כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

ניתוח פלסטי – מה חשוב לדעת

 

ניתוח פלסטי הוא הליך רפואי- כירורגי בדרך כלל- הבא לשנות את צורתם של איברי גוף מסיבות רפואיות או אסתטיות. המנתח הפלסטי יכול לשחזר איברים המעוותים בגלל פגם מולד, או בגלל תאונה, או כוויות קשות. ביכולתו אף לשפר את המטרה שלנו כדי לשפר את הערכתנו העצמית ואת הביטחון העצמי שלנו.

 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
התפתחות של טכנולוגיות חדשות מאפשרת היום טיפולים, ניתוחים פלסטיים ושימוש בעזרים כאלה אשר לא היינו יכולים לבצע בעבר. בנוסף על שאיבות שומן, הגדלת והקטנת חזה, עיצוב האף ועוד, נוספו לנו היום הזרקות בוטוקס, מיזוטראפיה, עיצוב הואגינה ואפילו הוספת כמה סנטימטרים לגובה.
 
חלקם של הניתוחים הפלסטיים טומן בחובו סכנות של תופעות לוואי- רפואיות וגם פסיכולוגיות. אכזבה מתוצאות הניתוח עלולה לגרום לנו לסיבוכים קשים. לכן, לפני ביצוע ניתוח פלסטי למטרות אסתטיות חשוב להיפגש עם פסיכולוג, אשר יברר אם הניתוח אכן הכרחי, ואם אנחנו מוכנים נפשית לתוצאותיו, גם אם לא יתקבלו בדיוק לפי הציפיות שלנו.
 
אם החלטת שאין לך מנוס מניתוח פלסטי- פעל בחכמה. אסוף את כל המידע שתמצא על הניתוח בו אתה מעוניין. היום המידה זמין: באינטרנט, בקופת החולים, מידע מחברים או מכרים שעברו את אותו הניתוח.
 
וודא שלרופא בו בחרת לביצוע הניתוח הפלסטי יש הסמכת מנתח, ואם הוא אכן מומחה כירורגיה פלסטית . לרופא מומחה יש תעודה על כך ממשרד הבריאות ותעודת חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית. חתמו על חוזה עם הרופא, בו יפורטו כל הפרטים בנוגע לניתוח הפלסטי שלכם. אם הנכם חותמים על החוזה עם מרפאה- יש להקפיד על רישום זהותו המדויקת של הרופא המנתח.
 
היפגש עם יותר ממומחה אחד, וקבל כמה חוות דעת באשר לנחיצות הניתוח ולדרך ביצועו. היפגש עם המנתח וקבל ממנו מידע מדויק ומסודר על הניתוח על כל שלביו, החל מן הבדיקות הרפואיות הנחוצות , האשפוז, הניתוח עצמו וזמן ההחלמה. אל תדלג על השאלות הקשות בנוגע לתופעות הלוואי היכולות לצוץ, דרך הטיפול בהן וניתוח תיקון במידה שיש צורך בו. ברר אם ניתוח תיקון כרוך בתשלום נוסף. חשוב שתקבלו מידע זה מן הרופא המנתח, ולא מאף אדם אחר במרפאה.
 
רוב המנתחים הפלסטיים שוכרים חדר ניתוח לצורך הניתוח. וודאו כי חדר הניתוח אותו שוכר הרופא שלכם עומד בדרישות משרד הבריאות ומאושר על ידו.
 
רוב הניתוחים הפלסטיים מתבצעים בהרדמה מלאה. בדקו מיהו הרופא המרדים, באלו חומרים וטכניקות הוא משתמש, והאם בסמוך לחדר הניתוח מצוי גם חדר טיפול נמרץ אשר הכרחי במקרה שמשהו משתבש.
 
כשאנחנו חושבים על המונח ניתוח פלסטי , מיד עולות במוחנו תמונות של שחקניות קולנוע, פנים מושלמים, גוף חטוב וחלק. אל לנו לשכוח שניתוח פלסטי הוא ניתוח כמו כל ניתוח: התערבות כירורגית רפואית אשר עלולה להיות טראומטית לגופנו, לגרור אותנו לסיבוכים ולתופעות לוואי ולא להביא את התוצאות המקוות. לכן יש לשקול היטב אם אכן הניתוח הפלסטי הוא הכרחי, ואם החלטנו שכך הדבר- לבצע אותו במקום הטוב ביותר, בתנאים הטובים ביותר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.