כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 סוכנויות מובילות בתחום הסיעוד.

 
 

סיעוד - ביטוח סיעודי

כל מי שקורא עיתון יודע עד כמה מצבם של הקשישים בארץ קשה. לא פעם צצים דו"חות המספרים לנו על מצבם הכלכלי הקשה, לא פעם אנו יכולים לראות הפגנות הנערכות נגד מצב זה, ואפילו מפלגה מסוימת הוקמה ונכנסה לכנסת רק בגלל התנגדות הציבור למצב הקיים והרצון לשינוי מצבם של הקשישים בישראל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לסיעוד
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
אחת הדרכים של כל אחד מאיתנו לשנות את מצבנו ומצב משפחתנו כאשר נגיע ליום בו נהיה קשישים ונזדקק לטיפול סיעודי היא הביטוח הסיעודי. ביטוח זה מקנה לנו זכויות מסוימות, אשר בלעדיהן אנו עלולים להישאר נתונים לחסדי המדינה, אשר מתקשה לטפל בחולים סיעודיים, ולא פעם אף מושכת ידיה מטיפול זה.
 
ביטוח סיעודי הוא כמו כל ביטוח: אנו מפקידים סכום כסף באופן חודשי, בהתאם למצבנו הגופני, גילנו, בהתאם לתנאים שונים שעולים בפוליסה (תקופה מסוימת בתחילת הפוליסה בה היא איננה מתקיימת, סוגי מצבים סיעודיים שונים שאינם נכללים בביטוח וכדומה), וכך בעתיד, כשנזדקק לטיפול סיעודי- חברת הביטוח תוכל לעזור לנו לממן אותו, ולא ניפול לנטל על משפחתנו.
 
ביטוחים סיעודיים מאפשרים לנו, כחולים סיעודיים פוטנציאליים, ליהנות בעתיד משירותי חברת סיעוד, אשר תספק לנו מטפל אשר יגיע לביתנו ויטפל בנו באופן קבוע, או אשפוז במידת הצורך במחלקה סיעודית במוסד סיעודי. זאת כמובן בהתאם למצבנו העתידי, לרצוננו, ולהסכמת המשפחה- באם יש צורך לקבל אותה.
 
ביטוח זה הינו משמעותי, שכן עלות העסקת מטפל סיעודי יכולה להגיע לאלפי שקלים בחודש, אשפוז במוסד סיעודי עולה יותר מעשרת אלפים שקל בחודש, ועל כך יש להוסיף עלויות של תרופות וצרכים רפואיים שונים אשר עולים כסף רב. ביטוח סיעודי מאפשר למבוטח ליהנות מעתיד מובטח בעלות נמוכה יותר, בלי לחשוש שמא לא יוכל לממן אותו.
 
ישנם סוגים שונים של ביטוח סיעודי: מקומות עבודה רבים מעניקים ביטוח זה, כתוספת לביטוח בריאות שעל מקום העבודה לממן. לעיתים הביטוח הסיעודי מטעם העבודה כולל בתוכו גם תמיכה כספית במשפחתו של המבוטח. ביטוחי סיעוד נוספים מתבצעים באופן פרטי או דרך קופת חולים, אשר עושה זאת באמצעות חברת ביטוח. חשוב לבדוק בכל מקום בו אנו קונים פוליסת ביטוח סיעודי האם היא עומדת בפני עצמה, קריא- אינה נפגעת מהעובדה שיש ביטוח נוסף, וכמובן יש לבדוק את תנאי הפוליסה, בראש ובראשונה- האם הביטוח עובד עם חברת סיעוד מסוימת או מרכז סיעודי מסוים, או שיש בידכם את הבחירה עם מי לעבוד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.