כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום התקליטנות.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי תקליטנים !

 
 

לרקוד אל החתונה

בטרם ניגשים בני זוג אל אירוע החתונה שלהם נוהגים הם להפתיע זה את זה בצורות שונות. כמין מתנה שהיא למעשה הפתעה מיוחדת. בשנים האחרונות אחת ההפתעות הנפוצות היא קורס לימוד ריקודים לפני החתונה. קורס זה נועד לא רק ללמוד צעדים חדשים או מיוחדים, אלא, לא פעם, ללמוד את הצעד הראשון של הריקוד בכלל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לתקליטנים - DJ
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
כאשר מתחתנים ועורכים אירוע המוזיקה המתנגנת בו על ידי  תקליטנים היא הדבר שיכול להפוך ערב רגיל לערב מיוחד במינו. בני הזוג יודעים שגם בערב זה, בו הם עמדו מתחת לחופה, מצפים מהם לרקוד בדיוק כמו כולם ואולי אפילו יותר , שכן אחרי הכל זהו היום שלהם. עבור מי שלא יודע לרקוד זה יכול להוות בעיה.
 
לכן, בשנים האחרונות, נפתחו בתי ספר רבים לריקוד, אשר מטרתם אינה ללמד ריקוד מקצועי לשם פרנסה או תחרויות, אלא לימוד על מנת לדעת מספר צעדים, שביום החתונה יכולים לשמש כל אחד מבני הזוג בלי שהוא יצטרך להתבייש או לפחוד שמא הוא יגרום לעצמו מבוכה מול כולם, או גרוע מכך, ייפול ויפגע.
 
איך בוחרים בית ספר לריקוד ?
 
כאשר בוחרים בתי ספר לריקוד ישנם מספר דברים שצריך לבחון: ראשית, חשוב מאוד לחפש בית ספר מספר שבועות לפני מועד החתונה. זאת על מנת שתוכלו להתאמן לפני החתונה זמן רב, ותגיעו ליום החתונה מוכנים. שנית, חשוב לדעת אצל מי ללמוד, מה הניסיון שלו, ועד כמה הוא רציני.
 
מאחר וישנם היום בני זוג רבים שלקחו שיעורי ריקוד, ניתן לקבל המלצות מחברים או מסיפורים שמתפרסמים באינטרנט בצורות שונות. אך הדרך הטובה ביותר להתרשם מבית ספר לריקוד היא על ידי הגעה לפגישת היכרות בבית ספר. רוב בתי הספר מעניקים שיעור אחד חינם, ללא התחייבות. בשיעור זו תוכלו להבין מה תלמדו, כיצד, ומהי רמת המורים של הבית ספר.
 
שיעורים בבתי ספר לריקוד, יכולים להיות פרטניים, אחד מול אחד, ויכולים להיות קבוצתיים, כאשר בדרך כלל נהוג, שהקבוצה היא קטנה ויש אווירה אינטימית בתוכה. הכל כמובן שאלה של נוחות ותחושה. חשוב לזכור, עם זאת, כשביום חתונתכם תעמדו מול עשרות אנשים ותרקדו, לכן רצוי להתחיל להתרגל לכך כאשר אתם רוקדים מול קבוצה קטנה.
 
המורה בבית הספר צריך להיות בעל ניסיון, אך חשוב באותה מידה  שיהיה סבלני איתכם, יידע להסביר, להדגים ולהתאים לכם תוכנית לימודים אשר תתאים הן מבחינת הזמנים שלכם והן מבחינת היכולות שלכם. המורה יוכל לעזור לכם לבנות את הריקוד, ללמד אתכם כיצד לרקוד בסגנונות של שירים שונים, וכיצד להקל עליכם בעת הריקודים וביניהם.
אתם והריקוד
 
ישנם סוגי ריקודים רבים אשר נלמדים בבתי ספר לריקוד: מסלסה, רומבה, טנגו ועד ריקוד של חתן וכלה. מומלץ ללמוד מספר סוגי ריקודים אשר יתאימו לכם הן פיזית, הן מנטאלית, והן מבחינת רשימת השירים שתתנגן על ידי  DJ האירוע. כמובן שעליכם לזכור איזה ריקוד שייך לאיזה שיר...
 
היום בו אתם מתחתנים, אמור להיות מיוחד ומשמח. ריקוד, מעבר להיותו מרגש, הוא אקט משחרר מאוד, ואירועים כמו חתונה או שמחות אחרות, דורשים שתשחררו ותשכחו מהכל, ותתרכזו באירוע. אם תבואו רגועים, שקטים נפשית ומוכנים, תוכלו לרקוד בראש שקט ובלי לחשוש ממבוכה. כל זה הודות ללימודי הריקוד שלקחתם לפני החתונה. כמובן שהדבר יהיה מושלם יותר אם לא תספרו על כך לבת או בן הזוג, והוא או היא יגלו ביום החתונה שאתם – בנוסף לכל- גם רקדנים מעולים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.