כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

תחומי הלימוד בקורס קוסמטיקה ואיפור

קוסמטיקה ואיפור הם חלק מסדר יומה של כל אישה כיום: ניקוי הפנים, גם הביתי וגם זה שנעשה אצל הקוסמטיקאית, הזנת העור בקרם לחות, איפור הכולל מייק-אפ, סומק, איפור העיניים, שפתון...הקוסמטיקה והאיפור נובעים מן הרצון להיראות יפה יותר, רענן יותר, צעיר יותר, אשר מקיף נשים וגברים בעולם כולו, מאז ומעולם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
קורס הקוסמטיקה והאיפור מכשיר את הלומדים בו לעסוק בטיפולים אשר לרוב לא יכולים להתבצע בבית, בידי יד לא מקצועית. הלומד בו יוכל לטפל היטב ונכון גם בעצמו וגם באחרים. ורבים הם האנשים- בעיקר הנשים, אבל לא רק הן- אשר יזדקקו לקוסמטיקאית במשך תקופה ניכרת מחייהם.
 
מה נלמד בקורס הקוסמטיקה והאיפור? אם נצא מתוך ההנחה שבחרנו לנו בית ספר רציני ללמוד בו, הרי רבים הדברים אשר נעסוק בהם:
 
אנטומיה, פיזיולוגיה והיגיינה – על מנת לדעת לטפל בעור יש להכיר את מבנהו, את המנגנונים שבו ואת פעולתם. כן חייבים ללמוד את כללי ההיגיינה כדי לא לפגוע בו ולזהמו.
 
תזונה נכונה – התזונה שלנו משפיעה ישירות על עורנו, בריאותו, גמישותו והמרקם שלו. הויטמינים והמינרלים שאנו צורכים בתזונה, יחד עם חומרים נוגדי חמצון עוזרים לנו לשמור על עור חלק וגמיש. על הקוסמטיקאית להתמצא בתזונה והשפעתה על העור.
 
חומרים ותכשירים – על הקוסמטיקאית להתמצא בתכשירים הקיימים בשוק, כולל המבנה הכימי שלהם, כדי לטפל בצורה האופטימאלית בלקוחותיה.
 
קורס איפור- בקורס יילמדו שיטות איפור, התאמת האיפור לפנים ולבגד, תכשירים ומכשירים. בהרחבה שלו אפשר ללמוד איפור מקצועי, מקצוע אשר יכול לעזור לעבודות איפור לאירועים, בעבודה בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה ובשטח האיפור לדוגמניות למשל.
 
מכשור קוסמטי - על הקוסמטיקאית להכיר כמה שיותר מכשירים חשמליים העומדים לשירות הקוסמטיקה ואת שיטות העבודה.
 
 כן יכלול הקורס הכרת הכלים הניהוליים העומדים לרשותה, כמו תוכנות ניהול לקוחות למשל, ולימוד התחום החברתי- הייעוץ וההתנהלות עם הלקוחות.
 
בקורס יילמד החומר התיאורטי, אבל הוא חייב לכלול גם עבודה מעשית בכל התחומים. בתום הקורס יכירו התלמידים את מבנה המכון הקוסמטי על כל הפונקציות שבו.
 
כדי להציג בפני התלמידים את השיטות, המכשירים והתכשירים החדישים ביותר והעדכניים ביותר, על המרצים להיות אנשי שטח- אנשים שעוסקים מעשית במקצוע הקוסמטיקה. לא קשה לברר זאת כאשר מחפשים בית ספר לאיפור וקוסמטיקה.
 
קורסים מסוימים בקוסמטיקה ובאיפור מקנים למסיימים אותם תעודה מטעם משרד העבודה. תמיד יש להעדיף אותם. תעודה כזאת מגדילה לאין ערוך את הסיכויים לקבל עבודה במכון קוסמטי מסודר וגדול.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.