כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום קורסים בהנהלת חשבונות.

 
 

הנהלת חשבונות - מהו תזרים מזומנים ולמה הוא טוב?

אחד הדברים החשובים בכל עסק שהוא הוא תזרים המזומנים שלו. כל עסק יכול להיבנות על אשראי, הלוואות, חסכונות, אך ללא תזרים מזומנים הוא יתקשה לפעול לאורך זמן: לטווח הקצר הוא יתקשה לנהל את מעשיו, ואז יהיה לו קשה להבטיח את קיומו לגבי העתיד. תזרים מזומנים מאפשר לעסק אפשרות להבטיח את עצמו אל מול ספקים ועובדים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס הנהלת חשבונות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
תזרים מזומנים הינו הכסף אשר נמצא בחשבון העסק, וזמין כל העת לפעולה. כסף זה הוא נזיל לטובת צרכי העסק באופן מיידי, ומראה את היכולת של העסק לשלם באופן מיידי את כל תשלומיו. תזרים המזומנים נמצא,  בדרך כלל , לצד אשראי וערבויות שונות, ומהווה חלק מההתנהלות הכלכלית של העסק. בעל עסק ידאג שכל העת יהיה לו תזרים מזומנים, לכל מטרה שיזדקק לו.
 
למה טוב שיהיה תזרים מזומנים? תזרים מזומנים טוב, ראשית, כדי להוכיח יציבות כלכלית. בנקים נוטים לתת, לרוב, הלוואות לעסק שיש לו תזרים מזומנים גבוה. תזרים מזומנים כזה מראה על יציבות כלכלית, על עסק עם אופציות כלכליות גבוהות, ובעיקר- שהוא עסק אמיתי ולא עסק הבנוי רק על הלוואות, אשראי, או כל דבר אחר שלא ניתן להציגו בפועל, אלא אמור לשאת בעתיד כסף להפעלת העסק. בנוסף תזרים מזומנים קיים טוב לשם תשלומים שוטפים. מדובר בשכר לעובדים ותשלום לספקים. אל הם התשלומים העיקריים אותם יש צורך לשלם באופן מידיי כדי להפעיל את העסק, זאת בזמן שרכישת מכונות, או רכישות שונות אחרות ניתן לבצע בעזרת הלוואות או חסכונות שונים.
 
כיצד יוצרים תזרים מזומנים? תזרים שכזה יוצרים בעזרת ניהול כלכלי נכון של העסק, וחשיבה נכונה הן כלכלית והן עסקית. על מנהלי העסק לדעת בדיוק את גבולות היכולת הכלכלית שלהם ואת האופציות העומדות בפניהם. עליהם לדעת לשמור תמיד על מסגרת תקציב, תוך ניסיון לתמרן בין הרצונות לבין היכולות. תזרים מזומנים משרת בסופו של דבר את העסק לא פחות מאשר אשראי, הלוואות, או חסכונות שונות.
 
תזרים מזומנים הוא קריאה נכונה של דו"חות כספיים. לשם כך יש צורך במחלקת הנהלת חשבונות אשר עובדת בצורה חכמה ויעילה. הנהלת החשבונות יוצרת את הדו"חות בהתאם להכנסות ולהוצאות, היא דואגת לדו"ח המאזנים וההוצאות, ובעזרת דו"חות אלו וניתוחם אפשר ליצור תוכנית כלכלית לעתיד ולאפשר פעילות בהווה.
 
אם בהווה ניתוח הדו"חות בצורה הנכונה תאפשר תזרים מזומנים מיידי, הרי שעבור העתיד ניתוחים אלו חשובים על מנת להבין כיצד ניתן לקצץ בהוצאות, היכן ניתן להוציא וכיצד ניתן להביא את העסק למצב מאוזן או למצב רווחי. תזרים מזומנים מיידי מאפשר לעסק לדאוג פחות לגבי ההווה, ולבנות את עתידו בצורה שקטה יותר.
 
כל בעל עסק חייב לדאוג לא רק להווה של העסק אלא גם לעתידו. להתוות תוכנית כלכלית ודרך ניהול ושיווק אשר תתאים לעסק ותאפשר לו להתקיים לאורך שנים. אך חשיבה שכזו מתחילה תמיד בצעדים בהווה, ואחד הצעדים, אם כן, הוא יצירת תזרים מזומנים אשר יעזור לעסק, הן בהווה, והן באפשרויות ליצור חסכונות או לקבל הלוואות במידת הצורך. לכן חשוב ליצור מחלקה מקצועית ויעילה של הנהלת חשבונות אשר תעזור הן בפועל בהווה והן בתכנון לעתיד אשר ייצור את אותו תזרים מזומנים עליו דובר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.