כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הקייטרינג החלבי.
השווה מחירים וחסוך 25%-18% ממחירי חברות קייטרינג חלבי !

 
 

קייטרינג – לא על האוכל לבדו

הקייטרינג מהווה חלק בלתי נפרד מכל אירוע, קטן כגדול. אם באירוע משפחתי או בישיבת עבודה, ערב גיבוש חברתי או כל מפגש אחר- אוכל טעים המוגש בכלים יפים ושירות הגשה אדיב יוסיפו נופך מיוחד לכל אירוע.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקייטרינג חלבי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
הסעדה – קייטרינג באנגלית- היא אספקת מזון לאתר שאינו בהכרח צמוד למטבח שבו הוכן המזון. חברת הקייטרינג היא האחראית גם לשינוע המזון בתנאים מתאימים מן המקום בו הוכן אל מקום האירוע, ובמקרים מסוימים אף לניקיון המקום אחרי האירוע.
 
הקייטרינג משמש לצרכים שונים, וצורת ההגשה בהתאם: החל מהגשה בחמגשיות (במקרה של טיולי שטח או חברות תעופה למשל) ועד לצורת הגשה חגיגית במיוחד באירוע. צורת קייטרינג אחרת היא, למשל, ארוחות למפעלים ולחברות שונות. מקום העבודה חותם הסכם עם חברת קייטרינג , וזו מתחייבת להכנת אוכל בתפריט קבוע מראש, בכמויות קבועות מראש. חברות המשתמשות בשירותי קייטרינג כאלה הן, למשל, חברת "אל-על", תעשיות צבאיות והתעשייה האווירית. גם ביחידות העורפיות של צה"ל הפסיקו לאחרונה לבשל את האוכל במטבח. צה"ל שוכר את שירותי חברות הקייטרינג, מה שמאפשר להכין לחיילים אוכל איכותי וטעים אשר בושל ביד מקצועית.
 
מה תוכלו לקבל מחברת הקייטרינג? חברות קייטרינג היום מעסיקות שפים מקצועיים. חברת קייטרינג טובה תוכל לספק מגוון גדול של מאכלים, הכולל גם מאכלי גורמה. היא יכולה להפיק אירוע בכל מקום שתבקשו- בטבע- בחורשה או על שפת הים, כמו גם בגן אירועים או באולם אירועים.
 
חברת קייטרינג רצינית יכולה להציע תפריטים שונים- בשריים או חלביים- במגוון אשר יתאים לכל דורש. יחד עם זאת חברות קייטרינג מסוימות מתמחות במאכלים מסוג אחד, למשל: אוכל יפני, אוכל צרפתי, מאכלי ים וכו'.
 
ישנן חברות קייטרינג המטפלות גם בעיצוב האירוע- עיצוב השולחנות וקישוט האולם, ולפעמים אפילו בתאורה במקום. כמובן שגם המזון יעוצב בצורה אסתטית, כיאות לאירוע מיוחד.
 
קייטרינג לאירועים יכלול גם צוות הגשה- מלצרים וברמנים- אשר ישרתו את קהל המוזמנים אם בהגשה לשולחנות או בהגשת מזנון. המזון יכול להגיע מוכן להגשה או להיות מוכן במקום (כמו ברבקיו). הוא יכול להגיע מוכן אך להיות מעוצב במקום, הכל לפי טיב המזון ותנאי המקום.
 
תמחור האירוע ייעשה לפי התפריט ולפי מספר הסועדים.
 
כאשר ברצונכם להזמין חברת קייטרינג חשוב לבוא לאירוע דומה לשלכם שהיא מארגנת, לטעום את האוכל, לבדוק כמה מלצרים מעסיקה החברה, האם היא מגישה שירות אדיב ומהיר, אם יש צורך- לבחון את עיצוב השולחנות ואת הכלים, וכמובן- להשוות מחירים.
 
לעיתים קרובות תוכלו לקבל רעיונות יצירתיים אשר לא חשבתם עליהם בתחום העיצוב, המיקום והתפריט לאירוע אותו אתם מארגנים מחברת קייטרינג מנוסה. המבחר הוא גדול ומגוון, והמחירים בהתאם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.