כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים לשירותי הובלות.
חסכון של 30-50% במחירים בתקופת הקיץ !

 
 

אריזה נכונה תמנע נזקים בהובלה ותקל על הפירוק

אתם עוברים דירה. כבר החלטתם איזו חברת הובלה תעביר את תכולת דירתכם אל הדירה החדשה, ומה שנותר עתה הוא לארוז ולהתכונן כיאות להובלה. האריזה הנכונה תקבע את הצלחת ההובלה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - דירות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
רוב ציוד הבית ייארז בארגזי קרטון: הכינו מראש ארגזי קרטון בכמות מספקת ובמספר גדלים. קחו בחשבון שלצורך אריזת תכולת דירה בת ארבעה חדרים בגודל ממוצע תצטרכו מינימום כחמישים ארגזי קרטון ואף יותר. ארגזי הקרטון חייבים להיות איכותיים, יבשים ומיועדים לאריזה. אפשר לנצל גם ארגזים משומשים, אבל דאגו שיהיו במצב טוב. חברת ההובלות אמורה לספק לכם ארגזי קרטון בהודעה מראש.
 
רצוי שהארגזים ייארזו לפי חדרים, ושארגזי הקרטון יהיו ממוספרים ומסומנים. דברים קטנים ושבירים עדיף לארוז בקרטונים קטנים, כיוון שלעיתים קרובות הם כבדים יותר. אין להשאיר חללים ריקים בארגז. במקרה שנוצר חלל ריק עדיף למלא אותו בדברים רכים כגון: מגבות, סמרטוטים, כריות וכו'. במקרה ואין שום דבר מתאים למקום יש למלא אותו בניירות . רצוי שלא יתאפשר לדברים השבירים חופש תנועה בקרטון.
 
      לפני האריזה יש להכין מראש נייר דבק, רצוי עם אקדח, או מכשיר יעודי המקל על האריזה, סכין    יפנית, הרבה מאוד עיתונים, קרטונים במספר גדלים, טוש עבה לסימון ומספור, מדבקות צבעוניות וניילון בועות. על האריזות רצוי לסמן את הדברים הבאים: תכולת האריזה , למשל: כלי מטבח, ספרים, קלטות וידיאו, צעצועים וכו'. יש לציין גם מהו חדר היעד בבית שאליו עוברים. ניתן לעשות שימוש במדבקות צבעוניות, צבע לכל חדר.
 
      יש להעיר את תשומת ליבם של המובילים לארגזים המכילים חפצים שבירים, כדי שיתייחסו אליהם במשנה זהירות. את הארגזים עצמם כדאי לסגור ממש ערב לפני ההובלה, כיוון שתמיד מתווספים דברים ברגע האחרון, וכן למקרה שהחברה המובילה תהיה מעוניינת לעשות זאת. בכל מקרה יש להכין סרט דביק בהישג יד כדי לסגור במהירות את ארגזי הקרטון.
 
      טיפ חשוב הוא להכין "חבילת הצלה" לפני ההובלה, שבה יהיו סט בגדים להחלפה לכל בני הבית, מגבות, מברשות שיניים, סבון, סט מצעים, אם יש ילדים- קחו להם שמיכות, ואפילו חיתולים אם מדובר בתינוקות.
 
       הכל ארוז ומוכן בזמן. נותר רק לחכות למובילים. אם עשיתם הכל נכון ומסודר יקל הדבר מאד על הובלת תכולת הדירה שלכם וגם על פירוק התכולה בדירת היעד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.