כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ a5 ספקים מובילים בתחום השלמת הבגרויות.

 
 
         
 
 
 
 
 

השלמת בגרויות



רכזנו עבורכם את מגוון בתי הספר המובילים בישראל ללימודי והשלמת בגרויות. כל בתי הספר הוכיחו הצלחה מעבר לממוצע ורמת לימוד גבוהה. השאר את פרטיך ונציגי בתי הספר ישמחו ליצור עמך קשר ולהציע לך אפשרויות ע"פ צרכיך.

השירות מוגש לך ללא תשלום וללא מחויבות!



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשלמת בגרויות
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • אם בעבר קורס ברמנים נחשב לקורס של בני נוער אחרי צבא המבקשים לעבוד במקצוע, הרי שכיום הקורסים האלה מיועדים לכל מי שרוצה ללמוד את רזי האלכוהול על בורים, לא רק בהיכרות של משקאות פשוטים אלא בלימוד ההיסטוריה והתרבות של האלכוהול והשתייה.  
     
    לא מעט תלמידים נאלצים, אחרי שהם מסיימים את בית הספר התיכון, לחזור ולהשלים או לשפר בגרויות על מנת להתקבל לאוניברסיטה. למטרה זו פועלים מכוני הכנה לבגרויות,  אשר עוזרים להתכונן למבחנים בשיטות טובות וקלות, אשר מאפשרות לתלמידים להגיע לציונים גבוהים.
    בימינו, כאשר העולם מתפתח ונפתח, התקשורת מתפתחת, עולם העסקים מתרחב, גבולות נפתחים והצורך בידיעת שפות זרות הולך וגדל, על מנת שנצליח לתקשר עם אנשים זרים, להכיר את התרבות שלהם, ולהצליח להשתלב בחברות זרות. לימוד שפות זרות הוא הבסיס הנדרש מאיתנו לשם כך.
     
    מי ששוקל לימודים גבוהים יודע שעל מנת להגיע לשם הוא  צריך לעבור דרך מבחן קשה ומסובך, המבחן הפסיכומטרי.
    כולנו שומעים כל ערב בחדשות איך הבורסה עולה, וכולנו קוראים על מדד ת"א ומדד 100, על קרנות סיכון ועל חברות שנסחרות בבורסה בניו יורק ובלונדון, אך לא פעם שואלים את עצמנו מה כל זה אומר.
     
    העולם הפיננסי מתפתח במהירות. על מנת להיכנס לתוכו ולהבין אותו מומלץ לקחת קורסים בתחום הפיננסים ושוק ההון.
    בשנים האחרונות החלו תוכניות הטלוויזיה והעיתונים היומיים להכביר מילים בכל הקשור לתחום הכלכלי . הם החלו לדווח ביתר שאת על הבורסה ושווקי ההון השונים . לכן אלו המבקשים להכיר את התחום יכולים לקחת קורסים בנושא זה במקומות שונים ורבים . לשם כך חשוב לדעת מה יש לחפש באותם מקומות, למה צריך לשים לב ומה אסור שיהיו במקומות אלו .
     
    כיום, כשהעולם מתפתח ונפתחים בו הגבולות, הכרת שפות זרות היא הדרך היחידה להתפתח באופן אישי על ידי עשיית עסקים חובקי עולם, יצירת קשרים חברתיים עם אנשים ממדינות שונות ונגישות אל תקשורת בינלאומית . לשם כך יש ללמוד שפות זרות .
    כל מי שניגש אי פעם לבחינות מכיר את התחושה הזאת : התרגשות אשר גורמת לכאבי בטן, חרדות שמא נשכח הכל, שינון מהיר של החומר על מנת לוודא שלא שכחנו שום פרט, אחרי הכל, לא מעט בחינות הם סופיות, ואי הצלחה בהן עלול לא לגרום לנו לא להתקדם הלאה . לכן אין דבר טבעי יותר מחרדת בחינות .
     
    רבים מהנרשמים אל המבחן הפסיכומטרי תוהים מה הקשר בין המבחן לבין לימודים במוסדות להשכלה גבוהה. כיצד מבחן פסיכומטרי יכול לנבא שאכן נצליח במקצוע כזה ולא אחר, ומדוע עושים מוסדות לימודים להשכלה גבוהה קשר ביניהם. שכן ניתן להסתפק בציוני הבגרות, כדי להכריע מי יתקבל לפקולטה כזו או אחרת ומי לא.
  • בכל אירוע בו תתארחו או, חשוב מכך, תארחו, האלכוהול על סוגיו השונים יהיה אחד האלמנטים החשובים. כיום אין אירוע ללא אלכוהול, וככל שהוא מגוון יותר כך האירוע נחשב למוצלח יותר. אך לא רק האלכוהול חשוב, אלא דרך הגשתו, קריא- האופי בו ניתנים שירותי הבר. לכן חשוב שנכיר ונדע אלו  שירותי בר קיימים.
     
    רבים אשר מעוניינים ללמוד באוניברסיטה תוהים מתי כדאי להם לעבור מבחן פסיכומטרי. מאחר ומדובר במבחן שהלימודים אליו דורשים זמן, הן ביום יום והן במשך תקופה ממושכת, יש לתכנן היטב מתי ללמוד, ולקחת בחשבון שניאלץ לוותר על דברים רבים בתקופה זו של חיינו, ולהשקיע את כל כולנו בלימודים.
    חשבו על כך שבכל דבר שאתם עושים בחיים יש לכם שעון אשר מודד את הזמן שלכם. כל פעולה קצובה ל-25 דקות בדיוק, שאחריהן אתם חייבים להפסיק את הפעולה. בתחילה זה יהיה קשה, אבל אחרי זמן מה תלמדו כיצד להתעסק בעיקר ולא בטפל, ובעיקר תלמדו איך להגיע לסופן של 25 הדקות כאשר המעשה גמור ומושלם, בתוצאה שאתם הייתם מעוניינים בה.
     
    בשנים האחרונות אנו רואים כיצד סרטים ותוכניות טלוויזיה שאינן דוברות אנגלית חודרות יותר ויותר אל מסכי הטלוויזיה והקולנוע . אנו רואים כיצד מערכות עסקיות בינלאומיות ממדינות שאינן דוברות אנגלית חודרות לישראל, ולנו יש צורך ורצון להשתלב בהן . אלו רק חלק מן הסיבות מדוע לימודי  שפות זרות הוא דבר חשוב מאוד, הכרחי על מנת להתקדם בחיים.
    בני נוער רבים, לפני או אחרי צבא, מעוניינים ללמוד מקצוע בטרם יתחילו ללמוד באוניברסיטה או במכללה . קורס ברמנים מהווה אפשרות לרבים מהם ללמוד מקצוע שיעזור להם לממן את הלימודים הגבוהים, ויעניק להם אפשרות לעבוד בתחום שמעניין אותם . לכן חשוב שידעו מספר דברים על קורס ברמנים .
     
    יש אנשים שאין להם בעיה לשנן דברים. זו הדרך הטובה ביותר עבורם לזכור דברים. הזיכרון שלהם הוא חד מספיק כדי ששינון חוזר של חומר לימודים יחרות אותו בזיכרונם. הם יוכלו להוציא אותו החוצה, כמו תוכי, כפי שאומרים, כל אימת שיזדקקו לו. אך גם היכולת לשנן צריכה לעבור תרגול לא קטן ושימוש באמצעים שונים על מנת שתצא לפועל בצורה טובה.
    מי שמכיר את תרבות המוסיקה יודע שלכול מוסיקה יש טעם אלכוהולי מסוים. טעם זה מתבטא בשתייה אשר מוגשת בהופעות ובשתייה שהולכת טוב, כמו שאומרים, עם מוסיקה מסוימת. אפשר כמובן לערבב, וכמובן שהדבר תלוי בזמן, אך סביר להניח שלא יגישו לכם באולם אופרה בירה, שכן זה לא ייראה מתאים לא לברמן ולא לקהל.
     
    אחד המבחנים ה"מפחידים" ביותר הקיימים הוא מבחן פסיכומטרי. מדובר במבחן שונה מכל המבחנים אשר הכרנו, ולא פעם הוא קשה יותר מכל מבחן שנכיר אחריו. אין הוא דומה כלל למבחן בגרות או אפילו למבחנים בתואר ראשון. יש הטוענים שמבחן זה דומה למבחנים של לשכת עורכי הדין או רואי חשבון ברמת הקושי שלו.
    כל מי שמתחיל את לימודיו למבין הפסיכומטרי רואה את חומר הלימוד ומנסה להבין כיצד הוא אמור לפתור את השאלות שניתנות לו, וזאת בפרק זמן מוגבל. מדובר בשאלות שאינן מוכרות לו ממבחני הבגרות או כל מבחן אחר. אך אין זה אומר שאין הוא יכול לפתור אותם: עליו רק לפתח חשיבה קצת שונה, אחרת ממה שהכיר עד כה.
    כמה פעמים רציתם להרשים את החברים שלכם באירוע חברתי או מסיבה שערכתם, ולהראות להם שאתם לא רק יודעים לדבר על משקאות אלכוהוליים, אלא שאתם גם יודעים להכין משקאות אלכוהוליים כאילו הייתם ברמנים אשר זה עתה יצאו מתוך  קורס ברמנים, העומדים לכבוש את עולם האלכוהול המקומי?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.