כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

לימודי קוסמטיקה פארא-רפואית
מכון קוסמטי מקצועי מתנה לכל נרשמת !

 
 

קוסמטיקה פארא רפואית – אקנה – יש תקווה

אחוז לא נמוך מן האנשים סובלים בתקופה זו או אחרת בחייהם, בעיקר בגיל ההתבגרות, מאקנה – פצעי בגרות. אלה יכולים להופיע אפילו בגיל 9, ולהמשך לפעמים עד גיל 35-40. הם יכולים להופיע בצורות שונות- החל מפצעון אחד פה ושם ועד פנים מכוסים פצעי מוגלה אשר משאירים אחריהם צלקות. חשוב לדעת שיש טיפול לאקנה, ולא להזניח את הפצעונים ולהניח שיתרפאו מעצמם עם הגיל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקוסמטיקה פארא-רפואית
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בלוטת החלב היא בלוטה המצויה ברובד השני של עורנו, הדרמיס. היא בעלת צינור מוצא אל תוך זקיק השערה.  תפקיד בלוטות החלבאשר נמצאות על פני מרבית שטח הגוף הוא לשמן את השיער ואת העור ולרכך אותו, וכן למנוע התפתחות חיידקים עליו. הפרשת החלב תלויה בהפרשת הורמונים זכריים, האנדרוגנים.
 
 בגיל ההתבגרות מפריש הגוף לעיתים אנדרוגנים רבים, דבר המגביר את פעילותן של בלוטות החלב, אשר מפרישות חלב (sebum) רב. הבלוטה, הגדלה במהירות ומייצרת כמות רבה של חלב עלולה להיסתם ולגרום לפצעון. כאשר חלקו העליון של הפצעון חשוף לאוויר הוא יוצר נקודה שחורה. כאשר הוא אינו חשוף לאוויר הוא נראה כבלוטה קטנה לבנה מתחת לעור.
 
גורמים שונים כמו המחזור החודשי, קרמים קוסמטיים, הפסקת לקיחת גלולות למניעת הריון, תרופות שונות, תזונה לא נכונה ועוד יכולים אף להגביר את התופעה. כך מתקבלת התופעה של פנים מכוסים בפצעים, במורסות ובנקודות שחורות, וכתמים וצלקות שאלה משאירים אחריהם- מראה לא נעים אשר גורם למי שנגוע בו להרגיש רע עם עצמו ועם זולתו, מה שגורם לבעיות נפשיות וחברתיות.
 
ובכן, יש טיפול לאקנה! חשוב לדעת שברגע שמופיע הפצעון הראשון יש להיוועץ ברופא עור או לפנות למרפאה אשר מתמחה בתחום קוסמטיקה פארא רפואית . במרבית המקרים ימנע טיפול נכון מן ההתחלה את התרחבות התופעה, עוגמת הנפש ותופעות הלוואי שלה.
 
הטיפול באקנה מותאם כמובן אישית לכל אדם. קוסמטיקאית פארא רפואית תבדוק מהם הגורמים המחריפים את התופעה אצל כל אדם: האם התזונה שלו אינה נכונה? האם אלה תרופות שהוא לוקח? וכו'. בהתאם לכך היא תנחה אותו כיצד לנהוג: מאיזה סוגי מזון להימנע, איך לנקות את פניו וכו'.
 
הקוסמטיקאית הפארא רפואית תנקה את עור הפנים, וכאשר פצעי האקנה במצב קל- היא תשתמש במשחות המקובלות כדי לטפל בהם. במקרים של אקנה בינונית או קשה מוסיפים גם משחות אנטיביוטיות לטיפול. במקרים קשים במיוחד יש לפנות לרופא העור אשר ירשום לנו כדורי אנטיביוטיקה.
 
הפילינג הוא טיפול המזרז את חילוף תאי העור החיצוניים על ידי קילוף התאים המתים. מכיוון שכתמי האקנה מתבטאים על חלקו החיצוני של העור, הפילינג הוא טיפול אשר יזרז באופן משמעותי את פתרון הבעיה.
 
קיימים שני סוגי פילינג: פילינג של "הפסקת צהריים"- פילינג מהיר אשר אינו מלווה באלחוש. הקוסמטיקאית מנקה את העור היטב, ומורחת עליו משחת פילינג במקומות שהיא נחוצה, בריכוזים שונים בהתאם לצרכיו של כל מטופל. החומר המקלף נשאר על העור למשך כמה דקות, ואז מוסר יחד עם התאים המתים שעל פני העור. המטופל ירגיש צריבה ועקצוץ במשך כ-30 דקות, ועור הפנים יישאר אדום במקצת במשך כמה ימים. להשגת האפקט הרצוי מן הטיפול הזה מומלץ לבצע אותו במשך פעמיים- שלוש, בהפרשים של 4-6 שבועות.
 
פילינג עמוק הוא טיפול המתבצע אצל רופא העור או הפלסטיקאי. זהו טיפול הנעשה בהרדמה מקומית, אשר מצריך החלמה של כשבוע, ובאופן טבעי הוא יתבצע במקרים קיצוניים ביותר.
 
טיפול משלים לטיפול התרופתי באקנה אשר הוכח כיעיל מאד הוא הטיפול הפוטודינאמי (טיפול באור כחול). אור כחול בתדר של 420 ננומטר יכול להרוס חלק גדול מחיידקי האקנה. הוא גם מפחית מן הדלקת בעור אשר יוצרים החיידקים.
 
הקוסמטיקאית הפארא רפואית תדע לטפל בפצעי האקנה ובתופעות הלוואי שלהם, ובעיקר להנחות את המטופל איך לנהוג בין טיפול לטיפול: במה לנקות, ממה להימנע, מה לא לאכול. ב-99% מן המקרים תיפתר בעיית האקנה. אז למה לסבול?
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.