כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 עורכי דין פלילי.
מחפשים עו"ד פלילי ? קבלו מספר הצעות יעוץ מעורכי דין פליליים ללא התחייבות !

 
 

רוני ברוש עורך דין

מה הוא הרקורד של רוני ברוש עורך דין? מי הם לקוחותיו של עו"ד רוני ברוש? באילו תחומים עוסק משרד עורכי דין זה? מאילו שירותים נוספים ניתן ליהנות אצל עורך הדין רוני ברוש?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעו"ד פלילי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מה הוא הרקורד של רוני ברוש עורך דין? מי הם לקוחותיו של עו"ד רוני ברוש? באילו תחומים עוסק משרד עורכי דין זה? מאילו שירותים נוספים ניתן ליהנות אצל עורך הדין רוני ברוש?

בתי המשפט במדינת ישראל קורסים מעומסי התיקים המונחים לפיו בכל יום ביומו. אלפי ועשרות אלפי תיקים בכל התחומים מצפים להגיע לפתרון המחלוקת בין הצד התובע לצד הנתבע. לעיתים זה נגמר בפשרות ולעיתים זה נגמר בהחלטות חד משמעיות וברורות של מי שמנצח ומי שמפסיד. כל מה שנדרש על מנת שכל תובע או נתבע יצא מרוצה בסופו של ההליך המשפטי הוא כאמור ייצוג הולם ומקצועי. רוני ברוש עורך דין יהיה שם עבורכם לאורך כל הדרך.
התפקיד של העורך דין הוא לעמוד לצדו של לקוחו על מנת לייצגו בבית המשפט, להעניק לו את ההגנה המשפטית, לערוך עבורו את ההסכם האיכותי ביותר, לייעץ ולכוון. אין ספק כי על מנת שכל זה יקרה על הצד הטוב ביותר חשוב מאוד כי לעורך הדין שלכם יהיו כל המשאבים לכך. במשרד עורכי הדין של רוני ברוש יעמדו לרשותכם צוות מיומן ומומחה לתחומים השונים כאשר שיתוף הפעולה בין הצדדים יאפשר את התוצאה המעולה ביותר. רוני ברוש עורך דין מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו במקצועיות וללא פשרות. לימוד ייסודי של כל התיק ולחימה לצד הלקוח עד להצלחה.
מחפשים עו"ד דיני שיכרות? מה עושים במקרה כזה?
אין ספק כי כל מה שקשור לדיני שיכרות החוק מאוד חד וברור. רבים וטובים מצאו את עצמם נדרשים לנשוף אל תוך מכשיר הינשוף המפורסם וגילו כי אחוזי האלכוהול בדמם הרבה מעבר למותר. זה עשוי להוביל לתסבוכת לא פשוטה. עו"ד דיני שיכרות, עורך הדין רוני ברוש, הינו בעל רקורד מרשים ביותר של הצלחות בתחום זה.
מחיקת עבר פלילי? אילו עוד סוגי שירותים משפטיים במשרד זה?
מבחר גדול מאוד של שירותים עומדים לרשות הלקוחות של משרד זה וביניהם ניתן למצוא שירותי מחיקת עבר פלילי, הוצאה לפועל ופשיטות רגל, קבלת צו הפטר, עבירות תנועה ועוד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.