרי השוואות מחירים. אתרים אלה מאפשרים לצרכנים לקבל באופן מידיי מידע על שירות או מוצר שהם מבקשים לרכוש, והיכן הכי זול עבורם לרכוש אותו. אתרי השוואת מחירים עושים, למעשה, סקר שוק עבור הצרכן, ומונעים ממנו את הצורך לבזבז זמן ומאמץ בחיפוש אחר המקום הזול והטוב ביותר בו הם יכולים לרכוש את המוצר או לקבל את השירות שהם מחפשים.
 
כמו כל פונקציה באינטרנט, כך גם אתרי השוואת מחירים נבע מצורך חברתי, ובא לבצע תהליך שקודם לכן היה מסורבל ולא פשוט: אם לפני היות אתרי השוואת מחירים נאלצנו לבצע סקר שוק בעצמנו או, לחלופין, לחכות שהעיתונים יעשו זאת עבורנו- כיום כל אתר השוואת מחירים מכובד עושה סקר שוק על כל מוצר או שירות בכל תחום אפשרי כמעט.
 
בנוסף, אתרי השוואת המחירים השתכללו עם השנים, ועל נקודה זו יש לשים דגש. ישנם אתרים הפועלים מול חנויות וחברות שונות ומקבלים מהם את המידע באופן ישיר. כך למעשה הפרסום שנמצא באתר, גם אם אינו מחייב את האתר, הרי שהוא משמש סוג של ערובה לצרכן שאכן המחיר הכתוב בו הוא אכן המחיר הנכון. כיום ישנה אופציה לצרכנים לדווח בעצמם לגולשים אחרים על טיב השירות והמחיר אותו הם קיבלו מהחנויות המדוברות. כך אותן חנויות נאלצות לא רק לדווח אמת אלא גם לקיים את מה שהבטיחו באתר.
 
ישנם אתרים אשר עובדים אל מול חברות ספציפיות ומקבלים מהן את ההצעות הטובות ביותר עבור הגולשים באתר. כך אתר מיפרייס, למשל, אשר מקבל בכל תחום בו הוא עוסק מספר הצעות מכל חברה, וכך יכולים הגולשים המבקשים מן האתר הצעות מחיר לקבל את הצעות המחיר הזולות והטובות ביותר עבורם.
 
דרך עבודה כזאת נעשית בצורה האמינה והבטוחה ביותר, ומחייבת את האתר להעניק לגולשים שלו את ההצעה הטובה ביותר עבורם, ולא משנה מאיזו חברה, ומאידך- החברות אשר מציעות את ההצעות השונות נאלצות להתחרות על כיסו של הצרכן, מה שכמובן מאפשר לצרכן ליהנות ממחיר ותנאים טובים יותר.
 
אתרי השוואת מחירים הם, למעשה, הדוגמא הבולטת ביותר להתגלמות השוק החופשי, הן מפני היותם של המחירים גלויים לכל, והן מפני שהחברות השונות נאלצות להתחרות על כיסו של הצרכן בידיעה ברורה שיש לו תמיד אופציה אחרת, נגישה לא פחות ואולי זולה יותר. לכן אין זה מפתיע שאתרי השוואת מחירים הפכו פופולאריים מאוד בקרב הצרכנים, והם פונים אליהם בטרם הם רוכשים מוצר או שירות מסוים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.