כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך בטופס ושלחו בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנתחים פלסטיים באזור לכם !
 וקבלו הצעות שיחסכו לכם 50%-30% בעלות הגדלת חזה

 
 

הגדלת חזה – להיות נשית ומושכת

חזה האישה נחשב מאז ומעולם לאחד ממקורות הנשיות שלה. הוא אחד האיברים בגוף המסמלים בגרות פיזית ומינית, ותמיד היווה מקור משיכה לגברים. יש נשים המרגישות שהחזה שלהן קטן מדי ולא מעניק להן את המראה הנשי שהיו רוצות בו. מתוך רצון להיראות סקסיות ומושכות יותר הן מחליטות לעבור ניתוח הגדלת חזה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להגדלת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר היום. הוא נחשב לניתוח קל יחסית, אשר ברוב המקרים אינו מצריך אשפוז.
 
בניתוח הגדלת חזה מגדילים את נפח השד על ידי הכנסת שתל סיליקון לתוכו. לפעמים, כאשר מיקומה של הפטמה נמוך, ילווה ניתוח הגדלת החזה בהרמת חזה. שני הדברים נעשים בו זמנית, כדי להעניק לחזה המוגדל מראה יפה וצעיר.
 
קיימים כמה סוגים וכמה צורות של שתלי סיליקון. ההחלטה איזה שתל להשתיל תלויה במבנה הגוף של המטופלת, ובהחלטת הרופא ביחד איתה. ההחלטה באיזו צורה להשתיל אותו- דרך הפטמה, דרך בית השחי או דרך הקפל שמתחת לשד- תלויה גם היא במבנה גוף האישה, אבל גם בסוג השתל.
 
ניתוח הגדלת החזה יכול להתבצע בהרדמה מקומית, בטשטוש עמוק או אף בהרדמה מלאה.הוא נמשך בין חצי שעה לשעה. תופרים את המקום בתפרים נמסים, וכמה שעות אחרי הניתוח משוחררת המנותחת לביתה. תקופת ההחלמה נעה בין שלושה ימים לכמה שבועות, תלוי במיקום השתלת השתל. בתקופה זו יש להימנע מפעילות גופנית מוגברת, ובשבועיים הראשונים יש ללבוש חזייה מיוחדת.
 
תוצאותיו של ניתוח הגדלת החזה ייראו אחרי כשישה שבועות. את הצלקות יש צורך לטשטש בטיפול מיוחד, וכל הסיכויים שתוך שנה הן לא ייראו כלל.
 
לניתוח הגדלת חזה יש השפעות במישורים שונים: קודם כל, הרי לא כל הבגדים שלבשה האישה קודם יתאימו לה עכשיו. היא תצטרך לשנות חלק מן המלתחה שלה. במקרים רבים היא תבחר בגדים אשר יבליטו את המראה החדש שלה.
 
ניתוח הגדלת חזה מביא לעליה משמעותית בביטחון העצמי של האישה. בעקבותיו היא חשה נשית יותר, יפה יותר, סקסית יותר, הרגשה שמעניקה לה איכות חיים אשר לא הייתה לה מגיל התבגרותה ועד הניתוח.
 
יש לקחת בחשבון שחזה גדול לא תמיד ייראה טוב: הוא ייראה מצוין על בעלות גוף רזה וחטוב. אך כאשר יש עליה במשקל- גם החזה גדל. הוא עלול להיראות גרוטסקי. ככל שמתבגרים מתרפים שרירינו, ואז החזה הופך נפול, מראה לא אסטטי במיוחד.
 
מחקרים רבים הוכיחו שבניגוד למה שאנו נוטים לחשוב, אין לניתוח הגדלת חזה השפעה על הריון או יכולת הנקה אחרי הלידה. אם הניתוח נעשה בצורה מקצועית אין פגיעה בפטמה ולא בבלוטות החלב. כן הוכח שהסיליקון לא מסרטן כמו שרבים חשבו. סרטן השד אינו שכיח יותר אצל נשים שעברו הגדלת חזה ושהושתלו להן שתלי סיליקון.
 
באם החלטת לעבור ניתוח הגדלת חזה עשי חקר שווקים טוב. בדקי את המוניטין של המרפאות, את המקצועיות ואת הניסיון של הרופאים, ואם אפשר- בדקי את תוצאות הניתוח אצל מנותחות אחרות. קבלי הצעות מחיר מכמה מרפאות רציניות לפחות, ורק אחר כך החליטי מהו המקום המתאים לך ביותר. בהצלחה!
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.