כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מחפש לעשות סרט תדמית ? הגעת למקום הנכון !
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מפיקים של סרט תדמית.

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

למשוך לקוחות לעסק

היום צריך לעשות הרבה יותר מאשר בעבר  כדי להרשים לקוחות או משקיעים פוטנציאליים.
אם בעבר הספיקו שיחות והבטחות כאלה ואחרות, הרי שהיום התחרות כה גדולה בענפים רבים עד אשר עליכם להוכיח לכל לקוח או משקיע שאתם בעלי חזון, ושיש לכם יכולת להגשים את החזון שלכם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לסרט תדמית
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אנשים רבים בוחרים להציג את החזון שלהם בדרך ויזואלית. כך נותנים לתמונות ולמראות לדבר בשמם. אלו אמורים להציג את החברה ואת עובדיה בצורה הטובה והישירה ביותר.
כל פנייה שכזו ללקוח או משקיע תלויה כמובן באדם אליו אתם פונים ובמה שאתם רוצים לשדר לו.
 
סרטים ללקוחות
 
דרך אחת להציג את החזון שלכם הוא על ידי  קליפים של אנימציה. קליפים אלה טובים כשמדובר בחברה צעירה, הפונה ללקוחות צעירים. עבור קהל לקוחות זה מפיקים סרטונים קצרים המציגים את הקשר בין החברה לדור הצעיר, לא רק על ידי מבנה הסרט אלא גם על ידי המסר שהוא מבקש להעביר ללקוחות. סרט אנימציה מצחיק, עם טכסט שמתאים לדור הצעיר, יכול לכבוש אותו ולהראות שיש לעסק ולדור הצעיר שפה משותפת. כך קהל הלקוחות הצעיר ירגיש קשר אל החברה.
 
לקהל לקוחות מבוגר יותר ניתן לפנות על ידי  הפקת סרטון אמיתי. סרטון אשר מציג את העסק כמו שהוא, דרך עובדי העסק, המנהלים שלו, המוצר שהעסק מייצר ומשווק, ועד המיקום בו העסק נמצא. סרטון כזהיהיה מלווה בדרך כלל בקריינות של קריין אמין, סמכותי, אשר יגרום ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר, ושניתן לסמוך עליו.
 
סרטים למשקיעים
 
קיימות שתי דרכים עיקריות שבהן ניתן לפנות אל משקיעים פוטנציאליים: הדרך הראשונה היא, בדיוק כמו אל קהל לקוחות מבוגר, על ידי הפקת סרטון המציג את החברה ועבודתה. סרט זה יכלול יותר ראיונות עם המנהלים ויותר תמונות ממקום המחקר או הייצור של העסק.
 
הדרך השנייה היא על ידי הכנת פרזנטציה אשר תלווה בהסבר שלכם. הפרזנטציה תעמוד על בסיס נתונים שונים של החברה. משקיעים ירצו לדעת את מחזור המכירות שלכם, העליות במכירות, היעדים שהצבתם בפניכם ומה התוכניות שמתגבשות כעת כדי לצאת לפועל בעתיד. חשוב שהצגת הדברים תהיה אמינה, תיתמך במסמכים שהמשקיעים יוכלו לקרוא, ובאפשרות שלהם לקבל תשובות לכל השאלות שיעלו בדעתם מתוך הנאמר בפרזנטציה.
 
אם אתם פונים אל קהל רחב בבת אחת- הרי שסרט מבוים יכול להיות פתרון הולם. הכוונה לערבים בהם חברות מציגות את עצמן למשקיעים או לקוחות. לצורך כך תוכלו לבצע  צילום סרטים שונים והצגתם בפני הקהל המגיע ליריד או לתערוכה. סרטים אלה יציגו ראיונות עם לקוחותיכם, עובדים ומנהלים שלכם. בראיונות אלו יוכל קהל הצופים לשמוע על החברה שלכם, בנוסף למראות שונים שתראו להם בסרט כמובן.
 
הצגת סרט לקהל לקוחות או משקיעים צריך להיות לא רק אמין, אלא גם להראות את חוסנה וחוזקה של החברה, להציג ביטחון עצמי וחזון בר ביצוע. כיום אנשים בעולם אוהבים לשמוע לא רק על התרומה העסקית שלכם אלא גם החברתית, ולכן הראו מיזמים חברתיים שאתם עושים, כיצד אתם שומרים על איכות הסביבה ועל זכויות העובדים שלכם. אלה יראו שאתם לא רק חברה עסקית אלא גם חברה מוסרית. לקהל הלקוחות או המשקיעים יהיה קל יותר להתחבר אליכם בדרך זו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.