כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום הלבנת שיניים.
חסכו בין 20-40% במחירי הלבנת שיניים

 
 

הלבנת שיניים - כיצד לשמור על שיניים נקיות

אחת הבעיות הגדולות שלנו היא כיצד לשמור על השיניים שלנו נקיות. לעיתים אנו מביטים בשיניים שלנו ולא מבינים כיצד הן "טיפחו" לכלוך אשר נשמר עליהן ולא מניח להן. הלכלוך הזה הופך את החיוך שלנו לפחות יפה בעיני המתבונן, וגורם לנו כל הזמן לתהות האם יש מי שמבחין בו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להלבנת שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
הדרך הקלה ביותר לשמור על שיניים נקיות היא, כמובן, בעזרת הלבנת שיניים, טיפול אשר יכול להתבצע הן באופן עצמאי והן אצל רופא שיניים באמצעות טיפול הלבנת שיניים בלייזר. אך עבור מי שאיננו מעוניין בהכרח לעבור טיפול הלבנת שיניים, או מעדיף לשמור על שיניים נקיות בטרם יבצע טיפול שכזה, מוטב שיידע כיצד שומרים על שיניים נקיות מפני לכלוך.
 
ברור שהדבר הראשון שיש לעשות כדי לשמור על שיניים נקיות הוא לצחצח שיניים באופן עקבי ונכון. צחצוח שיניים צריך להתבצע שלוש פעמים ביום: בוקר, צהריים,וערב. הצחצוח צריך להתבצע במברשת שיניים מתאימה, ובמשחה המכילה פלואוריד ומוכרת על ידי רופאי השיניים. הצחצוח צריך להתבצע, על פי הוראות רופא השיניים, מן החניכיים כלפי השן, כך נוכל להוציא כל לכלוך שנשאר בשן. הצחצוח חייב לכלול גם את השיניים האחוריות ואת החלק האחורי של השיניים הקדמיות.
 
אחרי שצחצחנו שיניים עלינו לדאוג לנקות אותן עם חוט דנטאלי. ניתן לנקות את השיניים עם חוט זה גם אחרי כל ארוחה, בלי קשר לצחצוח השיניים. חוט זה מנקה את הרווח שבין השיניים ומוציא את האוכל שהצטבר שם. אחרי כל זה, בנוסף לטיפול העצמאי, הרי שנדרש מאיתנו ללכת פעם בחצי שנה לפחות אל שיננית אשר תנקה את האבן שהצטברה בשיניים, ותערוך לנו טיפול ניקוי כללי בפה.
 
הלכלוך שמצטבר בפה הוא קודם כל לכלוך של שאריות מזון ושתייה. מדובר במזון ששאריות שלו הצטברו בפה או שהשאיר אחריהן חיידקים שונים, ובמשקאות כגון יין, תה, או קפה, אשר משאירים אחרים צבענים שונים בפה, מלכלכים את השיניים ומשאירים עליהם כתמים.
 
מי שסובל בעיקר משיניים מלוכלכות הם אנשים אשר מעשנים. הניקוטין שבסיגריה משאיר אחריו כתמים צהובים המכתימים את השיניים. דרך אחת להיפטר מלכלוך זה הוא כמובן הפסקת העישון, אך עבור אלו שעישנו בצורה כבדה במשך שנים, כל מה שנותר הוא לפנות אל הדרך השנייה- טיפול הלבנת שיניים, אשר יחזירו את השיניים למצבן הקודם- שיניים לבנות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.