כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

 אבי פדידה גאה להזמין אתכם למרכז החדש...בלב תל אביב - ברחוב קינג ג'ורג.
הופכים כישרון לסיפור הצלחה - לחיילים משוחררים אפשרות ללמוד על חשבון הפיקדון +
ערכה מלאה לספר בשווי 1500 ש"ח מתנה לנרשמים מפורטל מיפרייס !

 
 
         
 
 
 
 
 

קורס לעיצוב שיער




כדי להיות מעצב שיער מצליח זה הרבה יותר מלדעת לגזור או לצבוע.
נדרשת קשת של מיומנויות החל מתקשורת בין אישית, דרך מיומנויות מכירה,
ניסיון מעשי רב, יצירת קשרים עם האנשים הנכונים, וידע בניהול עסקים.

בעוד בתי ספר אחרים מלמדים אותך רק את הטכניקה של המקצוע – אנחנו מלמדים אותך את הנשמה - כל מה שנדרש כדי להפוך לסיפור הצלחה:

v לימודים מקצועיים הוליסטים
v ניסיון מעשי נרחב בסלון אמיתי בתל אביב
v כישורי חיים (תקשורת בין אישית, מיומנויות מכירה, ניהול עסקים)
v ליווי מקצועי מתמשך – מגוון התמחויות
v חיבור לתעשיית האופנה והזוהר
v חיבור לקהילת המעצבים
v חיבור לטרנדים המובילים בתעשייה


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לעיצוב שיער
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כולנו שומעים כל ערב בחדשות איך הבורסה עולה, וכולנו קוראים על מדד ת"א ומדד 100, על קרנות סיכון ועל חברות שנסחרות בבורסה בניו יורק ובלונדון, אך לא פעם שואלים את עצמנו מה כל זה אומר.
     
    העולם הפיננסי מתפתח במהירות. על מנת להיכנס לתוכו ולהבין אותו מומלץ לקחת קורסים בתחום הפיננסים ושוק ההון.
    תחום החסכונות לטווח ארוך עובר שינויים בשנים האחרונות בגלל רפורמות שונות שהממשלה מבקשת להעביר בו, רפורמות אשר פותחות אותו לאפיקים כלכליים אשר לא הכיר מעולם. אין זמן טוב יותר ללמוד על חסכונות בקופת גמל או בקרנות נאמנות, להכיר את ההבדל ביניהם ואת השינויים שחלו בהם בשנים האחרונות.
     
    מי שעוקב אחר מהדורות החדשות בחדשים האחרונים שומע לא פעם על תנודות הדולר ושוק מטבע חוץ (מט"ח). לא פעם אנו תוהים כיצד תנודות אלו משפיעות על חיינו, אם אנו כלל לא סוחרים בו. אך לתנודות אלו השפענה רבה על חיינו מהיבטים שונים אותם כדי שנכיר.
    בשנים האחרונות החלו תוכניות הטלוויזיה והעיתונים היומיים להכביר מילים בכל הקשור לתחום הכלכלי . הם החלו לדווח ביתר שאת על הבורסה ושווקי ההון השונים . לכן אלו המבקשים להכיר את התחום יכולים לקחת קורסים בנושא זה במקומות שונים ורבים . לשם כך חשוב לדעת מה יש לחפש באותם מקומות, למה צריך לשים לב ומה אסור שיהיו במקומות אלו .
     
    מי שמכיר את חיי הלילה בישראל יודע שבשנים האחרונות נכנסו משקאות אלכוהוליים רבים לבארים ולמועדונים . אם בעבר המשקאות העיקריים היו בירות מקומיות ומספר משקאות חריפים, הרי שאת מקומם תפסו היום יינות שונים, בירות זרות ושלל משקאות חריפים מגוונים . לכן קורס הברמנים או סדנת היכרות בבית ספר לברמנים נחשקים בעיניי הרבה אנשים, שרוצים לא בהכרח לעבוד בתחום אלא להכיר אותו לעומק .
    כיום, כשהעולם מתפתח ונפתחים בו הגבולות, הכרת שפות זרות היא הדרך היחידה להתפתח באופן אישי על ידי עשיית עסקים חובקי עולם, יצירת קשרים חברתיים עם אנשים ממדינות שונות ונגישות אל תקשורת בינלאומית . לשם כך יש ללמוד שפות זרות .
     
    כל מי שניגש אי פעם לבחינות מכיר את התחושה הזאת : התרגשות אשר גורמת לכאבי בטן, חרדות שמא נשכח הכל, שינון מהיר של החומר על מנת לוודא שלא שכחנו שום פרט, אחרי הכל, לא מעט בחינות הם סופיות, ואי הצלחה בהן עלול לא לגרום לנו לא להתקדם הלאה . לכן אין דבר טבעי יותר מחרדת בחינות .
    כולנו נולדים לשפת אם אחת . יש כאלו אשר סופגים בבית שתי שפות או יותר, אך ברובנו מפעמת שפה אחת בדרך כלל, זו השפה שבה אנו משוחחים עם חברים, קוראים ספרים, או כותבים . זו השפה שאנו רגילים אליה, מאחר והסביבה שלנו, הן הקרובה והן הרחוקה, דוברת את אותה שפה. אך תמיד, אם נרצה, נוכל ללמוד  שפה זרה שתהיה לנו כשפת אם.
     
    רבים מהנרשמים אל המבחן הפסיכומטרי תוהים מה הקשר בין המבחן לבין לימודים במוסדות להשכלה גבוהה. כיצד מבחן פסיכומטרי יכול לנבא שאכן נצליח במקצוע כזה ולא אחר, ומדוע עושים מוסדות לימודים להשכלה גבוהה קשר ביניהם. שכן ניתן להסתפק בציוני הבגרות, כדי להכריע מי יתקבל לפקולטה כזו או אחרת ומי לא.
  • בעבר, נשים אשר היו רוצות להתאפר באופן לא שגרתי לקראת אירוע מיוחד, נאלצו ללכת לקוסמטיקאית. כיום נשים רבות מעדיפות לעשות את כל מה שהן יכולות לבד, ולכן הן בוחרות ללכת לקורס קוסמטיקאיות, אשר מאפשר להן להכיר את התחום לעומק ולדעת כיצד להתאפר באופן מקצועי. על מנת לדעת מה קורס קוסמטיקה,  חשוב שיהיו לנו מספר תשובות בנושא.
     
      קשה למצוא, אם ניתן בכלל, נשים שאינן מטפלות בעצמן בעזרת קוסמטיקה. למען האמת, גם גברים החלו בשנים האחרונות לטפל בעצמם בתכשירים שונים של קוסמטיקה. לכן חשוב לדעת מתי,איך ועם מה מטפלים בעצמנו כאשר אנו משתמשים בתכשירי קוסמטיקה, שימוש אשר יכול להשפיע רבות על עור גופנו.
    כבר בימים קדומים מאד השתמשו הנשים- ויש אומרים שגם הגברים- בתכשירי טיפוח, קוסמטיקה ובישום. עדויות רבות לכך נמצאות בחפירות ארכיאולוגיות במצרים העתיקה ובאתרים אחרים ורבים בעולם. ואולם הקוסמטיקה הרפואית והפארא- רפואית ,הטיפול בבעיות עור מתוך ידע קליני רפואי, הוא תחום חדש יחסית, שתחילתו בשנות ה-80 של המאה ה-20.
     
    מיותר להסביר עד כמה חשובה הקריאה בחיינו: הקריאה היא המקור, אולי הראשון והבולט ביותר בחיינו, ליצירת דמיון, פיתוח החשיבה, הבנת המציאות בדרכים שונות וכמובן- בנייה של אוצר מילים אשר עוזר לנו הן בדיאלוגים, הן בקריאה וכתיבה, והן בהבנת החיים שסביבנו.
    לא פעם עוסקות הכותרות הראשיות בעיתונים  בידיעות כלכליות, מצב הדולר, הצמיחה הכלכלית, ועל  בורסה אשר גואה. רבים מנסים להבין בין השורות מה זה אומר, אך המילים אינן ברורות תמיד לאלו שאינם מבינים בתחום הכלכלה. יחד עם המספרים והגראפים זה הופך להיות מסובך הרבה יותר. לכן ישנם קורסים פיננסים, אשר בהם מלמדים את כל מה שאנו רוצים לדעת על שוק ההון ועל העולם הכלכלי.
     
    לא מעט בני נוער מתלבטים אחרי שחרורם מהצבא איזה מקצוע מתאים להם לחיים. לרוב בני הנוער ברור שעם חזרתם ארצה מהטיול של אחרי השחרור ואחרי שיעבדו כדי לבסס את עצמם מבחינה כלכלית, עליהם להתחיל ללמוד מקצוע לחיים. עבור אלה שאוהבים מתמטיקה, אוהבים להתעסק בכספים, אוהבים עבודה אישית ומוכנים לאתגרים לא פשוטים- התשובה ברורה. הנהלת חשבונות.
    אחד המבחנים ה"מפחידים" ביותר הקיימים הוא מבחן פסיכומטרי. מדובר במבחן שונה מכל המבחנים אשר הכרנו, ולא פעם הוא קשה יותר מכל מבחן שנכיר אחריו. אין הוא דומה כלל למבחן בגרות או אפילו למבחנים בתואר ראשון. יש הטוענים שמבחן זה דומה למבחנים של לשכת עורכי הדין או רואי חשבון ברמת הקושי שלו.
     
    אחד הקורסים הפופולאריים ביותר בקרב יוצאי הצבא הוא קורס הנהלת חשבונות. קורס זה מכין אנשים לעבודה בהנהלת חשבונות במשרד, או באופן עצמאי- עבור משרדים אחרים. קורסי הנהלת החשבונות פתוחים לנשים וגברים אחרי השירות הצבאי, ומאפשרים להם, בעזרת התעודה שהם מקבלים בסוף הקורס, לעבוד בתחום.
    יש אנשים שמספיק שיראו או יקראו דבר מה פעם אחת כדי שיזכרו אותו כל הזמן. אחרים, לעומת זאת, צריכים לראות או לקרוא את אותו הדבר מספר פעמים כדי שיוכלו לזכור אותו כמו שצריך. זה מה שמבדיל בין אנשים עם זיכרון טוב לכאלה שזיכרונם פחות טוב. הזיכרון הוא אחד הדברים החשובים לאדם.
    כמעט כל תחום בחיינו קשור בתחום אחר ומושפע ממנו. אך נדמה שאין תחום אשר מושפע יותר מהמציאות מחוצה לו מאשר שוק ההון. כל שינוי קטן במציאות החיצונית לשוק ההון יכול להוביל להשתלשלות כזאת אשר תעלה או תפיל את שוק ההון, יחד עם כל מי שמשקיע בו. לכן חשוב לדעת מה גורם לתנודות בשוק ההון, וכיצד מתמודדים איתן.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.