כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

קורסים בנושא שוק ההון- מה כדאי

בשנים האחרונות החלו תוכניות הטלוויזיה והעיתונים היומיים להכביר מילים בכל הקשור לתחום הכלכלי . הם החלו לדווח ביתר שאת על הבורסה ושווקי ההון השונים .
לכן אלו המבקשים להכיר את התחום יכולים לקחת קורסים בנושא זה במקומות שונים ורבים . לשם כך חשוב לדעת מה יש לחפש באותם מקומות, למה צריך לשים לב ומה אסור שיהיו במקומות אלו .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מקום הלימודים: חשוב שהמקום יהיה מוכר על ידי משרד החינוך, שיהיה זה מקום לימודים מרכזי, ותיק, מוכר בתחום, על מנת שתדעו שכספכם לא נזרק לחינם . חשוב שהמנהלה במקום תהיה רצינית, אחראית, שיהיה לכם למי לפנות בכל בעיה ובעיה . על מנת לברר האם זה אכן כך יש מקומות אשר מקיימים ימים פתוחים, בהם אתם יכולים להגיע אל המקום, להתרשם מהמוסד, מהלימודים, מהמרצים והסטודנטים שלומדים בו .
 
פרט שמאוד חשוב בבחירת מקום לימודים הוא השאלה מה הוא מעניק לכם בסיום הלימודים . מקומות טובים יכולים לעזור לכם במציאת עבודה או מכינים אתכם לעבודה בתחום . לשם כך יש לברר עם סטודנטים במקום עד כמה הם מצליחים להשתלב בתחום, ועד כמה שם המקום עוזר להם במציאת עבודה או התקדמות בעבודה .
 
מקום רציני מעביר קורסים באופן שבועי, במשך מספר שעות, כולל שעות תרגול . חשוב לברר האם יש שיעורי בוקר וערב והאם הם עוקבים . זאת על מנת שבמידה ותחמיצו שיעור, תוכלו להגיע לשיעור העוקב שלו .
 
מדריכים: חשוב שיהיו אלו מדריכים בעלי ניסיון בהוראה, אך יותר חשוב שיהיו בעלי ידע תיאורטי ומעשי וניסיון בתחום שוק ההון . המדריכים צריכים ללוות אתכם בכל תקופת הלימודים שלכם, ולכן חשוב שתוכלו ליצור אתם קשר גם מחוץ לזמן הלימודים, על מנת שיוכלו לעזור לכם במידה ואתם נתקלים בבעיה בלימוד החומר .
 
חומר הלימודים: יש לברר האם אתם מקבלים ספרים או נאלצים לרכוש אותם, האם מדובר בחומר חדש, מעודכן, והאם קבלתו הוא חלק מהתשלום עבור הלימודים . מקומות רציניים הינם ממוחשבים ובעלי ספריות גדולות . חשוב לברר בטרם נרשמים האם הם נמצאים במוסד הלימודים .
 
השיעורים והקורסים: חומר הלימודים צריך לכלול את הכרת השוק, הכרת המסחר והעקרונות שלו, אופי קבלת ההחלטות וניתוחם, הכרת ערך הכסף, שוק הכסף הזר, הגדרת סיכונים, ניהול תיק השקעות, סוגי השקעות, והכרת מושגים ונתונים כלכליים .
 
בלא מעט מקומות, תידרשו לעבור קורסי מבוא, על מנת להכיר את בסיס התחום בטרם תתחילו להיכנס לתוכו . ישנם מקומות אשר מקיימים קורסים רק עבור מנהלים או עובדים בתחום, קורסים שנועדו לעזור להם להתקדם בעבודה . יש לברר קודם לכן מה הם בדיוק הקורסים האלו במידה ואתם זקוקים להם .
קורסים בשוק ההון הינם תיאורטיים ברובם, אך על מנת להכיר את התחום לעומק אתם חייבים לעבור היכרות עם חדרי מסחר ואנשים שמתעסקים בתחום (ברוקרים, מנהלי תיק השקעות, מנהלי בנקים וכדומה) .
 
שוק ההון כידוע עוסק במספרים, ומי שתחום זה רחוק ממנו רצוי שיחשוב האם הוא מעוניין לעבור קורסים שלמים, שמתעסקים במספרים וחישובים מתמטיים שונים .
 
תעודת סיום: ישנן מספר אפשרויות, ועליכם לבחור את האפשרות הרצויה וטובה עבורכם .
ישנם קורסים אשר מעניקים תעודות הסמכה לבורסה, יש קורסים שמכינים למבחני הרשות לניירות ערך, ויש קורסים שתעודת הסיום שלהם טובה רק לשם מציאת עבודה בתחום .
חשוב לברר בטרם אתם נרשמים, איזו תעודה נדרשת לכם ואיזה קורס מעניק אותה .
 
המשך לימודים: לא פעם קורס הוא רק שלב לקורס המתקדם יותר . במידה והינכם רוצים לעסוק בתחום כעבודה רצוי לברר אילו קורסים עליכם לקחת על מנת להמשיך ולהעמיק בתחום .
באופן כללי, מי שרוצה להתעמק בתחום מומלץ שייקח מספר קורסים שמתעסקים באפיונים שונים של שוק ההון, זאת על מנת להכיר אותו על בורי . יש מקומות שגם אחרי סיום הלימודים מקיימים סדנאות קצרות לשם עדכונים או השתלמויות .
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.