כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
קבלי מספר הצעות מפלסטיקאים המתמחים בעיצוב הנרתיק באזור שלך !

 
 

כירורגיה פלסטית של אברי המין הנקביים

על אף הפתיחות הקיימת בחברה, עדיין קשה לנשים, מפאת בושה או חוסר ידע, לפנות לטיפול כשמדובר על בעיה אסטטית או תפקודית של אברי המין. אך בשנים האחרונות מתרבות הפניות לקבלת טיפול כזה, בגלל עלייה במודעות בכל הקשור לניתוחים באזור הכל כך אינטימי זה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעיצוב הנרתיק
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הבעיות המצריכות התערבות כירורגית- פלסטית באזור אברי המין הנקביים יכולות לנבוע מעיוותים מולדים או מהצורך לשיפור התפקוד המיני. למשל:
שפתיים מוגדלות עלולות לגרום לאי נוחות מבחינה פיסית ופסיכולוגית.
היפרטרופיה- גדילת יתר- אצל נשים מסוימות קיימת היפרטרופיה חד צדדית של אחת השפתיים הקטנות, אשר גורמת לחוסר סימטריה.
שפתיים קטנות הדבוקות זו לזו- זהו מצב מולד או נרכש, וקיימות דרכים מגוונות לטפל בו. לפעמים, אחרי שטיפולים אלה נכשלים, יש צורך לבצע ניתוח הפרדה כדי להשיב את המצב לקדמותו.
הגדלה מוגזמת של הדגדגן- מצב שיכול להוות בעיה בחיי היום יום ובקיום יחסים.
 
קיים גם מגוון רחב מאד של מומים מולדים ואגינליים, כמו:
העדר ואגינה- המצב הקיצוני ביותר. מצב המצריך את בניית הואגינה כדי לאפשר תפקוד מיני רגיל.
מחיצות תוך ואגינאליות- מחיצות אלה גורמות לכאב בזמן קיום יחסי מין.
 
תהליכים נוספים הדורשים התערבות כירורגית הם, למשל:
הצטברות דם וסתי בתוך הואגינה, אשר גורם לבצקות פנימיות. מצב זה מחייב טיפול כירורגי דחוף כדי למנוע בעיות בעתיד.
תהליכים דלקתיים כרוניים הנוצרים כתוצאה ממצבים הורמונאליים או טיפולים מסוימים כמו רדיוטראפיה- טיפולים בגלי רדיו, השתלת מח עצם וכו'. אלה עלולים לגרום להדבקות דפנות הלדן ועיוותים נוספים המצריכים התערבות כירורגיה פלסטית.
 
נשים רבות, בעיקר צעירות, סובלות מבעיית כאב בזמן קיום יחסי מין. לרוב ניתן לפתור את הבעיה על ידי טיפולים קונוונציונאליים. אם טיפולים אלה נכשלים- קיימת אפשרות של ניתוח פלסטי, בעיקר במבוא הנרתיק. האמת היא שיש להימנע מביצוע ניתוח כזה, ולבצע אותו רק במקרים קיצוניים. הסיבה לכך היא האפשרות להיווצרות צלקות אשר עלולות לגרום לסבל רב בעתיד.
 
קרעים כתוצאה מלידה, אשר לא טופלו כהלכה, יכולים לגרום לכאבים ולאי יכולת לקיים יחסי מין. במצב זה הכרחית התערבות כירורגית- ניתוח פלסטי.
 
אחוז קטן מן הבנות נולדות עם קרום בתולין בלתי פעור, מצב שאינו מאפשר לנקז את הדםהוסתי.במקרה כזהחייבים לבצע פתיחה כירורגית ותיקון פלסטי, כדי למנוע כאבים עתידיים בזמן הווסת, ומאוחר יותר- בזמן משגל מיני.
 
גם היום, במאה ה-21, פונות עדיין נשים לעזרת הכירורגיה הפלסטיתעל מנת לשחזר את קרום הבתולין לפני נישואיהן. בגלל מסורות ודתות שונות הן עדיין פוחדות מגילוי חתנן המיועד ומשפחתו על קיומן יחסי מין לפני הנישואין.
 
במהלך שנות חיי האישה, ובעיקר אחרי מספר לידות, דפנות הנרתיק מאבדות אצל נשים מסוימות את התכונות האלסטיות שלהן, והואגינה נעשית רחבה מדי. הדבר מונע מהן הנאה מיחסי המין. הפתרון עבורן הוא הצרת הלדן וחיזוק שריריו על ידי ניתוח פלסטי.
 
הכתובת הראשונה לפנייה בכל בעיה בנושא אברי המין הנשיים היא, כמובן, רופא הנשים. הוא מוכן תמיד לייעץ לכן בנוגע לבעיה, ולהפנות אתכן לכתובת המתאימה לפתרונה. אם הבעיה אמורה להיפתר בעזרת הכירורגיה הפלסטית- יפנה אתכן רופא הנשים לרופא מומחה בתחום זה.
ניתוחים בתחום הכירורגיה הפלסטית של אברי המין הנשיים מחייבים מקצוענות, טכניקה וניסיון רב. התיקון האנטומי המבוצע צריך לשמר את התחושה באיברים אלה, מבלי לגרום לרגישות יתר וכאבים.
 
כמו כל ניתוח, גם ניתוח פלסטי באזור אברי המין הנשיים הוא בעל סיכון מסוים, בעיקר בנושא הדלקות העלולות להיווצר בעקבותיו. לכן יש לשקול היטב את החיוניות שבניתוח ולמצוא את המכון המתמחה בטכניקות הניתוחיות והנכונות. למעשה, כל כירורג- רופא המשתלם בכירורגיה פלסטית לנשים- יכול לעסוק בתחום זה. עלינו למצוא את הרופא המקצועי ביותר והמנוסה ביותר בתחום.
מאמרים נוספים בתחום הכירורגיה הפלסטית של איבר המין הנקבי:
ניתוח פלסטי להצרת הנרתיק מהו
כיצד מתבצע ניתוח הצרת נרתיק , מהו טיפול עיבוי נקודת ה-G ?
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.