כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום אולמות אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי אולמות אירועים!

 
 

אולם אירועים – שאלות ותשובות

אחרי שהחלטתם להתחתן, השלב הראשון בתכנון האירוע הוא שכירת אולם אירועים . רק לאחר מכן תוכלו להתחיל לשכור את שירותיהם של חברת קייטרינג, די-ג'י ולשלוח הזמנות לאורחים. שכירת אולם צריכה להיעשות באופן רציני, מעמיק, ואחרי בדיקה יסודית. לכן חשוב שיהיו בידכם מספר תשובות היכולות להועיל לכם בעת סקירת האולמות השונים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאולמות אירועים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
 
מה אנו צריכים לחפש באולם אירועים, כדי שנדע שזה אכן האולם בו אנו רוצים להתחתן
 
קודם לכל, האולם צריך להיות בעל רישיון להפעלת אירועים. שאם לא כן האולם יכול להיסגר על ידי המשטרה ואתם תישארו ללא אולם. לאחר מכן יש לבחון את האולם עצמו. האולם צריך להיות מספיק גדול כדי להכיל את כל האורחים שלכם, הוא צריך להיות מעוצב לטעמכם, מתוכנן באופן כזה שתוכלו להכיל בו את כל מה שאתם מעוניינים שיהיה באירוע, וכמובן, הוא צריך להיות במקום  נגיש.
 
מה אנו צריכים לבדוק בהצעת האולם לנו
 
בעלי אולם אירועים נוהגים להציע קייטרינג, די-ג'י וחופה משלהם. עליכם לבחון האם אתם חייבים לקחת זאת או שאתם יכולים לבחור עם מי לעבוד. בכל מקרה, בעלי האולם חייבים להעניק לכם חדר מיוחד שיהיה רק עבור הצרכים שלכם בערב האירוע, אבטחה, וגנראטור למקרה של בעיות חשמל.
 
האם יש חשיבות למיקומו של אולם אירועים
 
יש חשיבות גדולה לכך כמובן, במידה והאורחים ובני המשפחה מגיעים מאזורים שונים. אזור מרכזי בעיר עלול להיות בעייתי, שכן עלולים להיות פקקים שיגרמו לדחיית האירוע והאורחים עלולים לגלות שישנה בעיית חניה (יש לבדוק קודם לכן האם בעלי האולם מעניקים לכם חנייה חינם עבור האורחים שלכם). אולם באזור תעשייתי עלול להיות לא נעים, ובעיקר לא מלהיב.
לכן אולם אירועים שנמצא באזור טבעי או באזור שקט בעיר, הוא הדבר הנכון ביותר לשכור.
 
האם יש חשיבות לגודל המקום
 
בהחלט, אולם אירועים גדול מדי עלול ליצור תחושה של "ריק" אם הזמנתם מעט אורחים, לעומת זאת, אולם קטן מדי יהיה צפוף לאורחים. בעת הזמנת האולם חשוב לדעת כמה אורחים אתם מתכוונים להזמין.  
 
מה יש לבדוק כשחותמים על הסכם עם אולם אירועים
 
ראשית, האם כל מה שהציעו לנו נקבע בהסכם. שנית-  שהאולם יהיה פתוח עבורנו מהשעה שסוכם ועד שאחרון האורחים עוזב. שלישית-  שבמקרה של דחייה או ביטול מצד בעלי האולם אנו נקבל את כספנו חזרה.
 
 
למה אולם אירועים ולא גן אירועים
 
בימי חורף או סתיו אולם יכול להוות פתרון טוב. אולם עם מרפסת או חצר המשקיפים אל הנוף יכול להשכיח מן האורחים את העובדה שמדובר במקום סגור ולהעניק להם תחושה של חופש.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.