כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

פרו ובוליביה - טיול אל הרי האנדים הממתיקים את סודות בני האינקה, ומיושבים על ידי אינדיאניים מקומיים: צ'ולים וצ'ולות ואלפקות לרוב, אל יערות הגשם של אגן האמזונס המישורי והשופע בעלי חיים וצמחייה, ואל ערים גדולות ומודרניות יחסית.

 
 

בוליביה - טיבט של יבשת אמריקה

בוליביה נחשבת אחת המדינות העניות ביותר בדרום אמריקה, אבל הצירוף של העושר התרבותי שלה ונופיה המגוונים- נוף אגן האמזונס לצד נופי האנדים הנהדרים- עם שרידי תרבויות עתיקות ומסתוריות הופך אותה ליעד מועדף על התייר הסקרן, המחפש יותר מאשר "גלויות דואר".
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפרו ובוליביה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בוליביה היא טיבט של יבשת אמריקה: היא המדינה הגבוהה ביותר והמבודדת ביותר שם. היא גם המדינה האינדיאנית ביותר שם: למעלה ממחצית האנשים הם אינדיאנים השומרים על המסורת האינדיאנית. בוליביה היא מדינה גדולה (גודלה כגודל ספרד וצרפת גם יחד) המאוכלסת באוכלוסיה דלילה ונעדרת תשתית מפותחת. כל אלה עושים אותה למדינה המתאימה ביותר לצפייה בחיות הבר של דרום אמריקה.
 
הטבע בבוליביה מרהיב ביופיו ותושביה מקפידים לשמר אותו ואת התרבות והמסורת שלהם. בבוליביה 10 גנים לאומיים ו-8 שמורות טבע. יש בה אגמים עוצרי נשימה והרים מדהימים, ותושבים הגאים בארצם, בתרבותה ובמסורותיה.
 
בוליביה מחולקת ל-3 אזורים גיאוגרפיים השונים באופיים ובתנאי האקלים שלהם:
רמה - האלטיפלאנו- שטח גדול בגובה של כ-4000 מ' מעל פני הים. ברמה, המשתרעת על כ-10% משטח בוליביה, חיים 70% מאוכלוסייתה, כשליש מהם בערים.
עמק בגובה 1800 מ' מעל גובה פני הים.
האזור הנמוך הטרופי הנמתח עד הגבולות עם ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי, התופס כ-70% משטח המדינה. כמות הגשמים באזור זה היא רבה, והאזור הוא חם ולח מאד.
 
לה- פז, בירתה של בוליביה, ממוקמת בגובה 3632 מ' מעל פני הים, מה שהופך אותה לעיר הבירה הגבוהה בעולם. בעיר מוזיאונים רבים ובתי מלון מודרניים ונוחים. אתרי התיירות הקרובים אליה הם אגם הטיטיקאקה, עמקי היונגס, אתר הסקי צ'קלטאיה והסלעים המיוחדים בעמק הירח.
 
קוצ'במבה, הידועה כעיר הגנים, היא עיר בגובה 2558 מ' מעל פני הים. בעיר מסורת ארוכה של תרבות ופולקלור מקומי.
 
אזור סנטה קרוז עשיר באוצרות טבע. העיר עדיין שומרת על המסורת הקולוניאליסטית שלה, למרות המודרניזציה. סנטה קרוז, אשר ההיסטוריה שלה משיקה במקומות רבים עם שכנותיה ארגנטינה וברזיל, היא העיר המתפתחת במהירות הרבה ביותר בבוליביה, ומהווה את מרכזה הכלכלי. האזור סביב לעיר מציע הרבה פעילויות באוויר הפתוח, כמו שחייה ודיג. ראוי לציון גם המטבח המיוחד שלה.
 
העיר פוטוסי  ידועה כעיר האימפריאלית וממוקמת לרגלי הר ריץ', הידוע כהר העשיר במינרלים. בזמן הקולוניאלי הקדום הייתה פוטוסי העיר החשובה ביבשת, ויש לה חשיבות היסטורית רבה. בית המטבעות הוא רק דוגמא אחת לכך.
 
המדינות בני ופאנדו, ממוקמותבלב הג'ונגל הבוליביאני, ומציעות למבקר בהן נופים של חום וצבע. אזור פנטיטי, עם הנהרות הרבים החוצים אותו, הוא אזור פופולארי לטיולי יבשה ומים. גם דייג טוב אפשרי באזור. הערים הגדולות בו הן קופיג'ה וטרינידאד.
 
טרקים - מסלולי ההליכה- הם דרך טיול מקובלת מאד בדרום אמריקה. רוב הטרקים הפופולארייםשל בוליביה מתחילים בלה-פז ועוברים לאורך נתיבי אינקה קדומים. יש המשלבים בטיול גם טיפוס הרים וגם סקי. מסלול ההליכה הטוב ביותר בבוליביה הוא הטרק מלה קומברה לקורואיקו. 
 
שיט באמזונאס הבוליבי יאפשר לנו לצפות בבעלי חיים כמו קיימנים, פירניות (אפשר לדוג אותן לארוחת הערב), קופים נדירים, תוכים ודולפיני נהר. את השיט אפשר לשלב במסלול רגלי בג'ונגל אל קהילת ילידים באזור האמאזונס, ללמוד על דרך חייהם, תרבותם והמסורת שלהם.
 
המסורת של מוסיקה, שירה וריקודים תופסת מקום של כבוד בבוליביה. הסגנונות משתנים מאזור לאזור. האמנות העממית היא טוויה ואריגה, אמנות מסורתית אשר לא השתנתה במשך 3000 שנה. הדוגמאות שונות מאזור לאזור.
 
השפה המדוברת ביותר בבוליביה היא הספרדית, והדת היא נצרות קתולית מעורבבת בפולחני אינקה ואיימארה. החגים בבוליביה הם ברובם דתיים או פוליטיים. החגיגות כוללות אוכל ושתיה, מוסיקה וריקודים, תהלוכות, פולחנים וטכסים והשתוללות. הפסטיבל לכבודה של מריה הקדושה, אשר נחגג במשך שבוע בחודש פברואר, הוא אירוע ראוי לציון.
 
עונת התיירות בבוליביה היא החורף, ממאי עד אוקטובר. הסיבות: זוהי עונת הקיץ והחופשות בכדור הצפוני, והפסטיבלים והאירועים הגדולים ביותר בבוליביה חלים בעונה זו. טיסה ישירה לבוליביה היא יקרה מאד, לכן עדיף לטוס למדינה שכנה ולנסוע משם בדרך היבשה.
 
בוליביה היא מדינה מרתקת מכל הבחינות, וגם זולה. תרמילאים יוציאו בה עד 15$ ליום, ותייר ממוצע המתאכסן בבתי מלון- כ-35$ ליום. גן עדן לתייר...
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.