כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

בוטוקס - שאלות ותשובות

נשים וגברים אשר סובלים מעור מקומט או מחורים בעור גילו בשנים האחרונות את הזרקת הבוטוקס . מדובר בטיפול קל אשר מקנה לעורם מראה צעיר ורענן . עם זאת חשוב לדעת מספר פרטים על טיפול זה, על מנת שתוכלו לחוש בטוחים לפני שאתם מחליטים לעבור הזרקת   בוטוקס .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מה זה בוטוקס
 
בוטוקס הינו חלבון המופק מחיידק שנקרא, קלוסטרידיום בוטליום . את החלבון מפיקים בתנאי מעבדה, ומזקקים אותו לחומר גמיש, אשר יכול למלא את העור . בעשרות מדינות מטפלים בעזרת חומר זה בעור מקומט, חורים בעור או במי שסובל מבעיות הזעה .
 
כיצד מתבצע טיפול הזרקת בוטוקס
 
ראשית הרופא מורח  משחת אלחוש באזור הטיפול על מנת להרדים אותו, ואז הוא מזריק כמות מדויקת של בוטוקס אל העור על מנת למלא אותו, ובכך לתת לו מראה חלק ולא מקומט .
 
באלו קמטים מזריקים את הבוטוקס
 
חומר הבוטוקס מוזרק לקמטים דינאמיים ושטחיים . מדובר בקמטי הבעה, קמטים אשר נוצרו בפנים עם הזמן, כתוצאה מתנועות והבעות . ככל שאנו מזדקנים כך קמטים אלו חורשים את  פנינו . קמטים אלו מופיעים גם סביב העיניים, הפה, ליד האף, בצוואר ובלסת התחתונה .
 
היכן מקיימים טיפול הזרקת בוטוקס
 
בשנים האחרונות אנו עדים למסיבות בוטוקס המתקיימות בבתים של אנשים . אין הדבר מקובל, ויש רופאים רבים הטוענים שזה מסוכן . טיפול הזרקת בוטוקס צריך להתבצע במרפאה, שם שומרים על ניקיון וסטריליות, ושם יש ציוד למקרי חירום אם חלילה משהו משתבש .  
 
באיזה גיל ניתן להתחיל להזריק לעור בוטוקס
 
בעיקרון אין גיל מסוים, אך קמטים מתחילים להופיע בגיל  30-35. לעיתים קמטים יכולים להופיע כתוצאה מעישון כבד, או חשיפה רבה לשמש, ואז מי שסובל מקמטים לפני הגיל הנקוב יכול גם הוא לעבור טיפול הזרקתבוטוקס .
 
האם אחרי טיפול הזרקת בוטוקס נעלמים הקמטים ולא יהיו עוד
 
לא . הזרקת בוטוקס איננה מונעת הופעת קמטים חדשים אלא מונעת מהקמטים שהוזרק אליהם בוטוקס לחזור להיות קמטים.
 
מה ההבדל בין מתיחת פנים בניתוח לבין טיפול הזרקת בוטוקס
 
ההבדל הוא עצום . ניתוח מתיחת פנים הינו ניתוח מורכב, קשה, שיכול להסתבך ולא לתת את התוצאות הרצויות . זאת בזמן שהזרקת בוטוקס הינו טיפול פשוט וקל, שמסיר קמטים ישנים באופן לא מסובך . חשוב לציין, שקל להבחין בניתוח מתיחת פנים, בזמן שבהזרקת בוטוקס קשה מאוד להבחין .
 
מה הסיכונים שקיימים בהזרקת בוטוקס
 
ישנו סיכון שהחומר יהיה לא נקי, שההזרקה תכלול חומר רב מדי או שתהיה במקום לא מדויק . אך אם הרופא המבצע את הטיפול הינו רופא מומחה, מנוסה ומקצועי, סיכונים אלה לא    יתממשו .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.