כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

לימודי איפור מקצועי - השוואת מחירים בואי ללמוד מקצוע ואנחנו נמצא לך עבודה !
מלאו את פרטייכם וקבלו מספר הצעות ללימודי איפור מקצועי
איפור כלות | איפור שחקנים | איפור קבוע | איפור דוגמניות

 
 

לימודי איפור – איפור לאורך הדורות

העדויות הארכיאולוגיות הראשונות לאיפור נמצאו בממצאים ממצרים העתיקה, משנת 4000 לפנה"ס בערך. נראה שנשים בתקופה זאת מרחו על פניהן צבע ירוק שמקורו במינרלים על בסיס נחושת. גבותיהן גולחו וצוירו מחדש בחומרים על בסיס שומן כבשים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק ללימודי איפור
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בסין וביפן, בשנת 1500 לפנה"ס בערך, השתמשו באבקת אורז כדי לצבוע את עור הפנים בלבן, גילחו ומרטו גבות, צבעו שיניים בשחור ובזהב, ואת השיער- בחינה. כמו היום- גם אז- הכל עניין של אופנה. מה שהשתנה מאז הוא הרכב החומרים ואפשרויות איפור .
 
אם היית בן המעמד העליון ביוון העתיקה בשנת 1000 לפנה"ס, קרוב לוודאי שלבשת טוגה (אשר שימשה בין היתר גם כדי להסתיר את העובדה שהתקלחת לעיתים רחוקות בלבד). האופנה הייתה אז המראה ה"לבן" אשר הושג במריחת אבקת גיר או עופרת לבנה (אין דיווחים באשר למספר הרעלות העופרת בתקופה זו). בנות יוון העתיקה מרחו שפתון אדום על שפתיהן וצבעו את כפות ידיהן בחינה, כנראה כדי להיראות צעירות יותר. העובדה שכמעט לא התקלחו התאימה מאד למגמה זאת....
 
בשנת 100 לספירה, ברומא העתיקה, כתב פלוטו: "אישה ללא צבע היא כמו מאכל ללא מלח". הרומאיות ברומא העתיקה צבעו את פטמותיהן בתערובת קמח ושומן, ואת ציפורני ידיהן בתערובת דם ושומן כבשים. הרומאים תרמו לתעשיית היופי את השימוש בבוץ לריכוך העור, והגברים צבעו את שערותיהם והפכו בלונדיניים כדי לדמות לאלים. הרגלי צביעת השיער שלהם גרמו להם לנשירת שיער...
 
במאה ה-14 נחשבו הטיפולים הקוסמטיים לטיפולי בריאות, כיוון שרבים חשבו שהם מפסיקים תהליכי הזדקנות. באנגליה האליזבטנית היה השיער האדום שיא האופנה. נשים עשירות היו מורחות את פניהן בחלבון כדי להשיג מראה בהיר יותר, ומניחות נתחי בשר נא על עור פניהן כדי לרפא פצעונים.
 
באירופה של המאות 15-16 השתמשו רק האריסטוקרטים בתכשירים קוסמטיים. איטליה וצרפת היו המרכזים העיקריים של ייצור התכשירים הקוסמטיים בעולם. הצרפתים היו אומני ערבוב החומרים, מה שקידם לא רק את תעשיית חומרי האיפור אלא גם את אמצעי הרצח: לא פעם הם ערבבו רעל ארסניק במקום עופרת בתכשירים שלהם כדי להרוג אדם מסוים...במאה ה-17 האיפור הוא נחלתם של כל האירופאים, מלבד, אולי, השכבות העניות ביותר. הליפסטיק האדום הוא בשימוש כולם, ומראה השפתיים האדומות נחשב המראה ה"בריא והשמח".
 
במאה ה-19, בצרפת, התפתחו תהליכים כימיים אשר העשירו את תעשיית חומרי האיפור. תכשירי איפור אשר יוצרו בתהליכים כימיים החליפו את אלה המעורבבים מחומרים טבעיים.
 
במאה ה-20, באמריקה, התחילו לייצר תכשירי איפור וקוסמטיקה בייצור תעשייתי. המוצרים נמכרו בחנויות הכל- בו שהתפתחו אז בכמויות. המגמה הייתה לעודד את נטישת המראה הויקטוריאני הנזירי ולהשתמש בכמה שיותר חומרי איפור, כדי לעודד את המכירות. כוכבות קולנוע ידועות עודדו במראן את המראה של האיפור הכבד והשתמשו במייק-אפ כדי לשוות לעורן את המראה הבהיר. בשנות ה-50 רואים את תחילת ה"מראה המודרני". עם התפתחות הטלויזיה הפכו כוכביה למודלים לחיקוי. התפתחות הקולנוע והטלויזיה חייבו גם לימודי איפור מסודרים. המאפר הוא חלק בלתי נפרד מן הצוות המקצועי במדיה.
 
בשנות ה-80 מגלגלת תעשיית הקוסמטיקה סכומים אסטרונומיים של 250 מיליארד דולר במכירות. אנחנו חשופים למוצרי הקוסמטיקה והאיפור דרך כוכבי הקולנוע והטלויזיה.אנחנו מושפעים מן העיתונות הכתובה וחשופים לפרסומת גלויה וסמויה.
 
ובכל זאת- אין הרבה חדש תחת השמש...האופנה היא הקובעת מה יפה, מה טוב, מה בריא, ואנחנו הולכים בעקבותיה, שואפים תמיד לא לפגר אחריה ולהיראות "אין". דבר נוסף שנכון תמיד הוא העובדה שאיפור הוא אמנות בפני עצמה, הדורשת כשרון אמנותי וידע מקצועי. היום אפשר לרכוש את הידע הזה בלימוד קורס איפור .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.