כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעה מהמובילים בתחום השתלת השיער.
קבלו 5 הצעות וחסכו עד 50% בעלויות השתלת שיער !

 
 

התקרחות

לא פעם אנו מסיימים מקלחת, ואחרי שחפפנו את הראש אנו מגלים קווצה של שערות בידינו . אחרי זמן מה, כאשר נביט במראה, נגלה פתאום שלאט לאט שערנו מדלדל, ותהליך התקרחות מתחיל על ראשינו . אומנם קרחת שנעשית על ידנו מרצון חופשי יכולה להיות מאוד יפה, אך מה קורה שהיא איננה כזו, אלא היא טבעית ? מה ניתן לעשות כדי למנוע זאת ?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשתלת שיער
הוסף הערות
הוסף הערות
 
איך נוצרת קרחת ?
 
קרחת יכולה להיווצר כתוצאה מארבעה גורמים שונים : הראשון- גנטי . אין זה ידוע ממי יורשים את הגן הזה, אך יתכן ואם קיימת אצל אחד ההורים נשירת שיער הרי שנמצא את הגן הזה גם אצלנו. גורם שני הוא תזונה לקויה : דיאטות חריפות, אי איזון בין ויטמינים שונים ושינוי מהותי באופן האכילה שלנו יכולים להוביל לתהליך נשירת שיער .
 
גורם שלישי הוא מתח נפשי ודיכאון . הגוף כולו מגיב לתחושות ומתחים שהוא חווה . כך גם שיער ראשנו, שיכול לבטא את המתח בו אנו שרויים בצורה של נשירה . חשוב לציין שלא פעם כדורים אנטי דיכאוניים הם המעוררים נשירת שיער בעצמם, במידה והם נלקחים במינון לא נכון ולא לפי הוראות הרופא .
 
גורם רביעי הוא חוסר איזון הורמונאלי בגוף . הדבר קורה לא מעט אצל מי שאוכל בצורה לא תקינה או לא אוכל את כל אבות המזון. מי שמוותר על חלבונים, עוף, דגים, ויש לו מחסור בברזל, סידן או ויטמינים  יכול לסבול מתופעה של נשירת שיער. התזונה משפיעה רבות על צמיחת השיער, ולכן מי שלא דואג לתזונתו עלול לפגוע באופן צמיחת שיערו . 
 
איך נמנעים מהתקרחות ?
 
נשירת שיער איננה עניין גברי בלבד, למרות שאצל הגברים תופעה זו  בולטת יותר . כיום סובלות מהתקרחות קרוב ל25 אחוז מכלל הנשים מתחת לגיל 40 , ומעל ל50 אחוז מעל גיל ארבעים, בעוד שאצל הגברים כבר בשנות העשרים יש יותר מ-40 אחוז שסובלים מהתקרחות . הדבר קשור לעובדה שאצל נשים יש פחות הורמון הDHT מאשר אצל גברים . ככל שהורמון זה קיים ופעיל יותר כך כמות הנשירה עולה.
 
כיצד יש להימנע מהתקרחות ? ראשית, לחפוף בתכשירים שמתאימים לשיער . לשם כך ניתן להתייעץ עם מעצב שיער ועם רופא עור, אשר יעזור לכם להחליט איזה שמפו מתאים לשיער שלכם . חשוב לא לערבב תכשירים, קריא- מי שצריך תכשיר נגד קשקשים מומלץ שישתמש בתכשיר שכזה ולא במרכך אשר לא רק שלא יעזור לו מול הקשקשים, אלא גם עלול גרום לנשירת השיער שלו באופן מוגבר.
ניתן, יחד עם תכשירי השיער הרגילים בהם אתם משתמשים, להשתמש בתכשירים כנגד התקרחות, אך חשוב לדעת שלא כולם עובדים באופן קבוע, ויתרה מזו, במידה ושיערכם אינו מתאים לתכשיר התכשיר עלול לפגוע בו . לכן חשוב להתייעץ קודם לכן עם מעצב השיער, כדי לדעת האם תכשיר נגד נשירה כזה או אחר אכן מתאים לכם .
 
השיער חווה את מה שעובר עלינו נפשית, ולכן חשוב לשמור על עצמנו מפני מתחים . במידה ואתם נמצאים בעבודה שאיננה מאפשרת זאת ניתן להשתמש בכדורי אבץ הנרכשים בכל בית מרקחת ללא מרשם רופא . כדורים אלו מחזקים את שורשי השיער ושומרים עליו מפני נשירה במצב של חרדות ומתח .
 
הגוף עצמו צריך להישמר. שינויים קיצוניים בתזונה יכולים להשפיע על מצב השיער, בעיקר כאשר הגוף חסר ברזל וויטמינים . השיער עשוי חלבונים, והפסקת אכילת חלבונים תפגע ביכולת הגוף להצמיח שיער . יש לזכור : הגוף זקוק לאנרגיה כדי להצמיח שיער נוסף, בדיוק כפי שהוא זקוק לאנרגיה כדי לפעול, לכן כמות הקלוריות שאתם אוכלים משפיעה על צמיחה של השיער. כדי להישמר מפני נשירת שיער והתקרחות יש לדאוג לתזונה נכונה ובריאה .
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.