כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מחפש חברת אבטחה ושמירה? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום אבטחה ושמירה

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

לשמור על העסק

בכל בוקר אתם קמים ויוצאים מוקדם כדי לפתוח את העסק, לסדר את הסחורה, לנקות, לדאוג שהכל יהיה מסודר ומוכן ללקוח הראשון שייכנס. כמה פעמים חששתם שמא תגיעו לעסק ותגלו שהוא נפרץ או נהרס? כמה פעמים חששתם שמא תגלו שעליכם לשלם הוצאה גדולה רק בגלל שלא שמרתם מספיק טוב על העסק, ודבר מה נהרס או נגנב ממנו?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאבטחה ושמירה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
שמירה על העסק אינה רק חתימה על פוליסה של  ביטוח עסק . זה אומנם יכול לעזור מבחינה כלכלית, אך רק אחרי שהעסק נפגע. אתם יכולים לדאוג שהעסק יהיה שמור, עוד בטרם תצטרכו להפעיל את הפוליסה. זה כמובן גם יעזור לכם להוריד את תשלום הפוליסה, אך חשוב מכך, זה ישמור על העסק שלכם שלם.
 
שמירת העסק
 
השלב הראשון בשמירה הוא שמירה פיזית. חשוב לדאוג שהעסק יהיה שמור מפני פריצות, גניבות או חבלה. הדרך הטובה ביותר לכך היא מערכת אזעקה אשר פועלת כל זמן שאתם לא בעסק, והמחוברת אל מוקד חיצוני,  אשר בעת השמעת אזעקה יקפיץ ניידת למקום על מנת לבחון מה ניתן לעשות.
 
לצד מערכת אזעקה, אשר לא פעם מתחייבת עקב דרישות חברת הביטוח שבה עשיתם פוליסת ביטוח עסק, ניתן גם לשים סורגים על חלון הראווה של העסק, ובנוסף, מצלמות אשר יצלמו כל מי שנכנס לעסק. חשוב מאוד שכל המערכות יעבדו כל הזמן, אך עם זאת שלא יתנו ללקוחות תחושה לא נעימה.
 
השלב השני בשמירה הוא אנושי. במידה ומדובר בעסק גדול שמוצריו יקרים וקורצים לגנבים, הרי שאבטחה בכניסה לעסק ובתוך העסק, יכולה לעזור לכם להבחין במקרים בהם יש ניסיון או חשד לבצע גניבה או חבלה באחד מן המוצרים. כמובן שהאבטחה צריכה להיות מרוחקת מן הלקוחות, באופן שלא תפריע להם לנוע בעסק וליהנות ממנו.
 
השלב השלישי של שמירה על העסק הוא טכנולוגי. מדובר בשמירה על מסמכים חשובים וקבצי מחשב, אשר בלעדיהם העסק לא יכול לתפקד. חשוב שלכל פעולה חשובה במחשב יהיה גיבוי במספר מקומות, וכל מסמך יצולם, כך שאם חס וחלילה המחשב יקרוס, או שיקרה אירוע במקום והמשרדים ייפגעו, עדיין תוכלו לנהל את העסק.
 
 
 
 
 
שמירת העובדים והלקוחות
 
שלב נוסף בשמירה על עסק הוא בכל הקשור לביטחון העובדים. ביטוח עסק אומנם מבטח אתכם מפני חבלות שעובדים או לקוחות של העסק חווים כתוצאה מדבר שנעשה בעסק ואיננו תלוי בכם. אך על מנת שהעובדים ירגישו בטוחים והלקוחות יסכימו להיכנס אליו עליכם לדאוג שהעסק בטוח ואין בו מפגעים כמו מדרגות ללא סימון, מעקה רופף, או מרצפות אשר בולטות ועלולות להביא לנפילה.
 
שמירה על העסק ועל עובדיו היא דבר הכרחי לשם קיומו של עסק. רק כך אפשר להחזיק מעמד ולקיים עסק בטווח של שנים ארוכות.  ביטוח עסק יכול לעזור לכם רבות כדי להתכונן לכל מקרה שעלול לקרות ולכם לא תהיה שליטה עליו. אך השמירה על העסק מבחוץ ומבפנים תלויה בכם. היא תעניק לכם שליטה גדולה יותר על הנעשה סביב ובתוך העסק.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.