כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הרמת חזה.
חסכון של עד 30% במחיר ניתוח הרמת חזה !

 
 

הרמת חזה – שאלות ותשובות

אחד מן השינויים שעובר גוף האישה עם השנים הוא נפילת חזה. ככול שהשנים חולפות כך החזה צונח, זאת עקב שינויים פיזיולוגיים שונים שהגוף עובר. כך מראה האישה מאבד מעט ממה שהיה בו קודם. אחד הפתרונות לכך הוא ניתוח הרמת חזה, אשר מחזיר את מראהו של החזה למה שהיה. הנה מספר תשובות לשאלות בנושא ניתוח הרמת חזה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להרמת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מהו ניתוח הרמת חזה
 
ניתוח הרמת חזה מטרתו להרים את השד ולעצב אותו בצורה חדשה, כך שהוא יורם ולא יהיה נפול, תוך שמירה על גודלו. הניתוח נעשה בהתאם למצב השד, ועל ידי חתך אשר משאיר צלקת בהתאם לגודל השד ולכמות עודפי העור אשר מסירים. במצב של צניחה קלה של השד מסירים חתיכת עור, מרימים את אזור הפטמה ויוצרים לשד צורה אליפטית אנכית. במצב יותר מתקדם של צניחה מסירים חלקי עור סביב כל הפטמה, ומרימים אותה כך שהשד מקבל מראה שטוח. במצב המתקדם ביותר מסירים עודפי עור ניכרים ומרימים באופן משמעותי את הפטמה.
 
מי יכולה לעבור ניתוח הרמת חזה
 
צניחת שדיים נעשית עקב שינויים פיזיולוגיים בגוף האישה. שינויים אלו יכולים לחול כתוצאה מהריון ושינויים במשקל האישה. הניתוח יתבצע רק לאחר שרופא מוסמך ימדוד את השדיים, יבחן אותם במצב של עמידה וישיבה, ורק לאחר שיבחן כיצד וכמה עודפי עור יש להסיר מהשדיים על מנת להרים אותם. 
 
מה ההבדל בין ניתוח הרמת חזה לניתוח הגדלת חזה
 
ניתוח הגדלת חזה נועד להגדיל את החזה ברמות שונות. לעומתו ניתוח הרמת חזה נועד להביא אותו למצב שהוא יעמוד ולא ייפול. חשוב לציין שרוב הרופאים ממליצים לבצע הגדלת חזה והרמת חזה עבור שדיים נפולים, שכן הגדלתם איננה אומרת בהכרח שהם יעמדו אלא להיפך, יתכן שעם הגיל הם ייפלו, מה שיוצר מראה לא אסתטי.
 
אלו סיכונים יש בניתוח זה
 
לאחר הניתוח תחוש האישה נפיחות וחוסר נוחות באזור, עד אשר הוא יתרפא מן הניתוח. הסיבוכים העיקריים שלו הם דימום וזיהום. להבדיל מניתוח הגדלת חזה, לא מוחדר לגוף שום שתל זר, ולכן הסבירות לזיהום היא קטנה יותר. יש לעדכן בו את הרופא המנתח בכל שינוי שעובר השד, על מנת שיבדוק האם המצב הוא סדיר, ועל מנת שאתן תוכלו להיות שקטות.
 
כמה זמן אורך ניתוח הרמת חזה, וכמה זמן לוקח להתאושש מניתוח זה
 
זמן הניתוח תלוי בזמן שיש להקדיש להסרת חלקי העור. בדרך כלל ניתוחים מסוג זה לוקחים עד שעתיים, כאשר לאחר מכן המטופלת עוברת לחדר התאוששות, ועוד באותו יום היא תשוחרר לביתה, במידה ואין סיבה להשאיר אותה במקום. תהליך ההתאוששות לוקח מספר ימים. בשבוע הראשון המטופלת תהיה חבושה באזור החזה, וייאסר עליה למתוח את העור על ידי תנועות חדות או הרמת דברים כבדים. אחרי שבועיים התפרים יוסרו, ואת התוצאות ניתן יהיה לראות אחרי שלושה חודשים לערך.
 
האם אחרי ניתוח הרמת חזה ניתן לבצע ניתוחי חזה נוספים
 
התשובה היא כן. חשוב לציין שתוצאות ניתוח זה אינן נצחיות, מה שאומר שיתכן מצב שהחזה ייפול שנית ויהיה צורך לנתחו שוב. במידה והחלטתן להגדיל את החזה- זה אפשרי, אך חשוב לבחון זאת עם הרופא. יש לזכור שאחרי ניתוח הרמת חזה נשארת צלקת, כך שעוד ניתוח בחזה עלול להשאיר עמו עוד צלקת על השדיים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.