כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

קוסמטיקה רפואית וטיפוליה

הקוסמטיקה מצטיירת בעיני רבים מאיתנו כ"ייפוי". לעיתים קרובות נגדיר עבודה המתבצעת על פני השטח בלבד, אשר לא חודרת לעומק הבעיה ולא מביאה לה פתרון אמיתי כ"תיקונים קוסמטיים", אמירה שהקונוטאציות שלה שליליות למדי. בעבר, אולי, עסקה הקוסמטיקה ב"תיקונים" על פני העור בלבד. היום, עם הקוסמטיקה הרפואית והפארא רפואית, יכולה הקוסמטיקה לשנות דברים לעומק, לפתור בעיות מן השורש ולהבריא את עורנו באמת.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הקוסמטיקאית הרפואית וזו הפארא רפואית הן קוסמטיקאיות אשר הוכשרו מטעם המדינה לעבודה כחלק מצוות רפואי במרפאה. הן בעלות ידע קליני מעמיק בכל תחומי הרפואה אשר יש להם השפעה על העור. הן עובדות עם רופאי עור ופלסטיקאים, ושיקוליהן נעשים מתוך ידע זה ובהבנה רפואית. הן עוברות השתלמויות ומעודכנות בכל החידושים של הקוסמטיקה הרפואית.
 
טיפול קוסמטיקה רפואית תחילתו באבחנה קלינית: בדיקת הלקוח, בדיקת העור ואבחון הבעיות. הקוסמטיקה הרפואית מסתכלת על הלקוח כמכלול: הרבה מרכיבים קובעים את בריאות- או חולי- עורנו:
התזונה שלנו, מחלות מסוימות- שאינן בהכרח מחלות עור- כמו: סרטן והטיפול הכימוטראפי, בעיות הורמונאליות, מחלות תורשתיות. כמו כן מושפע עורנו מאלרגיות, משימוש בתרופות, מתפקוד בלוטות לקוי, משינויים במחזור החודשי, וכמובן- מחשיפה לשמש ולרדיקלים חופשיים. מצבנו הבריאותי והנפשי מתבטא במראה עורנו. אבחנה קלינית נכונה ומדויקת, הלוקחת בחשבון את כל המרכיבים הנ"ל, היא המפתח לטיפול נכון.
 
על בסיס האבחנה הקלינית בונה הקוסמטיקאית הרפואית מערך טיפול אינדיווידואלי לכל לקוח. מטרת הטיפול היא לשפר ולשמר את עורו.
 
הקוסמטיקה הרפואית והפארא רפואית מתמקדות בשלושה תחומים בעיקר: הזדקנות העור, פיגמנטאציות ואקנה.
 
את האטת הזדקנות העור  מומלץ להתחיל בגיל צעיר יחסית (25 בערך). טיפול זה יטפל ביסודיות בשלושת רבדי העור:
טיפול באפידרמיס- השכבה העליונה נעשה על ידי קילוף עדין של התאים המתים בשכבה הקרנית. טיפול כזה מעודד היווצרות מהירה יותר של תאים חדשים וייצור מוגבר של חומצה היאלורונית- סופגת לחות. הקילוף חושף תאים חדשים ומעלה את ספיגת הויטמינים ונוגדי החמצון המגנים מפני פגיעת הרדיקאלים החופשיים (הרדיקאלים החופשיים בגופנו הם הגורם העיקרי להזדקנות).
טיפול בדרמיס- השכבה השנייה של העור, בה מצויים בין היתר סיבי החיבור- הקולגן והאלסטין. קילוף קבוע של העור מעבה את הדרמיס. ככל שהדרמיס עבה יותר העור מוצק יותר. פרו קולגן ופרו אלסטין מעודדים יצירת קולגן ואלסטין וגורמים לעורנו להיות מתוח וגמיש יותר (ראה: מיזוטרפיה ).
טיפול בשכבה הפנימית של העור נעשה על ידי הנחיה לתזונה נכונה, פעילות גופנית ונטילת ויטמינים ונוגדי חמצון.
 
בלוטות החלב בעורנו מייצרות חלב באופן קבוע. החלב דרך זקיקי השיער לשכבה העליונה של העור. כאשר תאי עור מהשכבה הקרנית אשר אינם נושרים חוסמים את הזקיקים ומונעים מהחלב לצאת אל העור מתפתחת דלקת במקום. אלה התנאים האידיאליים להתפתחות חיידק האקנה. הטיפול באקנה נעשה בשני מישורים: קילוף העור המעודד את התחדשות התאים, וטיפול בחומרים אנטי דלקתיים. לעיתים קרובות סובלים מפצעי אקנה מפצעונים גם על גבם. הקוסמטיקאית הרפואית תבצע בגבם את אותו הטיפול המתבצע לעור הפנים.
 
פיגמנטציה של העור עלולה להיגרם מסיבות שונות, תורשתיות, הורמונאליות וסביבתיות. תאי המלנוציט המצויים בדרמיס- שכבת העור התחתונה שלנו- הם האחראים לייצור המלנין- חומר הצבע של העור. בהם יש לטפל במקרה של פיגמנטציה. הטיפול בפיגמנטציה מתבצע בעזרת קילוף איטי וזהיר, והחדרת חומרים החוסמים את השרשרת הכימית היוצרת את המלנין, מקטינים את תאי המלנוציט הגורמים לפיגמנטציה ומפסיקים את פעילות ההורמון היוצר את המלנין. העור מקבל מראה וצבע אחיד בהדרגה. טיפול דומה מציעה הקוסמטיקה הרפואית להבהרת העור.
 
קוסמטיקה רפואית ופארא רפואית עושות שימוש בחומרים משובחים, מרוכזים מאד, ובטכנולוגיות חדישות (ביוטכנולוגיה, ננו טכנולוגיה, תכשירים טראנס דרמאליים וכאלה הפועלים בשחרור מושהה). הטיפול מתבצע תוך הקפדה מרבית על כללי ההיגיינה, ובמהלכו משתמשת הקוסמטיקאית בחומרים מתכלים כגון: כפפות וסדינים חד פעמיים, גזות (ולא ספוגיות) וכו'.
 
אם במסגרת עבודה כחלק מצוות רפואי או כעצמאית, קשורה קוסמטיקאית רפואית בעבודתה עם רופאי עור וכירורגים פלסטיים. במקרים רבים היא מכינה את העור לעבודתם, או משלימה את אשר התחילו הם. הקוסמטיקה הרפואית והפארא רפואית, אם כך, מהוות סיוע רפואי של ממש לבעיות עור שונות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.