כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה
להצעת הדיל מ 5 מכונים מובילים בתחום הסרת שיער בלייזר
הצטרף חינם לדיל שמתאים לך וחסוך 50% בעלויות !

 
 

האם הלייזר מסיר שיער לצמיתות?

אחת השאלות הגדולות בתחום הסרת השיער בלייזר היא האם אכן מדובר בהסרת שיער לצמיתות או שמא השיער ימשיך לצמוח גם אחרי שנסיר אותו?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער בלייזר
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אחת השאלות הגדולות בתחום הסרת השיער בלייזר היא האם אכן מדובר בהסרת שיער לצמיתות או שמא השיער ימשיך לצמוח גם אחרי שנסיר אותו?
 
על מנת לענות על שאלה זו חשוב להבין את הליך צמיחת השיער והליך הסרתו בלייזר .
השערה בנויה כצינור דמוי מחט, אשר צומח מהשכבה התת עורית דרך שכבת העור העליונה, כלפי חוץ. היא נתפתחת בתוך מנהרה שנקראת זקיק, אשר הוא, למעשה, שורש השערה. בעת טיפול בהסרת שיער, פוגעות קרני הלייזר בפיגמנט שבשיער והורסות את הזקיק באמצעות הזרמת חום ברמה גבוהה. עקב כך נפסקת זרימת הדם לזקיק, והוא מושמד.
 
טיפול ההסרה צריך להיערך מספר פעמים מאחר והשיער גדל באופן מחזורי, ועלינו לטפל בזקיק בשלב מסוים שלו, לכן גם אם הוא נמצא מתחת לעור עדיין נצטרך לחכות עד אשר נוכל לפגוע בו. כמות הטיפולים שונה מאזור לאזור, ותלויה גם בגורמים כמו: גיל, צפיפות השיער, עוביו וגווניו. באזורים כמו בית השחי, רגליים ומפשעה השיער כהה יותר ולכן ניתן להסתפק ב2-5 טיפולים, בטווח של שבועות. לעומת זאת באזורים כמו הפנים יש שיער בהיר ועדין, מה שמצריך 10-15 טיפולים במשך מספר שבועות.
 
חשוב לציין שאומנם הלייזר פוגע בעת חימום השערה גם בעור אך עם זאת מכשירי הלייזר כיום מקיימים הליך של קירור בעת החימום, כך שהעור סופג את הקור, ומכאן שאינו יכול לסבול מכוויות או צלקות. קרני הלייזר מותאמות לסוג השיער, הגוון שלו ואזור צמיחתו. נתונים אלו מוכנסים למחשב המכשיר בטרם מתחילים בטיפול, מכאן שאין אפשרות שהעור יסבול גל חום שאיננו רצוי, או, להבדיל, אין חשיבות לשאלה האם נגדיל את עוצמת גלי האור, ובכך נביא להרס גדול יותר של השיער ולא נזדקק לכמות טיפולים גדולה יותר.
 
לשאלה האם הסרת שיער היא לצמיתות אין תשובה ברורה. הרופאים טוענים שלא ניתן להגיע עדיין למסקנה בתחום, שכן מדובר בתחום חדש ולא ניתן עדיין לבחון אם הסרת השיער הינה לצמיתות. מה שכן הם יכולים להבטיח הוא שדילול השיער הוא אכן לצמיתות, קרי, אופי גידול השיער, במידה ויתרחש, לא יהיה דומה למצב שלפני טיפול הסרת שיער (אלא במקרים של נטילת תרופות אנטי דיכאוניות). הרופאים מציינים שלכל אדם יש נתונים שונים, ויתכן שאצל אחד אכן טיפול בהסרת שיער תביא להסרתו לצמיתות, ואצל אחר זה יהיה לתקופה ארוכה אך בבוא העת השיער יצמח שנית, שוב, באופן מצומצם יותר. אך עם זאת הם מציינים, שההתפתחות בתחום, הניסיון הנרכש, התפתחותם של המכשירים (כיום אנו נמצאים בדור רביעי של מכשירי לייזר) והעלייה באחוזי ההצלחה בטיפולים מאפשרים לדעת שיש התקדמות של הענף אל עבר הסרת שיער לצמיתות.
 
אומנם הרופאים לא מוכנים להתחייב על 100 אחוזי הצלחה של הסרת שיער, אך הם מוכנים להתחייב על למעלה מ90 אחוזי הצלחה. הצלחת הטיפול נובעת מנתונים אישיים של המטופל,
למשל גיל המטופל: במידה ומדובר במטופל צעיר הרי שהשיער שלו עדיין בצמיחה, מכאן שיהיה קשה להסיר את כולו, בוודאי לא בסבב טיפולים אחד. אצל אנשים מבוגרים זה קל יותר, שכן הם עברו את הגיל בו צומח השיער. כמו כן ישנה השפעה של סוג העור , ההורמונים והעובדה שישנו שיער שהלייזר יתקשה לקלוט, כמו שיער בהיר ועדין.
 
חשוב לציין שטיפולי הסרת שיער הינם בעלייה מתמדת מבחינת התפתחותם ואחוזי ההצלחה שלהם. ייתכן שבמבט לאחור יתברר שאכן מדובר בהסרת השיער לצמיתות. בכל אופן, טיפולים אלו ישנו לחלוטין את חזותכם ואת איכות חייכם.  
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.