כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ a5 ספקים מובילים בתחום השלמת הבגרויות.

 
 

התמודדות עם חרדת בחינות

כל מי שניגש אי פעם לבחינות מכיר את התחושה הזאת : התרגשות אשר גורמת לכאבי בטן, חרדות שמא נשכח הכל, שינון מהיר של החומר על מנת לוודא שלא שכחנו שום פרט, אחרי הכל, לא מעט בחינות הם סופיות, ואי הצלחה בהן עלול לא לגרום לנו לא להתקדם הלאה . לכן אין דבר טבעי יותר מחרדת בחינות .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשלמת בגרויות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
חרדת בחינות היא תופעה ידועה ומוכרת מזה שנים אצל בני נוער אשר עומדים בפני מבחנים בבית הספר. מדובר למעשה בחרדת ביצוע, שבה אנחנו חשים לחץ גופני ונפשי המונע מאיתנו להתנהג באופן רגיל . הדבר נובע מחשש שמא לא נצליח ברגע האמת . לעיתים זה אף נובע מכך שמי שיבדוק את המבחן שלנו יגלה שאין אנו טובים כפי שהוא חושב, או כפי שאנחנו אהבנו לחשוב .
 
מאפייני חרדת בחינות
 
חרדת בחינות מתבטאת במספר מאפיינים : מבחינה נפשית, היא כוללת מאפיינים של חרדה, כעס, תחושת חוסר אונים ותסכול . מבחינה גופנית היא מתאפיינת בבחילות, רעידות וזיעה בגוף בכלל או בידיים בפרט, כאבי ראש, הלמות לב, כאבי בטן או נשימה מהירה . מבחינה התנהגותית נחוש אי שקט, ויש מי שאף ירגיש צורך להשתמש בחומרים ממריצים או מדכאים . מבחינה חשיבתית נחוש חוסר ריכוז ושכחה זמנית .
 
תופעות אלה מוגדרות כחרדת בחינות, שכן אין הן מופיעות באופן תדיר והן אינן אישיותיות. לא פעם מדובר בתלמידים מצטיינים אשר ברגע המכריע חשים את חרדת הבחינות , בגלל דימוי אישי נמוך,פחד מכישלון, חוסר הכנה מספקת או תחושת תחרותיות שאין להם סיכוי לעמוד בה.
 
כיצד מתמודדים עם חרדת בחינות ?
 
על מנת לפתור את בעיית חרדת הבחינות ניתן לעשות מספר דברים אשר יובילו אתכם אל יום הבחינה מוכנים, ולא "נדרשים" לחוות את חרדת הבחינות . מבחינת הכנה למבחן- יש להתכונן זמן רב אליו, לקרוא את החומר היטב, לשאול במידה ולא מבינים משהו וללמוד בשיטה המתאימה לכם ביותר. אל תהססו לשנות שיטה במידה והיא לא מתאימה לכם .
 
מבחינה אישית, חשוב שתרגישו בשליטה. שנו טוב בלילות שלפני המבחן, הרגיעו את עצמכם במילים ומעשים, הכינו את עצמכם למבחן כך שביום האחרון לא תצטרכו להתכונן אליו . מצד אחד- אמרו לעצמכם שאתם יכולים להצליח, ומצד שני- חשבו שמדובר בסך הכל במבחן, ויש דברים חמורים ממנו בחיים .
 
חרדת בחינות יכולה להגיע בכל שלב של המבחן, אך אם תתכוננו אליו בצורה הטובה ביותר תוכלו לעבור את החרדות בלי שתצטרכו לחוות אותן עד סופן . בחינות הן דבר חשוב ומהותי בחיינו . בעזרת תרגול נכון וחשיבה נכונה תוכלו לשלוט בחרדות שלכם מפני הבחינות, וכך גם תוכלו להצליח יותר במבחנים עצמם .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.