כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

הקריטריונים לבחירת בית הספר ללימוד קוסמטיקה ואיפור

בחירת בית ספר לעולם אינה פשוטה, ואין זה משנה מה רוצים ללמוד או מה היא המטרה. עניין זה מקבל משנה חשיבות כשמדובר בלימודי הקוסמטיקה והאיפור: מן הראוי לבדוק מראש מה רמתו של בית הספר הנבחר ואיזה יידע ואיזו תעודה הוא מעניק לבוגריו, על מנת להוציא את מירב התועלת מהלימודים בו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הסיבה החשובה ביותר ללימודי הקוסמטיקה והאיפור היא, בדרך כלל, אהבתו של הלומד את המקצוע, והתעניינותו בתחום עיצוב הגוף, האיפור, האסטטיקה שלו ובריאותו.לימודים אלה אינם ממוקדים רק ביופי.
 
לפני ההחלטה לאן להירשם, יש לדעת מראש מה אתה רוצה ללמוד והאם הקורס המסוים אותו תבחר אכן עונה על דרישותיך. בקורסי הקוסמטיקה למיניהם יש התמקדות, או התמחות, אם תרצו, בתחומים שונים ומגוונים כגון: עיצוב גבות , עיצוב ציפורניים ולעיתים בנייתן, פדיקור, מניקור, צורות איפור למיניהן, עיסויים שונים, הסרת שיער בטכניקות שונות ועיצוב תסרוקות בצורות שונות.
 
קורסים של קוסמטיקה ואיפור נמשכים בין 6 חודשים עד 20 חודשים. לימודים אלה חייבים להעניק לבוגריהם את מלוא הידע התיאורטי והמעשי הנדרשים בכל תחום. הם צריכים להיות יסודיים, ולהעניק ללומדים ידע מגוון ורחב, על מנת לאפשר לו עיסוק בתחום בצורה בטוחה ומתוך ידע מעמיק. תוכניות הקורס צריכות להיות מעודכנות ועכשוויות, כלומר: הן צריכות להכיל חומרים מעודכנים, נכונים להיום, ופחות דברים מיושנים וארכאיים.
 
כדי שרמת הידע של הלומדים תהיה גבוהה ומגוונת יש דבר נוסף שמן הראוי לשים אליו לב ולבדקו מראש: מי הם המרצים המלמדים בקורס? מהי רמתם המקצועית ומהו הידע שלהם התיאורטי והמעשי בתחום? האם הם נוהגים להתייחס ללומדים באופן אישי ועוזרים להבנת החומר והפנמתו? האם הם חושפים את הלומדים לצדדים השונים של החומרים הנלמדים? האם הם זמינים להבהרות ושאלות גם מחוץ לכותלי הכיתה ולזמני השיעורים הפורמאליים? על המורים לחשוף בפניכם את ענף הקוסמטיקה על כל צדדיו ובמלוא מורכבותו. חשוב שהמורים יהיו כאלה העוסקים בעצמם בתחום הקוסמטיקה או האיפור המקצועי, המכירים את התחום מן השטח ולא רק באופן תיאורטי. דבר זה מבטיח לימוד של חומר עדכני ומעשי.
 
יש בתי ספר לקוסמטיקה ואיפור המסמיכים את בוגריהם ומעניקים להם תעודת גמר מוכרת ע"י משרד העבודה, תעודה המאפשרת להם לעסוק בתחום וכן פתיחת עסק מורשה. רצוי מאד לבחור בבית ספר כזה.
 
בית הספר צריך להיות רציני, מנוהל היטב, מסודר, ומטופח. מוטב להירשם לבית ספר מוכר, ידוע ומפורסם בתחום, אפילו בעלות גבוהה יותר מאשר לבית ספר אחר, לא מוכר, שיום בהיר אחד עלול להסגר ולהשאיר אתכם ללא כספכם וללא לימודים .
 
בסיכומו של דבר עליכם לבחור בית ספר לקוסמטיקה ואיפור כך שבסיום לימודיכם בו תהיו בעלי ידע תיאורטי ומעשי ברמה נאותה, בידכם תהיה תעודת סיום מוכרת, ואולי אף אפשרות לסידור מקום עבודה דרך בית הספר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.