כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

כיצד נבחר קורס פיננסים ?

כולנו שומעים כל ערב בחדשות איך הבורסה עולה, וכולנו קוראים על מדד ת"א ומדד 100, על קרנות סיכון ועל חברות שנסחרות בבורסה בניו יורק ובלונדון, אך לא פעם שואלים את עצמנו מה כל זה אומר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
שוק הפיננסים תופס כיום מקום נרחב מאוד בחדשות היום-יומיות, ועל מנת לדעת על מה מדובר וכיצד אנו יכולים להשתלב בתוכו מומלץ לקחת קורסים בפיננסים, אשר ילמדו אותנו על עולם זה.
 
מכללות וחברות רבות מקיימות חוגים אשר מאפשרים לנו ללמוד כל מה שאנו רוצים על שוק ההון, תיקי השקעות, בורסה ובכלל על עולם המושגים של הכלכלה בימנו. קורסים אלה    נועדו לא פעם לא רק להרחבת הידע הכללי אלא גם לשם ההשתלבות שלנו בשוק.
 
איפה כדאי ללמוד? יש מספר דברים שיש לדעת קודם לכן:
ראשית, לא מעט מכללות או חברות, מקיימות יום פתוח במקום. ביום זה תוכלו להיות נוכחים בשיעור ניסיון ללא התחייבות. כך תוכלו לדעת את אופי הלמידה במקום, גודל הכיתות, כמות התלמידים והאם הדרך בה השיעור מועבר על ידי המרצה מתאימה לכם.
ביום הפתוח תוכלו להכיר את המרצים והסטודנטים של המקום, לשאול אותם שאלות, להכיר את המוסד ואת מערכת השיעורים שהוא מעניק. כך תוכלו לקבל מידע רב על המקום.
 
בררו מה הרזומה של המקום, כמה תלמידים הוא הוציא אשר הגיעו לרמות הגבוהות בשוק.
ישנם מוסדות רבים אשר לימודים בהם מאפשרים לכם לקבל רישיון לניהול תיק השקעות או עבודה בבורסה. בררו אילו אופציות המקום מעניק לכם כדי להתפתח בעתיד.
 
רצוי לפנות את יועץ הלימודים של המוסד, על מנת לשמוע על המוסד פרטים שחשובים לכם.
חשוב להכיר את תוכנית הלימודים של המקום, מי הם המרצים שמלמדים שם והאם הם נוטלים חלק באופן פרקטי או תיאורטי בעולם הפיננסים. חשוב לדעת אילו קורסים מלמדים אתכם, על מנת לדעת באיזו רמה אתם מתחילים את הלימוד ובאיזו רמה תסיימו אותו.
 
במידה ואינכם מכירים את עולם הפיננסים כלל- חשוב להתחיל במבוא, שם ילמדו אתכם על תיאוריות ומושגים, אשר יעזרו לכם בהמשך הדרך להתקדם בקורסים יותר קשים ומורכבים.
 
חשוב לברר האם יש שיעורים מעשיים: האם בנוסף לשיעורים התיאורטיים מפגישים אתכם עם העולם האמיתי, קרי: ברוקרים, מנהלי השקעות, חדרי מסחר. כך תוכלו להכיר את העולם המעשי שאותו אתם לומדים.
 
רצוי ללמוד במספר קורסים במקביל, במספר נושאים בתחום, על מנת שתוכלו להתמחות במספר תחומים, מה שיעזור לכם למצוא עבודה בהמשך הדרך, להתקדם ולהתפתח בעתיד.
 
לא מעט מקומות דורשים נתונים מסוימים על מנת להתקבל אליהם. בררו האם יש צורך בידע מוקדם, בגרויות, רמה מסוימת באנגלית ומתמטיקה והאם יש צורך בהיכרות עם מחשב או שמא המוסד מעביר לכם שיעורים בעבודה עם מחשב, שכן עולם הפיננסים כיום משולב עם עולם המחשב.
 
אם הינכם חיילים בשירות סדיר או חיילים משוחררים ישנם מקומות בהם ניתן ללמוד על חשבון הפיקדון או במלגות של חיילים, אשר מוזילים את עלויות הלימודים.
 
המוסד אליו אתם נרשמים צריך להיות עדכני, קשור וקשוב לעולם אותו אתם לומדים, מקום שנוח ללמוד בו, אשר זמין לתלמידים שלו, חשוב שבכתות יהיו מעט תלמידים על מנת שתקבלו יחס אישי יותר, שהלימודים ייערכו בו באופן שבועי, עם חומר לימודים שיעזור לכם להבין טוב את הנלמד בשיעור.
 
עולם הפיננסים מתפתח כל העת, ואתם יכולים ליהנות מכך, אם  בחירתכם  במוסד הלימודים ובקורסי פיננסים מתאימים תהיה נכונה.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.