כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום עיצוב אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי עיצוב אירועים !

 
 

עיצוב אירועים - שאלות ותשובות

כאשר מחליטים לערוך אירוע חברתי ישנם לא מעט דברים שיש לבדוק ולמצוא על מנת שהאירוע יצליח כפי שרציתם . על מנת שלא תצטרכו לעשות הכל בעצמכם, ובכל זאת תוכלו לערוך אירוע בדיוק כפי שאתם רציתם וחלמתם, ניתן להעסיק מעצב אירועים אשר יעשה את העבודה בשבילכם .
מעצב אירועים מאפשר לכם להתעסק בדברים האישיים שבאירוע, ולפנות לכם זמן מהעיסוק בתכנון האירוע . לכן חשוב שיהיו בידכם התשובות בתחום מעצבי אירועים .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעיצוב אירועים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
מה תפקידו של מעצב אירועים
 
תפקידו של מעצב אירועים הוא לדאוג שהכנת האירוע תהיה למופת, על מנת שערב האירוע יצליח בדיוק כפי שתכננתם . לשם כך הוא יפגוש את הספקים השונים, ינהל עימהם מו"מ וידאג שהספקים יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
 
כיצד בוחרים מעצב אירועים
 
לשם הזמנת מעצב אירועים עליכם להחליט מהו התקציב שאתם מעוניינים להקציב לשם כך . עליכם לקבוע האם ברצונכם מעצב אירועים  שיעשה אירוע גרנדיוזי או אירוע צנוע וקטן .
לאחר מכן עליכם להיפגש איתו, לבחון אירועים שהוא עשה בעבר, לבחון את הכימיה שלכם איתו ולהחליט האם אתם יכולים לתת בו אמון ולהיות בטוחים שיעשה עבורכם את העבודה ויעמיד את האירוע שלכם .  
 
מה צריך לעשות מעצב אירועים כדי שהאירוע יצליח כפי שאנו רוצים
 
ראשית, עליו להכיר אתכם, לדעת את הציפיות והדרישות שלכם, ולנסות לעמוד בהם כמה   שיותר . מעצב מקצועי יסביר לכם היכן עליכם להתפשר וימליץ לכם על אופציות חלופיות .
שנית, על המעצב לדעת בדיוק את סוג האירוע, את אופי הקהל שיהיה באירוע, כמות הקהל, מיקום האירוע ותכנון האירוע מבחינת לוח זמנים . כך הוא יוכל להתאים את עיצוב האירוע ולתכנן אותו בהתאם .
 
מה עלינו לעשות כדי שמעצב האירועים יצליח בעבודתו
 
חשוב לתת למעצב האירועים יד חופשית, לסמוך על חושיו המקצועיים ועל הניסיון שלו .
בטרם מתחילים בעיצוב האירוע חשוב לתת למעצב את כל המידע הנדרש על האירוע מבחינת לוח זמנים, כמות הקהל שתגיע לאירוע, כיצד אתם רוצים שהאירוע ייראה ועל מה חשוב לכם לשים דגש . זכרו שזה האירוע שלכם, ובמידה ודבר מה אינו נראה לכם אל תהססו לומר זאת .
  
באילו כלים משתמש מעצב אירועים כדי שהאירוע יצליח
 
עיצוב אירועים הוא תהליך שמשלב בתוכו צבעים, מרחב, זמן, ובתוך כל זה מנסה מעצב האירועים לשלב אלמנטים שונים של מוסיקה, פרחים, נרות, ואטרקציות לפי בחירת הלקוח,
כגון : זיקוקים, רקדנים וכדומה . בחירת הלקוח צריכה להיות מותאמת לאופי האירוע, מזג האוויר, מיקום האירוע וכדומה . מעצב האירועים ידאג לשלב בין סוג האירוע לאלמנטים שהוא יכלול באופן מתאים ומשתלב כדי שלא תהיה הגזמה אשר תפגע בטיב האירוע .
 
מתי מתחילה עבודתו של מעצב אירועים ומתי היא נגמרת
 
עבודתו של מעצב אירועים מתחילה מרגע שכירתו, לאחר שאתם עורכים תכנון ראשוני של האירוע ויודעים כיצד אתם רוצים שהאירוע יערך . עבודתו של מעצב אירועים נגמרת בסיומו של האירוע . חשוב שמעצב האירועים יהיה בערב האירוע במקום, על מנת שידע שהכול פועל כנדרש .
עלות עבודתו של מעצב אירועים נקבעת לפי זמן העבודה הנדרש וגודל האירוע שהוא עומד לעצב .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.