כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

ניתוחים פלסטיים - לשנות את הגוף

אחד התחומים שעלו בשנים האחרונות לכותרות הוא תחום הניתוחים הפלסטיים. מכונים רבים העוסקים בניתוחי פלסטי נפתחו, וגם התקשורת הבינה עד כמה תחום זה פשט בציבור הרחב, עד שאין שבוע, שהיא לא עוסקת בתחום זה מנקודות מבט שונות. ניתוחים פלסטיים איננו עוד תחום שרק מעטים מתעניינים בו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
מהי פלסטיקה? פלסטיקה הינה תחום רפואה בו ישנה התערבות חיצונית של הרופאים לשנות איבר מסוים, לעיתים על ידי שחזור איברים כפי שהיו בטרם נפגעו או נחבלו, לעיתים בעזרת שיפור צורתם, על מנת לשפר את המראה של המנותח. סוג הניתוח נקבע לפי הצורך של המטופל, ולפי יכולת השינוי שיכול הרופא לבצע באיבר.
 
ניתוחים פלסטיים מתבצעים על ידיי כירורגים. רופאים העוברים תחומי התמחות שונים, באיברים שונים, המקנה להם ידע נרחב בתחום הכירורגיה. תחום הניתוחים הפלסטיים נחשב לאחד מהתחומים החשובים ויוקרתיים ביותר ברפואה המערבית בפרט, וברפואה בכלל, לא רק בגלל העובדה שמדובר בתחום שנקשר אליו כסף רב, אלא בגלל השינויים הרבים שחלים בו, האמצעים העומדים לרשותו ובעיקר בגלל שמדובר בתחום המחולל שינוי עצום בגוף האדם, שינוי הדורש דייקנות, סבלנות, מקצועיות וזהירות רבה.
 
כיום תחום הניתוחים הפלסטיים מפותח מספיק כדי לעסוק כמעט בכל איבר בגוף. אם בעבר עסקו ניתוחים אלו בעיקר בתחום הפנים והחזה, הרי שכיום מדובר בניתוחים המתבצעים ברגליים, בידיים, בבטן, בריכוזי השומן, בעיניים, באוזניים, באף, בחזה, ואף ניתוחים מורכבים הנובעים ממומים מולדים. תחום הניתוחים הפלסטיים אף עוסק בניתוחים של שחזור העור אחרי כוויות, ניתוחים הנחשבים למסובכים ביותר.
 
עבור המנותח, חשוב לדעת שהניתוח הפלסטי שלו יתבצע על ידי רופא מקצועי ומנוסה. הרופא צריך לבחון לעומק את מצבו הרפואי של המנותח, את הסיבה והצורך שלו בניתוח, ולעדכן אותו בכל הקשיים והסיכונים שבניתוח. המנותח צריך לתת אמון במנתח שלו, אך לקבל את העובדה שאין הוא אלוהים, ואין הוא יכול לשנות את המצב לגמרי. גם הוא עלול לא להצליח בניתוח.
 
מבחינת קופות החולים- ניתוחים פלסטיים נחשבים למותרות. רוב החברות אינן מממנות ניתוחים פלסטיים, ומכאן שמחירם יקר מאוד עבור המנותח. אך ישנם מקרים בהם הקופה מוכנה לממן או להשתתף במימון הניתוח, במידה ומדובר בפגם בריאותי או פגם מולד שרק ניתוח פלסטי יכול לשפר. במצבים אלו יש לפנות לקופת חולים, ואז וועדה מטעמה תעסוק בבקשה שלכם. לבקשה יש לצרף מסמכים רפואיים ומכתב מהרופא המנתח, על מנת שהוועדה תוכל להשתכנע שאכן ניתוח זה איננו נובע רק מסיבות אסתטיות אלא גם מסיבות בריאותיות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.