כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מיזותרפיה .

 
 

אחרי הטיפול המיזוטרפי – אין לנוח על זרי הדפנה

הטיפול המיזוטרפי הוא טיפול שלא מלווה בתהליכי החלמה ארוכים. הוא גם לא דורש הרבה טרחה של המטופל אחריו. זה הדבר היפה בו: המיזוטרפיה היא שיטה הדורשת מעט מאד השקעת זמן- מדובר בדקות- יחסית לימים רבים של החלמה מניתוח מתיחת פנים, למשל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למיזותרפיה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הביקורות אצל המטפל המיזוטרפי הן חשובות מאד. כך תוכל לעקוב אחרי יעילות הטיפול, ולוודא איתו שאכן הושגה המטרה שהצבתם לטיפול בתחילתו. חשוב שתמשיך בתהליך הטיפול המיזוטרפי עד סופו, ולא תפסיק אותו אחרי פגישה אחת או שתיים מתוך מחשבה שבזאת השגת את המטרה אשר הצבת לעצמך.
 
כיצד לנהוג אחרי הטיפולים המיזוטרפיים? את רוב המידע ייתן לך המיזוטרפיסט שלך. וודא שאכן הוא יוכל להכין לך תכנית תרגול לאחרי הטיפול. זכור שתזונה נכונה ופעילות גופנית הם אלה אשר משפיעים בסופו של דבר על מצב עורך, בין היתר. אם תנהג נכון ייתן הטיפול המיזוטרפי תוצאות יעילות וטובות יותר. חזור אל הפעילות הגופנית זמן קצר אחרי הטיפול (רצוי תוך יום- יומיים). כך תגדל אפקטיביות הטיפול המיזוטרפי. פעילות גופנית מתונה של 15-30 דקות ביום תשמר ותשפר את מחזור הדם.
 
חשוב מאד! הימנעי משימוש בתכשירים קוסמטיים- קרמים למיניהם, מייק-אפ וכדומה- שעות מספר לאחר ההזרקות. אלה יתערבו בחומרים אשר הוזרקו לך זה עתה ויפריעו לתהליך המיזוטרפי. גם אמבטיה או מקלחת לא מומלצות במשך כמה שעות לאחר הטיפול המיזוטרפי מאותה הסיבה.
 
הטיפול הנפוץ ביותר הנחוץ בדרך כלל אחרי טיפול המיזוטרפיה הוא הטיפול באדמומית ונפיחויות, במידה ויש כאלה. אם עורך נוטה להתאדם ולהתנפח בקלות, וודאי תרצי לדעת מהם האמצעים הביתיים בהם תוכלי להיעזר כדי להפחית מתופעות אלה. דאגי לברר עם המיזוטרפיסט מה יוכל לעזור, והכיני בביתך בעוד מועד את הנחוץ (שקיות קרח, תמציות צמחים מיוחדות, שקיות תה, חומץ וכדומה יוכלו לעזור לך במקרה זה).
 
יתכן שיהיה צורך לבקר את המיזוטרפיסט מעבר למתוכנן, זאת במקרים נדירים של תופעות לוואי או סיבוכים אחרים כתוצאה מן ההזרקות. לעיתים יציע לך המיזוטרפיסט תרופות אשר יטפלו בתופעות הלוואי. לעיתים יהיו אלה סטרואידים מהולים אותם ירשום הרופא למשך מספר ימים.
 
אם פנית לטיפול מיזוטרפיהרי מובן מאליו שאתה דואג לעצמך, לגופך ולמראה פניך. הקפדה על ביצוע הוראות המיזוטרפיסט אחרי הטיפול היא הכרחית להצלחתו וליעילותו. לכן, אל תנוח על זרי הדפנה אחרי סדרת הטיפולים, במחשבה שהטיפולים הביאו אותך אל המטרה אשר הצבת לעצמך. על ידי המשך הטיפול הנכון בעצמך בבית תגרום להצלחת הטיפול ולהשפעתו למקסימום הזמן האפשרי.
 
 
 

 

 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.